• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Film

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
LOTR is overrated en te WoW-achtig. Harry Potter waren alleen de eerste 2 geweldig want die waren geregisseerd door Chris Columbus, kon je ook zien aan die magische sfeer die ze hadden. Clash vond ik leuker dan Wrath, vond het 2e deel eigenlijk onnodig.

Lotr is gewoon goede film, goed verhaal, goede actiescenes, spanning, boeken zijn niks, maar de films zijn geweldig.

Over HarryPotter ben ik het gedeeltelijk eens, alleen moet je deel 3, en 7 ook erbij doen.
 

DeletedUser20687

Gast
Ik vind de films van James Bond, The Transporter en La Septième Compagnie (natuurlijk nog vele andere films die ik goed vind, maar kan ze niet opnoemen omdat ik hun naam niet meer weet!) goed. Roger More, Pierce Brosnan en Daniel Graic goede acteurs!
 

DeletedUser

Gast
The Clash of the Titans, leuke (Grepolis gerelateerde) film, met Hades, Poseidon, medusa's, harpijen, pega's en DE KRAKEN
 

DeletedUser19689

Gast
Ik ben de American Pie serie aan het herbekijken, zit nu aan nummer 3.
 

DeletedUser

Gast
[video=youtube;5p09msYMXow]http://www.youtube.com/watch?v=5p09msYMXow[/video]

Die wil ik zien :)
 

DeletedUser

Gast
Ik had al verwacht dat Spring Breakers niet zo'n goede film zou zijn, maar toch even gekeken voor Selena natuurlijk.

Wat een verschrikkelijk slechte film zeg, echt een drama. Een van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Nu zullen veel mensen 'joh' denken, maar het is gewoon nóg veel slechter dan je verwacht. x)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb net gangster squad gezien, vond het begin best snel gaan, maar voor de rest wel een leuke film.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan