• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Film

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
HANGOVER 3 :D ik voel een bioscoopbezoek opkomen.

Van mij mag er oij wijze van spreken ook wel een crazy stupid love komen. Gewoon een film waarvan je denkt dat het een vrouwelijke onzinfilm is, en dan heel tof blijkt te zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
The Hunger Games!
Horror! Aanstaande donderdag komt 'MAMA' uit en reken maar dat ik daar naartoe ga :p Houd wel van een goede horror/thriller ^^
 

DeletedUser

Gast
Mama lijkt mij ook geweldig. Van dezelfde regisseur als Pan's Labyrinth die enkele dagen geleden op de buis draaide. Guillermo Del Toro, zo geweldig om zijn naam te zeggen. Ook het meesterbrein achter Hellboy 1 en 2. Hij wilde destijds volledige rechten over de film Pan's Labyrinth en die kreeg hij niet in Amerika, daarom is hij helemaal naar Spanje gegaan om producenten te vinden die hem wel alles lieten doen en wat een film is dat geworden.

Anders gaan we gewoon samen, Nikitirana?
 

DeletedUser

Gast
Over films die zeer binnenkort uitkomen gesproken. Eind maart/begin april komen 21&over, Admission en Spring breakers in de bioscoop. 21 and Over is een lekkere onzin film van de makers van The Hangover, mag ik niet missen. Admission is een romantische comedy, waar ik vanzelfsprekend niet zelf voor kies om naartoe te gaan, maar waar ik waarschijnlijk wel naartoe gesleurd wordt.

En Spring breakers is kort gezegd een mannenfilm die ik niet wil missen :p Bioscoopavond met de jongens staat al gepland.

Trailers:
21 and Over
Spring breakers
Admission
 

DeletedUser

Gast
Spring Breakers een mannenfilm? Ziet er zo amateuristisch uit, maar ja, dat is wel logisch als er zo'n talentloze actrice als Selena Gomez inspeelt. Dan zou ik eerder naar It's a good day to die hard gaan ;)

Maar ja, iedereen heeft een andere smaak. Ik snap ook niet waarom iedereen Paranormal Activity zo leuk vinden. Ik vind al die mockumentaries zo dom.

Evil Dead (2013)

Nieuwe trailer van de remake van Evil Dead. Holy shit, wat eng. Dat meisje met dat kelderluik, brrrrr. Daar ga ik vannacht over dromen :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Een slechte film hoeft in mijn ogen niet per definitie een stomme film te zijn. Spring breakers heeft een concept dat we bijna niet zien, in ieder geval in de Nederlandse bioscoop niet. Het uitproberen waard. Als ik de trailer had kunnen vinden die in de bioscoop vertoond wordt had je waarschijnlijk je mening wel wat gematigd.

A good way to day. Alhoewel ik de film niet gezien heb, geeft IMDB een samenvatting. Wat ik hieruit af kan leiden is dat de film over 2 mannen gaat, welke geheel origineel undercover agenten zijn die in Rusland een klus moeten klaren. Veel schieten, ze sterven nooit, eind goed al goed en god bless 'Murica. Ik denk geen geheel onjuiste indruk ;)

Zelf ben ik groot fan van oorlogsfilms welke een realistisch beeld proberen te scheppen. Denk hierbij aan Letters from Iwo Jima, Stalingrad, The Pacific, Jarhead en Sniper - a weapon of retaliation. Hiervan gaan de eerste 2 en de laatste over 'de andere partijen' in de Tweede Wereldoorlog en ze zijn ook écht in achtereenvolgens Japans, Duits en Russisch opgenomen.

Goede films (en controversiele...) zijn ook Romper Stomper, Das leben der anderen en Green Street Hooligans. Bekijk deze, en bovengenoemde, eens in een luie vakantie. Échte aanraders :)
 

DeletedUser

Gast
Bah, buitenlandse oorlogfilms zijn vreselijk.

Ik kijk uiteraard al een tijdje uit naar Spring Breakers :)
En Imro, Selena Gomez heeft meer talent in haar kleine teen dan jij in je hele lichaam :p
 

DeletedUser

Gast
Bah, buitenlandse oorlogfilms zijn vreselijk.

Ik kijk uiteraard al een tijdje uit naar Spring Breakers :)
En Imro, Selena Gomez heeft meer talent in haar kleine teen dan jij in je hele lichaam :p

Buitenlandse films zijn meestal geweldig en van oorlog houd ik ook wel eens als het niet tè is. Zoals die paar scènes in Forrest Gump x)
Daarnaast is Selena Gomez weer zo'n 'alles' talentje uit Amerika, net als Britney Spears en Miley Cyrus. Dus ik denk eerder dat het andersom is, aangezien ik mijn teen beter kan acteren dan die nietsnut ;)
 

DeletedUser19689

Gast
De films waar ik vooral naar uitkijk.

Elysium
Speelt zich af in het jaar 2159, de rijken leven in een ruimtestation terwijl de rest van de mensheid op de verwoeste Aarde leeft. Een man probeert gelijkheid te brengen in deze wereld.
Met: Matt Damon

Star Trek Into Darkness

Trailer

En Iron Man ook uiteraard.
 

DeletedUser

Gast
Vervolg op Machete door de geweldige regisseur Robert Rodriguez.

sof-a-vergara-fronts-a-new-machete-kills-poster-129760-a-1362666233-470-75.jpg

Kan niet wachten.

@Paddy, eerste poster van The Hangover 3

first-poster-arrives-for-the-hangover-part-3-129728-a-1362607353-470-75.jpg

En nu zelfs de trailer :O

[video=youtube;69sZgLGD60k]http://www.youtube.com/watch?v=69sZgLGD60k[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Vandaag kwam ik op youtube een reclame van The Croods tegen. Ik weet niet wanneer deze film in de bioscoop komt, maar het lijkt me zeker een leuke animatiefilm :D

[video=youtube;VeG3Zmk08UU]http://www.youtube.com/watch?v=VeG3Zmk08UU[/video]
 

DeletedUser

Gast
[video=youtube_share;7UMbwxbgv8U]http://youtu.be/7UMbwxbgv8U[/video]

Holy.... shit. Wat een film. Kan echt niet wachten. Jim Carrey is echt een eindbaas en na Superbad kan ik altijd om McLovin lachen, jammer dat ie eruit ziet als Mr. Slave van South Park :|

Ook de trailer van Scary Movie V is bekend, kijk hem hier.
Natuurlijk hoor je niet veel van een Scary Movie te verwachten, maar na zo lang gewacht te hebben is dit wel héél slecht.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ik wel eens wil gaan kijken naar Cloud Atlas. Wel een beetje aan de lange kant maar hij ziet er interessant uit.
 

DeletedUser19689

Gast
Ashley Tisdale in Scary Movie V, wat is er met Anna Faris gebeurt?

Trailer van G.I. Joe 2: Retaliation
[video=youtube;V2YMu52MfqA]https://www.youtube.com/watch?v=V2YMu52MfqA&hd=1[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan