• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Escape #4: Seashells

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ik ga eerst even aan de RvR, dus wie nog wou insturen of heel zielig maar 5 minuten had voor een inzending heeft nog wat tijd.
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 2.1

Na dit moeten jullie dus weer stemmen. Nu geef je de beste 2 punten en de tweede 1 punt.

A zei:
Daar zat ik dan. Opgesloten in iets dat net de Titanic leek en nog dertien minuten op de klok. Het perfecte recept voor een ramp. Het enige dat nog wiste was een beetje suiker, maar voor de rest… Na snel inventariseren wat er allemaal aanwezig was in de kamer, had ik een lijstje waar zelfs het leger des heils voor zou bedanken. Fantastisch. Ik trok aan de deur, maar die was dicht. Shame, dat zou me een climax killer zijn geweest. Het enige bruikbare van de lijst, wat een van de grootste, lelijkste, groenste, traagste, grootste, dikste, onnodigste, onbeweegbaarste, plakkerigste, enge, gore zeemeermin . Ze zag de parel, die ik natuurlijk nog bij me had, en was best bereid me een dienst te bewijzen. Ze zou me helpen, maar ik zou haar mee moeten nemen naar het vasteland, waar ze vervolgens niet zou kunnen praten en van die lelijke voeten zou krijgen. Verder zou ze een of andere pratende krab meenemen. Ik wilde weg, dus het maakte me allemaal niet uit. Ze deed een of andere hawaaiïaans dansje en zo gezegd zo gedaan; de deur was open. Terwijl ik wegzwom schreeuwde ze “Wtf is dit voor bullshit, je laat me toch niet achter?” Ik duwde die deur maar dicht en schreeuwde ngo maar iets, wat ik precies schreeuwde? Geen idee eigenlijk, maar ik moet nog wat zinnen vullen, dus ik zal erover nadenken. Hmmmmmmm? Ohja, ik weet het weer: “Jack Dawson says hi”.

B zei:
Over de Titanic gesproken, ik geloof dat ik deze in de verte zag liggen. Snel zwom ik ernaartoe. Toen ik achterom keek zag ik dat de hengelvissen me bijna hadden ingehaald, en snel zwom ik het schip in. De hengelvissen dropen meteen af. Waarschijnlijk door hun slechte herinneringen aan de film die met dit schip verbonden was, wat ik helemaal kan begrijpen. Rustig zwom ik de grote hal van het schip in, op zoek naar een ruimte waarin zuurstofflessen lagen. Die zouden er toch wel een paar liggen? Ik was nog niet lang aan het zoeken toen ik er inderdaad een paar zag liggen. En dus duwde ik het lichaam dat erop lag weg, en wisselde ik mijn eigen zuurstofflessen om met degenen die daar lagen. Toen ik uiteindelijk naar buiten zwom, waren alle hengelvissen al gestorven, omdat de zoetsappigheid van de film die weer in hun herinneringen werd gebracht hun teveel was geworden. En ook ik zwom weer verder, om deze plaats snel achter me te laten.

C zei:
Ik duwde hopeloos tegen de zijkant van het schip, maar het wilde niet buigen. Ook al was de Titanic al 100 jaar geleden gezonken, was het wel van goede kwaliteit gemaakt. Het enige wat dit onverwoestbare schip blijkbaar kon vernietigen was een ijsberg. Ik kijk snel door het schip heen en ik zie de bar.

Nadat ik een heerlijke wodka martini had gemaakt en opgedronken in een luchtbel waar ik ook mijn zuurstofflessen had gevuld zag ik dat de vrieskist van de Titanic nog steeds dicht zat, in deze ijskoude oceaan was het ijs vast nog wel goed. En ja hoor 10 minuten later zwem ik terug naar de ijzeren muur van het schip waar ik vandaan kwam. Alsof het schip het ijs nog herkend gaat de boeg open uit angst voor het ijsklontje dat ik in mijn hand heb. Eenmaal buiten de Titanic kon ik weer heerlijk rondzwemmen en de hengelvissen zwommen bang weg bij het zien van mijn ijsklontje.

Deadline is zondag 9-2 om 20u.
 

DeletedUser21204

Gast
C
A
B

Mocht mijn eigen verhaal hiertussenzitten, kan je deze weghalen, en geef ik de bovenste 2 punten en die daaronder 1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Deadline verlengd naar morgen, 10-2, 20u. En ik zou willen vragen aan iedereen die een nog niet opgedoken woord heeft ingestuurd dat opnieuw in te sturen, want in een opwelling heb ik wat pm's verwijderd :x
 

DeletedUser20542

Gast
Owkee.

Allemaal 2 punten.

Tris A
Kyr B
San C

Tussenstand:
Kyra 8
Tristan 8
Rabbid 7
San 7

Gelijkstand, en omdat ik liev ben valt er daarom niemand af.
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 3.1: haaltje

Storyteller zei:
Zozo, dat was me nog eens een avontuur. Gelukkig was het me opnieuw gelukt om deze benarde situatie te verlaten. Maar nu wist ik het nog zekerder. Terug naar de groep, dat moest ik. Maar ja, die konden overal zijn. Ik had verder ook geen enkel gevoel van tijd, want diep onder water was er nou eenmaal weinig verschil tussen dag en nacht. Dus zou ik maar weer wat naar boven gaan.

En ik was weer eventjes onderweg toen er weer een nieuw gevaar opdook. Dit keer was het een gezellige club beestjes. Maar de beestjes zelf schenen me toch niet echt heel gezellig. Het waren allemaal schattige kwalletjes. Blijkbaar hadden ze al eventjes niets meer gegeten, want ik werd omsingeld en een paar begonnen aan me te knabbelen, of zo voelde het toch, met hun tentakeltjes. Zelf wou ik liefst zo gauw mogelijk weg, maar ik wist niet zo goed hoe. Om mij heen onderscheidde ik enkel iets wat leek op een pinguin.

Deadline is 11-2 om 20u30.
 

DeletedUser20542

Gast
Wegens geen inzendingen verleng ik de deadline naar morgen, 12-2, 20u30.
 

DeletedUser20542

Gast
Laat ik voor de zekerheid alvast bumpen. Enneuh, natuurlijk mag iedereen ook heel liev instromen.
 

DeletedUser21356

Gast
Je moet zien te ontsnappen uit een zee met kwallen die aan je knagen.
Je moet ook het woord pinguïn gebruiken. :O
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ja, maar wat is ervoor allemaal gebeurt? Ik snap niet of hij het verhaal van de winnaar volgt en zoja, welk verhaal wint? Het is in mijn ogen gewoon niet echt duidelijk :p
 

DeletedUser20542

Gast
Ja, maar wat is ervoor allemaal gebeurt? Ik snap niet of hij het verhaal van de winnaar volgt en zoja, welk verhaal wint? Het is in mijn ogen gewoon niet echt duidelijk :p

Ik ben gewoon op een random ongedefinieerde manier uit die gleuf gekomen, en nu gaat er weer een random iets mis.
 

DeletedUser20542

Gast
Wegens geen inzendingen verleng ik de deadline naar morgen, 12-2, 20u30.

Voor wie zich heeft gehaast, deadline is dus nu. Sorry voor de verwarring, dat komt natuurlijk door mij. Maar ik houd vanaf nu aan: insturen tot 20u30, stemmen tot 20u.
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 3.1

A zei:
Ik riep naar de pinguin en besefte toen dat dat niet kon onderwater. Toch kwam de pinguin naar mij, hij had me blijkbaar al gezien. Echter liep het niet zoals verwacht. De pinguin pikte met zijn scherpe bek ook stukjes huid van mij, net iets pijnlijker als mijn benen. Die nu volledig verdoofd waren door het gif van de kwallen. Ik voelde ondertussen mijn benen niet meer en besefte dat ik hier weg moest geraken. Toen draaide de pinguin zich om en greep ik zijn poten en daarmee mijn kans op overleven. De pinguin had lucht nodig, dus met een hand om de linkerpoot van de pinguin schoot ik omhoog. Hij bracht me veilig weg van alle obstakels en ook van de kwallen. Moe en uitgeput hees ik mezelf op het land, de pinguin naast me begon me weer te pikken, dus duwde ik hem in het water. Nu moest ik even op adem komen.

B zei:
De pinguin kwam meteen op mij afgezwommen, wat ook logisch was, aangezien het beestje al jaren mijn beste vriendje was. Vastbesloten zijn baasje te verdedigen, en de kwallen hetzelfde lot te laten ondergaan als ze bij mij van plan waren, begon mijn pinguin aan de kwalletjes te knabbelen. Al snel bleek dat deze een groot liefhebber was van de prikkels die kwallen via hun tentakels geven, en was hij ergens in een zevende hemel beland. Ik besloot maar hem in dit genot te laten, en liet hem bij de kwallen achter. Zelf zwom ik gewoon weer verder, op zoek naar de rest van mijn groep.

C zei:
Oké, laten we één ding vaststellen. Ieders favoriete televisie figuur, Spongebob f*cking Squarepants is blijkbaar niet echt. Mindfuck, I know, right? Blijkbaar vinden kwallen het niet leuk als je ze probeert te vangen met een netje. Wie had dat ooit gedacht? Ik niet in ieder geval, mijn jeugd is weer eens verpest, straks hoor ik nog dat ik op mijn tiende verjaardag geen Pokemon mag uitkiezen. Pffffff... Met een paar boze kwallen achter me aan, sprong ik in mijn vlucht-pinguin en ging er vandoor. Ik raakte ze bijna kwijt, maar in een scherpe bocht, waar ik bijna een zeepaardje heb aangereden, schoot in door de bocht. Remsporen overal op de zee oppervlakte, maar ik had het overleefd. Ik was gelukkig gevallen in wat water, dat daar toevallig aanwezig was. Wauw. Maar helaas was mijn trouwe kameraad, kolonel Skipper, niet zo gelukkig terecht gekomen als ik. Met zijn schattige snoetje was hij tegen een minder schattige ijsbeer gebotst. Skipper zwom snel weg, maar hij zwoor dat hij me een kaartje zou sturen vanaf Madagaskar. De kwallen waren ondertussen zo verveeld geraakt van dit verhaal, dat ze weg zijn gezwommen. Wat ben ik toch een bofkont.

D zei:
Heeeeeeellllp!!!!! Heeeeeeeelllllp!!!!!!!!!!
Gelukkig kwam de pinguin er al gelijk aangezwommen en kon ik hem vasthouden waardoor ik snel weg kon zwemmen. Maar die rottige kwallen kwamen nog steeds achter mij aan, links zwom er ineens eentje naast me en zelfs rechts, ze zaten me in een hoekje te drijven ze wilden mij hebben.
Maar gelukkig had ik een oplossing, net toen de kwallen weer wilden aanvallen sloeg ik de pinguin bewusteloos en duwde ik hem naar de kwallen, blijkbaar vonden ze een pinguin ook wel lekker want ze begonnen gelijk aan hem te peuzelen waarbij ik gelukkig weg kon komen. En toen ik na een paar minuten stiekem kwam kijken kon ik ook nog een pinguinvacht meenemen om een mooie jas van te maken.

Stemmen is het nu. Deadline morgen, donderdag 13-2, om 20u.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan