• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Energie drank

DeletedUser

Gast
In het begin zeker wel. Sowieso is het (eigenlijk) een nutteloze venture; de makkelijkste manier om de gemiddelde leeftijd omhoog te brengen is niet om een paar verkorenen duizend jaar oud te laten worden, maar het algehele cultuur niveau in de wereld omhoog te brengen ;) Maar dat is besides the topic, dan kun je eigenlijk beter een nieuw topic openen.
 

DeletedUser

Gast
Heel interessant, die discussie over leven en dood, maar voer die even verder in een nieuw topic ;) Dit topic gaat nu over energy drank ;)
 

DeletedUser

Gast
In het begin zeker wel. Sowieso is het (eigenlijk) een nutteloze venture; de makkelijkste manier om de gemiddelde leeftijd omhoog te brengen is niet om een paar verkorenen duizend jaar oud te laten worden, maar het algehele cultuur niveau in de wereld omhoog te brengen ;) Maar dat is besides the topic, dan kun je eigenlijk beter een nieuw topic openen.

Het gaat niet om uitverkorenen en het gemiddelde leeftijd, maar om proefpersonen. En als het bij hen lukt, lukt het waarschijnlijk ook bij de rest van de bevolking.

@Snicks: Aaaaaaaah toe?
 

DeletedUser

Gast
Snicks kun je niet de posts die over ouderdom gaan afsplitsen naar een nieuw topic? Das misschien handiger, kunnen we er over verder gaan :p
 

DeletedUser

Gast
ik drink het ook wel is maar als je te veel drinkt gaat het niet goed met je want van een zo`n blikje krijg je volgens de experts!!! net zo veel caffeine binnen als van 14 kopjes koffie:)
 

DeletedUser

Gast
ik drink het ook wel is maar als je te veel drinkt gaat het niet goed met je want van een zo`n blikje krijg je volgens de experts!!! net zo veel caffeine binnen als van 14 kopjes koffie:)

Lijkt me sterk,van zo'n hoeveelheid val je flauw denk ik.:O
 

DeletedUser

Gast
14 kopjes koffie is overdreven .
Er staat op de blikjes vermeld over hoeveel kopjes koffie ze overeen komen en dat is meestal 2-4.
En als het 14 zou zijn zou je na een blikje al plat liggen want zoveel cafaine kan je niet binnen krijgen
 

DeletedUser

Gast
Mijn vriendin heeft ooit tijdens een festival 8 blikjes per dag gedronken, zelfs met de meest gunstige berekening is dat 16 koppen koffie, en die leeft ook nog ;)

Maar het is idd 2-4 koppen voor gewone energy drink.
 

DeletedUser106

Gast
Ik ben onlangs op excursie geweest naar 't Louvre (Parijs) en in het terugkomen deden we een tussenstop en daar stopte ook een bus kinderen. Ik gok 12 a 14 jaar maximum. Nou, 't was ongeveer 22h00 en die kids kochten allemaal 2 blikken Red Bull.

Tijdens de examens studeerde ik eens in een van de universiteitsbibliotheken en daar was een studente die voor 10h00 in de ochtend al 3 blikjes energy drank op had.

2 anekdotes om ziek van te worden, vind ik dat.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het wel lekker.
Om er stoer mee te doen is wel triest.
Maar gaseuze is ook lekker <3

Ik word daar niet druk van,ben al druk van mezelf:D8-):p
 
Bovenaan