• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Escape #7: Leviathan

DeletedUser21204

Gast
Het zijn 5 verhalen, en jij geeft er maar 3 punten, dus nee, dat lijkt me niet.
 

DeletedUser

Gast
Graecus heeft wel een punt dat het op zijn manier moeilijker te ontrafelen is wiens tekstje van wie afkomstig is. :p
 

DeletedUser22926

Gast
Mensen die niet meedoen mogen ook stemmen he ! :p Ik ga vanavond ergens stemmen.
 

DeletedUser22926

Gast
En Graecus, ik moet toegeven dat het nu al niet erg lastig is om te raden welk tekstje van jou is :)
 

DeletedUser26399

Gast
Stuur eens door, ga kijken of het correct is, na uitslag moet je het niet meer zeggen, maar ga niet antwoorden
 

DeletedUser20542

Gast
Nee. Geloof ik :eek:

E: Nu snap ik het wel. Maar ik laat m'n punten zoals ze waren.
 

DeletedUser22926

Gast
A kan ik dus geen punten geven, kan de rest dat dan wel, Kyra?
Ik vond Ydes verhaal wel leuk en vooral spacend
3-B
2-A
1-D creatief :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Aangezien ik weet dat Kyra druk is stem ik nog even snel ^^

3 punten: A
2 punten: C
1 punt: B
 

DeletedUser21204

Gast
Dag 2 - Uitslag

#VerhaalSpelerPuntenTotaal
1ADasios1113
2CHeartlion616
3EImrahil523
4DGraecus34
5BLatdekat5 07
6-Rabbid-7
7-Ydeger-2
8-Sanhal-1
Ik ga nu werken aan een vervolg op het verhaal van Dasios. Dit zal ik zo snel mogelijk doen, maar ik zit momenteel midden in mijn tentamens (wat ook de reden is dat dit er zo laat op staat), dus ik vrees dat jullie tot vrijdag toch wel zullen moeten wachten. Sorry :(

Sanhal valt af. Hij heeft in totaal maar 1 puntje weten te krijgen. (En hij schreef zich uit :p)
Ik hanteer overigens geen inactiviteitsregeling. Het is heel simpel; stuur je vaak niet in, krijg je vaak geen punten, en val je toch wel af. Maar toch raad ik Rabbid en Ydeger aan weer gewoon mee te doen, de achterstand valt best mee ;) (Ik heb btw wel in de beginpost een kolom toegevoegd, waarin ik bijhoud hoe vaak iedereen ingestuurd heeft. Zodat je toch de verhouding een beetje kan zien.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Ik ga nu werken aan een vervolg op het verhaal van Dasios. Dit zal ik zo snel mogelijk doen, maar ik zit momenteel midden in mijn tentamens (wat ook de reden is dat dit er zo laat op staat), dus ik vrees dat jullie tot vrijdag toch wel zullen moeten wachten. Sorry :(

Same here, nu ja tot vandaag vanaf nu uitslapen tot 10u i.p.v. opstaan om 6u om te kunnen grepoën voor school
 
Bovenaan