• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Energie drank

DeletedUser

Gast
De ergste ziekte ter wereld is het Leven; nagenoeg eenieder raakt besmet, men geneest nooit meer en men gaat er gegarandeerd aan dood.
Ach ja...

Het leuke er van is is dat je al dood gaat voordat je geboren bent, er gaan namelijk al cellen dood voor dat je geboren bent.
Genetisch overdraagbare ziektes niet in acht genomen, natuurlijk.

Ik geef je geen ongelijk.
Eens (tot maximaal enkele jaartjes geleden) overigens heeft een wetenschapper gesteld: "Als suiker nu uitgevonden zou worden, zou het per direct verboden en tot harddrug bestempeld worden."

Ik zie het punt van de stelling, hoewel ik het er niet inhoudelijk mee eens ben, klopt het idee wel. ;)

6+ blikjes energy drank per dag kan al je dood worden.
Ik heb een buurman die 7 blikjes ophad en die daardoor in coma lag.

Dat is niet persé het geval bij 6+ blikjes, het kan zijn dat het in combinatie met een bepaald soort eten gebeurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Enne, wie drinkt er nu 2 liter cola per dag?

Een van mijn collega's.


En Energiedrank is echt verslavend, mijn vriendin heeft er een verslaving aan, die is nu aan het afkicken en ze klaagt regelmatig over hoofdpijn en lusteloosheid als ze een dag geen energie drank gehad heeft.

Maar goed; koffie en cola zijn op dezelfde manier verslavend, met name koffie is voor veel mensen net zo erg. Daarom mijd ik al dat spul zo veel mogelijk :)
 

DeletedUser

Gast
Een van mijn collega's.


En Energiedrank is echt verslavend, mijn vriendin heeft er een verslaving aan, die is nu aan het afkicken en ze klaagt regelmatig over hoofdpijn en lusteloosheid als ze een dag geen energie drank gehad heeft.

Maar goed; koffie en cola zijn op dezelfde manier verslavend, met name koffie is voor veel mensen net zo erg. Daarom mijd ik al dat spul zo veel mogelijk :)

Voor sommige mensen is het verslavend, anderen weer niet. ;)

Wat een onzin....

Zonder leven leef je niet8-)

Zonder de dood zou leven ook geen leven zijn. ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik drink elke dag wel 1 blikje , want op het Vwo heb ik veel huiswerk en zo kan ik me beter concentreren maar ik zou makkelijk zonder kunnen :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Wat denkt men van een filosofie topic?

Goed idee :D

Moet je echter wel een stelling bedenken :O

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten.
Probeer het nogmaals over 1 seconden.


Blijkbaar geldt dit niet enkel voor posts, rapportjes en PM's onderling,
maar óók tussen deze drie klassen samen :eek::O:(:mad:
 

DeletedUser

Gast
Goed idee :D

Moet je echter wel een stelling bedenken :O

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten.
Probeer het nogmaals over 1 seconden.


Blijkbaar geldt dit niet enkel voor posts, rapportjes en PM's onderling,
maar óók tussen deze drie klassen samen :eek::O:(:mad:

Het doel van het leven is sterven?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb al eens burn gedronken. Vond het lekker maar zo goed was het ook niet. Monster is beter, red bull nog niet gedronken...
 

DeletedUser

Gast
op die burn shotjes staat een waarschuwing dat je er max. 2 per dag mag hebben, wil niet weten wat voor rotzooi daarin zit dan.
 

DeletedUser

Gast
MONSTER is beter

(op Burn Shot staat er: Drink niet meer dan 2 Shots per dag, de Coca-Cola Company is niet verantwoordelijk voor de gevolgen nadien.)

LOL
 

DeletedUser

Gast
Plezier maken? Lol hebben? Geinen met je maten? Zorgen dat je kinderen gelukkig zijn?

En wat als je dat allemaal hebt volbracht,dan sterf je.
Iedereen gaat dood,dat is nu eenmaal het doel,meedraaien in de natuurlijke kringloop.
En als mensen proberen we ons lot om te buigen en te omzeilen,alleen zullen we daar in blijven falen.
 

DeletedUser

Gast


En wat als je dat allemaal hebt volbracht,dan sterf je.
Iedereen gaat dood,dat is nu eenmaal het doel,meedraaien in de natuurlijke kringloop.
En als mensen proberen we ons lot om te buigen en te omzeilen,alleen zullen we daar in blijven falen.

als je dood bent stopt je leven, dan is je doel van plezier maken af.
 

DeletedUser

Gast


En wat als je dat allemaal hebt volbracht,dan sterf je.
Iedereen gaat dood,dat is nu eenmaal het doel,meedraaien in de natuurlijke kringloop.
En als mensen proberen we ons lot om te buigen en te omzeilen,alleen zullen we daar in blijven falen.

Heb jij werkelijk voldoende kennis in biologie om ook maar te zeggen dan we eeuwig blijven falen in het zorgen dat we niet dood gaan? Dat is zo mooi aan mechanica en elektronica, het is allemaal veel simpeler dan biologisch weefsel.
Het zou mogelijk zijn dat als onze kennis in neurologie zo ver ontwikkeld is dat we idd onsterfelijk kunnen worden. ;)
Verder: je ziet bij andere planten en dieren ook, dat bepaalde soorten sneller dan andere groeien. Als je kunt zorgen dat je lichaam sneller kan aangroeien wanneer mogelijk zonder dat het ooit zo snel kan afsterven heb je ook een mogelijke kans.

Je zou denken dat onze kennis al vrij groot is, maar in feite weten we niet eens wat een groot gedeelte van de doden door ouderdom veroorzaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Voor sommige mensen is het verslavend, anderen weer niet. ;)

Mwah, afhankelijk van hoeveel je binnen krijgt heeft het echt wel een verslavende verwerking :) Of dat er voor zorgt dat je het blijft drinken of dat je besluit af te kicken is een tweede, maar verslaven doet het wel.

Als je een week lang 6 blikjes energydrink per dag neemt, en daarna gewoon stopt met cafeine (geen koffie, cola, energie drink en zelfs geen thee) dan heb je wel een paar zware dagen/weken in het verschiet ;)
 
Bovenaan