• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Energie drank

DeletedUser

Gast
Serieus ?
Ik vindt dit een serieus onderwerp xD

Ik drink zelf energie drank omdat ik het lekker vindt maar sommige mensen die drinken het om stoer te zijn maar ik vindt er eigenlijk nniks stoer aan :rolleyes:

Wat vinden jullie:D
 

DeletedUser

Gast
ik drink het niet, maar als je het drinkt moet je dat zelf weten, je hebt ook van die sukkels(12 jaar) die roken om te doen alsof ze stoer bent, dan krijg je echt mijn respect:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Net weer wat Bullit op :D
Ikzelf vind mensen die het doen om stoer te doen gay(niet discrimineerend bedoeld hoor ;)

En zelf krijg ik er ook geen energie van :(
 

DeletedUser

Gast
Drink dat niet! Wortelsap is veel gezonder!

Ik drink het niet, maar lust het wel.
Je kan verslaafd aanraken, maar veel mensen zullen hier in ontkenningsfase zitten :p
Het interseert me ook niet wat iemand drinkt.
Maar redbull betaal je voor het merk :facepalm:
 

DeletedUser

Gast
Tja het is gewoon ongelofelijk slecht om te drinken, ik gebruik het alleen bij hoge uitzondering zoals festivals of tentamens om wat makkelijker wakker te krijgen. Het gewoon drinken "omdat het lekker is" is net zo dom als roken "omdat het stoer is".
 

DeletedUser

Gast
ik vind het gewoon lekker
ik word trouwens actiever van cola maarja :rolleyes:8-):rolleyes::eek:8-):);):O:D
 

DeletedUser

Gast
Drink je altijd cola als je hier op het forum zit. Of ben je al druk van jezelf.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat spul best vies, Gazeuse is lekker:D maar even serieus, als je er stoer mee doet:O:O:O:O
 

DeletedUser

Gast
wie doet er nu stoer mee het is bijna hetzelfde als cola maar dan wat anders:confused:
ik word eerder druk van al die suiker in cola dan van de cafeine in energydrank
 

DeletedUser

Gast
Ik drink héél weinig Enerie Drank, alleen als ik er echt zin in heb, want ik vind het overheerlijk, overweeg ik het om een drankje te kopen.
Een keer was ik nogal blij en kocht een Burn + een Red Bull.
Toen werd ik wat high ja :)
Maar het was niet echt erg, ik kon mezelf zeker nog beheersen.
 

DeletedUser

Gast
Dit kan beter naar off-topic toe, hier kan je niet over discussiëren eigenlijk.
 

DeletedUser

Gast
ik drink het niet, maar als je het drinkt moet je dat zelf weten, je hebt ook van die sukkels(12 jaar) die roken om te doen alsof ze stoer bent, dan krijg je echt mijn respect:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Zulken zitten ook bij mij in de klas, aso's. Ikzelf drink het niet, vind het gewoon niet lekker, ieder zijn eigen smaak toch?
 

DeletedUser

Gast
Drink het alleen omdat het 30 cent kost bij de C1000, ja, als je dorst hebt en je zoekt iets goedkoops -> energy.
Alhoewel ik laatst een pak ijsthee huismerk zag, anderhalve liter voor 45 cent. Denk dat ik daar naar overstap :p

Maar is energy echt zo slecht dan?
 

DeletedUser

Gast
Drink het alleen omdat het 30 cent kost bij de C1000, ja, als je dorst hebt en je zoekt iets goedkoops -> energy.
Alhoewel ik laatst een pak ijsthee huismerk zag, anderhalve liter voor 45 cent. Denk dat ik daar naar overstap :p

Maar is energy echt zo slecht dan?

Dus die chemische rommel is goedkoper dan water?
 

DeletedUser

Gast
In de winkel, ja. Als ik in de winkel iets gekocht heb eten we dat meestal onderweg op en dan is het wel fijn om iets te hebben om het mee weg te spoelen...

Je kunt thuis ook een flesje met water vullen en meenemen ;)
 

DeletedUser

Gast
In de winkel, ja. Als ik in de winkel iets gekocht heb eten we dat meestal onderweg op en dan is het wel fijn om iets te hebben om het mee weg te spoelen...

Dat niemand daar zich vragen bij stelt:O

Je kunt thuis ook een flesje met water vullen en meenemen ;)

Dat is niet stoer.:O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dus die chemische rommel is goedkoper dan water?

Een werknemer van Bar-Le-Duc heeft eens in het Volkskrant Magazine bijna letterlijk gezegd dat "mensen gewoon voor gek gehouden willen worden." Water is niet duur, men verkoopt het enkel als zodanig, omdat een hogere prijs klaarblijkelijk meer vertrouwen betekent :p
 

DeletedUser

Gast
Een werknemer van Bar-Le-Duc heeft eens in het Volkskrant Magazine bijna letterlijk gezegd dat "mensen gewoon voor gek gehouden willen worden." Water is niet duur, men verkoopt het enkel als zodanig, omdat een hogere prijs klaarblijkelijk meer vertrouwen betekent :p

En jij dacht dat ik dat niet wist.
Water is zowat de goedkoopste drank die er is:rolleyes:
 
Bovenaan