• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eilandopdrachten & Eerste 7 dagen login beloning

DeletedUser

Gast
ik vind het jammer dat alle nieuwe beloningen je dwingen op een nieuwe wereld bvb een grot een een muur te bouwen.
Normaal zou ik dit de eerste 2 weken nooi t doen (nergens goed voor), maar nu is de beloning zo hoog, dat niet bouwen geen optie is.

En om naar de volgende opdracht te gaan MOET je ze wel doen...
 

DeletedUser

Gast
Precies, je hebt geen keus behalve de door het grepolis team bepaalde volgorde van bouwen.
Leuk voor de beginner, minder spelplezier voor de gevorderde speler.
 

DeletedUser20850

Gast
Ik vind dat ze verder moeten ingaan op 1 eilandoprdracht. Bijvoorbeeld als je de karavaanleider daar moeten doden dat er 1 kan ontsnappen en anderen gaat gaan halen om je stad aan te vallen en dan moet je die aanval afslaan en dan kruisig je de gevangenen en dan is er een zondvloed van de goden omdat je dat gedaan hebt, en dan moet je ze weer gunstiggezind maken enz...
 

DeletedUser

Gast
Ik word er een beetje misselijk van zo langzamerhand: bouw biremen, bouw sts, allemaal dingen die ik normaal nooit doe, zeker niet al die dingen in 1 stad. Waarom kan je een opdracht niet overslaan?
 

DeletedUser

Gast
Ik word er een beetje misselijk van zo langzamerhand: bouw biremen, bouw sts, allemaal dingen die ik normaal nooit doe, zeker niet al die dingen in 1 stad. Waarom kan je een opdracht niet overslaan?

Je hoeft ze niet te doen, na 24 uur inactiviteit m.b.t. de opdracht verdwijnen ze vanzelf. Dus als je ze niet wilt doen, hoef je ze alleen maar te negeren.
 

DeletedUser

Gast
Maar dan komt er ook geen vervolgopdracht neem ik aan? Dan weet je dus niet wat voor beloningen je verder nog mist (best veel allemaal, zeker op een beginnende wereld).
Dit is dus mn punt, door de hoge beloningen moet je er wel aan mee doen.
De opdrachten met een meer open karakter (val iemand aan, zorg voor 10k buit enz) spreken me meer aan.
 

DeletedUser

Gast
Maar dan komt er ook geen vervolgopdracht neem ik aan? Dan weet je dus niet wat voor beloningen je verder nog mist (best veel allemaal, zeker op een beginnende wereld).
Dit is dus mn punt, door de hoge beloningen moet je er wel aan mee doen.
De opdrachten met een meer open karakter (val iemand aan, zorg voor 10k buit enz) spreken me meer aan.

Vervolgopdracht? Dit is wel het topic over Eilandopdrachten he, niet over de Tutorialopdrachten ;)
 

DeletedUser20771

Gast
Hoe lang blijft de beloning geldig?
Staat er een tijd op van opname of kan je ze een dagje laten staan?
 

DeletedUser

Gast
Wat ik beter zou vinden dat als je voor die 30% defbonus kiest dat die 8u actief is maar dat daarna de def waarde met 30% minder is voor 8u lang.

maar ik krijg nu weer geen opdrachten is al minstens 12u geleden dat ik de laatste kreeg.

Dan nog is het voordeel van de verdediger immens groot. Een aanvaller kan met spreuken blijven smijten waar de verdediger er aan eentje genoeg heeft. Aanvallen is nu wel heel erg onvoordelig geworden.

het aanvalsvoordeel zou moeten zijn: 30% meer aanvalskracht voor alle eenheden die stad-X aanvallen. Dan pas is de opdrachtspreuk gelijk aan de verdedigende spreuk.

De andere manier om het gelijk te trekken is: de verdediger kan de verdedigingspreuk tegen 1 inkomende aanval inzetten, waar hij alleen bij die aanval 30% meer kracht heeft.

Zoals de toewijzing van de spreuken nu is slaat het helemaal nergens op. De verdediger heeft al idioot veel voordeel, waarom moeten die gruwelijke spreuken er ook nog bij?

Edit: ik zie nu dat er al een topic over dit onderwerp is . Maakt deze post hier redelijk onnodig :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hoe lang blijft de beloning geldig?
Staat er een tijd op van opname of kan je ze een dagje laten staan?

Je kunt ze precies 1 dag laten staan, daarna verdwijnen ze vanzelf wegens inactiviteit. Als je ze langer wilt houden zul je ze in de inventaris moeten stoppen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het maar niks. Maar goed, ik vind alles wat de skillgap verkleint maar niks. Dat beschermen en helpen van de noobjes altijd, ik word er strontziek van.

Wat Rutmer zegt, herken ik ook. Wtf, ik ga geen biremen bouwen in het begin van een nieuwe wereld?! Laat mij aub zelf kiezen wat ik bouw. Die opdracht zou alsvolgt moeten zijn: Bouw 10 biremen of vuurschepen.
 
Bovenaan