• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

gaat de wereld echt onder in 2012?

DeletedUser

Gast
Nouja, de kans is groter dat chocolademonsters de hele melkweg overnemen...
 

DeletedUser

Gast
ik denk wel dat de werled ten onder gaat.
er zijn andere berekening die komen uit rond het jaar 2045
 

DeletedUser

Gast
jah en daarvoor waren er berekeningen die uitkwamen op 20/02/2002

en daarvoor waren er berekeningen die uit kwamen op de milleniumwisseling 1999/2000
en daarvoor waren er berekeningen die uitkwamen op 1965
en daarvoor etc... etc.. etc...


er zullen altijd mensen zijn die het einde van de wereld gaan voorspellen,
en ik denk dat er maar 1 manier is om er achter te komen of ze gelijk hadden,
wachten tot de dag erna komt en kijken of de wereld er nog is.
 

DeletedUser

Gast
Mesnen dachten dit omdat de kalender van een oude vol maar tot 2012 oploopte ik denk dat ze meerdere jaeren dit niet meer wisten...
 

DeletedUser

Gast
Ik geef de theorie dat in 2140 een nieuwe Jezus de kop opsteekt een grotere kans dan deze :)
 

DeletedUser

Gast
ik denk dat ik op die dag meer scheten laat dan gebruikelijk...
Verder gebeurt er niets ;)
 

DeletedUser

Gast
ik denk dat ik op die dag meer scheten laat dan gebruikelijk...
Verder gebeurt er niets ;)

Oh! hoezo: verder gebeurt er niks?! dit is grandioos nieuws, hup, naar de krant! :O

nee, even serieus nu, ja, er gebeurt iets. Wat dan? goeie vraag.
 

DeletedUser

Gast
Ik geef de theorie dat in 2140 een nieuwe Jezus de kop opsteekt een grotere kans dan deze :)

Mijn theorie dat er ruimte piraten komen en de wereld beroven en andere piraten dingen die ik weet en jullie niet.
 

DeletedUser

Gast
ik hoop eigenlijk wel dat de wereld ten onder gaat en dat we weer van vooraf aan kunnen beginnen, zonder alle ellende die de mensheid heeft gecreëerd.
 

DeletedUser

Gast
ik hoop eigenlijk wel dat de wereld ten onder gaat en dat we weer van vooraf aan kunnen beginnen, zonder alle ellende die de mensheid heeft gecreëerd.

Jo, we weten niet eens wat wij betekenen voor de toekomst van het universum, misschien zijn we wel iets hartstikke positief. Je weet helemaal 0,0 van wat wij precies betekenen in dit universum. Misschien is het universum wel een cel, van een levend wezen en zijn wij een soort "kanker" of misschien wel een medicijn, wie weet. Daarover kan je niks zeggen.
 

DeletedUser

Gast
Jo, we weten niet eens wat wij betekenen voor de toekomst van het universum, misschien zijn we wel iets hartstikke positief. Je weet helemaal 0,0 van wat wij precies betekenen in dit universum. Misschien is het universum wel een cel, van een levend wezen en zijn wij een soort "kanker" of misschien wel een medicijn, wie weet. Daarover kan je niks zeggen.

das waar, maar als we naar het heden kijken zullen we wel een virus zijn.
wat zo mooi wordt verwoord door Agent Smith in de matrix
http://www.youtube.com/watch?v=-Na9-jV_OJI
 

DeletedUser

Gast
das waar, maar als we naar het heden kijken zullen we wel een virus zijn.
wat zo mooi wordt verwoord door Agent Smith in de matrix
http://www.youtube.com/watch?v=-Na9-jV_OJI

Madara Uchiha stelt zojuist dat we dit dus helemaal niet kunnen weten - mede omwille van het feit dat we ook niet weten wat de geschiedenis nu eigenlijk betekende. Daarnaast is je metafoor (en daarmee die van de heer Smith) niet geheel waterdicht - temeer omdat je er zelf een verkeerd beeld van hebt.

Wat een virus "doet", is inbreken in een cel en het DNA daar muteren of vervangen. Zodoende vermenivuldigen virussen zich, doordat zij hun "gastheer" opdracht geven meer virussen te produceren. Echter, deze boodschap hoeft er niet altijd te zijn. Uiteraard wel in natuurlijke virussen (hoe verspreiden die zich dan?), maar in synthetische virussen hoeft helemaal geen mechanisme voor voortplanting te zitten. Deze virussen worden in de wetenschap en binnenkort (misschien nu al zelfs) gebruikt om het DNA van een geheel levend wezen te laten muteren; het virus voegt, al naar gelang de wensen van de makers van het virus, DNA tussen het overig DNA, verwijdert of vervangt stukken. Een virus is dus alles behalve slecht - ze leeft niet eens, feitelijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

onderschat de maya kalender niet de egyptenaren waren veel beterdan ons kwa creatie en de pyramides formden samen een draak en wijsten precies naar een ster precies zoals de MAYAS het kan makkelijk mischien dat in 2012 er iets met the Space gebeurt maar toch denk van niet ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Als we allemaal 500 gunst hebben in 2012 zal er niks gebeuren :)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Nee ze denken dat omdat de kalender van de mayas dan stopt :s wat dus heel onlogische verklaring is x)

http://www.youtube.com/watch?v=Hz86TsGx3fc dit is gwn anozel waarom gaat dit in 1x gebeuren dikke zever !
mensen zeggen dit om elkaar bang te maken !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

onderschat de maya kalender niet de egyptenaren waren veel beterdan ons kwa creatie en de pyramides formden samen een draak en wijsten precies naar een ster precies zoals de MAYAS het kan makkelijk mischien dat in 2012 er iets met the Space gebeurt maar toch denk van niet ;)

hmm mss gaat die grote vulkaan van ijsland uitbarsten?
want je jk jeukelblabla heeft aanleiding tot uitbarsten van die andrn ;)

en in 2016 komt er nieuwe wereldoorlog dat zou ik zeloven!
Want arabieren enz zijn goed opweg daartoe
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

hmm mss gaat die grote vulkaan van ijsland uitbarsten?
want je jk jeukelblabla heeft aanleiding tot uitbarsten van die andrn ;)

en in 2016 komt er nieuwe wereldoorlog dat zou ik zeloven!
Want arabieren enz zijn goed opweg daartoe

nog meer onzin te vertellen?
 
Bovenaan