• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eilandopdrachten & Eerste 7 dagen login beloning

DeletedUser

Gast
beloningen worden dat wel TOEGEKEND per account,
ze worden door speler wel op stad toegepast!
en in dit geval, is zelfs geen opslag mogelijk, moet je maar naar gewenste stad gaan en dan bonus van dag 3 innen..
DOOR ze te laten uitvoeren op je actieve stad.

als ik over symbooltje ga lees ik :
"de grenzen van je stad zijn uitgebreid, waardoor je bevolking blijvend met 100 is verhoogd'

ik zie echt niet in waarom dat dan niet meer zou gelden als die stad veroverd wordt..
zilver in grotten, bouwopdrachten in wachtrij en zelfs actieve spreuken op een stad worden toch ook niet ineens ongeldig omdat stad overgenomen wordt?
 

DeletedUser

Gast
beloningen worden dat wel TOEGEKEND per account,
ze worden door speler wel op stad toegepast!
en in dit geval, is zelfs geen opslag mogelijk, moet je maar naar gewenste stad gaan en dan bonus van dag 3 innen..
DOOR ze te laten uitvoeren op je actieve stad.

als ik over symbooltje ga lees ik :
"de grenzen van je stad zijn uitgebreid, waardoor je bevolking blijvend met 100 is verhoogd'

ik zie echt niet in waarom dat dan niet meer zou gelden als die stad veroverd wordt..
zilver in grotten, bouwopdrachten in wachtrij en zelfs actieve spreuken op een stad worden toch ook niet ineens ongeldig omdat stad overgenomen wordt?

Het is blijvend zolang de stad in jouw bezit is. De spreuk loopt af zodra iemand anders de stad overneemt. Om het niet te verwarrend maken wordt het blijvend genoemd. Dat is gewoon de voorwaarde van de spreuk. Het is gewoon het zelfde als normale spreuken die na zoveel uur aflopen, alleen heeft deze spreuk niet een specifieke tijdsduur.

Niet moeilijks aan lijkt mij hoor.
 

DeletedUser

Gast
de eiland opdrachten zijn leuk.
maar ik baal wel.

ik heb 90.000 punten en krijg maar 2 opdrachten per dag.
terwijl iemand die 250.000 punten heeft er meer per dag heeft.
 

DeletedUser20125

Gast
Die eilandopdrachten vallen eigenlijk nog tegen :(
Had andere/ leukere beloningen verwacht...
 

DeletedUser

Gast
Wel jammer dat je voor 800 grondstoffen de deff van een stad met 30% kan verhogen.
Inno doet er zeker alles aan om deff spelers in het voordeel te stellen want als aanvaller kan je ook slecht 1 stad voorzien van zo'n spreuk..
 

DeletedUser

Gast
Maar de kans dat je die opdracht krijgt is wel minimaal ;)
Door die spreuk heb ik gister mijn stad behouden ^^
 

DeletedUser

Gast
dat mogen ze dan wel even uitvoeren bij mij.
want ik krijg er echt maar 2 per dag.
eerste dag 2, gisteren 2 en vandaag nog maar 1 en ik ben echt continue online


ik heb zelfste probleem,

de wiki zegt dat ik er elke 4 uur 1 zou moeten zien ..
had er 10uur vanmorgen 1 afgewerkt,
heb op 2e moeten wachten tot goed uur geleden,

zat dus meer dan 10 uren tussen !!
ik ben meeste online van degenen van mijn ally, en begin 1 van de enigen te zijn die de '10 opdrachten vervuld' award nog niet heeft behaald hierdoor!
 

DeletedUser

Gast
Ik heb zelf ook al de kans gehad om er 5 van te krijgen.
Voor alle opdrachten was een minimum aan GS nodig.
Vind het toch jammer dat een verdediger weer zo sterk in het voordeel komt te staan.
Als aanvaller kan je namelijk slechts 1 stad met zo'n spreuk beinvloeden.

Niet zo moeilijk om een stad te behouden dus wanneer alles wat er staat ook nog eens 30% sterker is..
 

DeletedUser17789

Gast
Er zou wel meer variatie moeten komen in de opdrachten, na een week heb ik al 3 bordelen gebouwd. :)
Heb 3 awards. En inderdaad had ik heel veel 30% verdediging kunnen hebben.

def spelers zijn altijd al in voordeel, maar 30% extra voor alle troepen in een stad is wel veel
 

DeletedUser

Gast
Er zou wel meer variatie moeten komen in de opdrachten, na een week heb ik al 3 bordelen gebouwd. :)
Heb 3 awards. En inderdaad had ik heel veel 30% verdediging kunnen hebben.

def spelers zijn altijd al in voordeel, maar 30% extra voor alle troepen in een stad is wel veel

Nou inderdaad, vind het concept wel leuk maar veel te veel dezelfde beloningen en veel te veel van het goede, steeds maar 30% extra verdediging, er wordt mee gestrooid.
 

DeletedUser

Gast
Je krijgt natuurlijk wel veel extra deffkracht
Ik vind het wel leuk, hoewel er te weinig verschillende opdrachten zijn denk ik
 

DeletedUser11733

Gast
Wat ik beter zou vinden dat als je voor die 30% defbonus kiest dat die 8u actief is maar dat daarna de def waarde met 30% minder is voor 8u lang.

maar ik krijg nu weer geen opdrachten is al minstens 12u geleden dat ik de laatste kreeg.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb juist een overkill aan opdrachten, als ik 2 uur niet heb gekeken staan er weer 2 nieuwe meestal :)
 

DeletedUser17789

Gast
ben al aan mijn 5e huis van plezier
volgens mij willen ze mijn troepen uitschakelen met een soa :O

6e intussen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik vind het jammer dat alle nieuwe beloningen je dwingen op een nieuwe wereld bvb een grot een een muur te bouwen.
Normaal zou ik dit de eerste 2 weken nooi t doen (nergens goed voor), maar nu is de beloning zo hoog, dat niet bouwen geen optie is.
 
Bovenaan