• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

gaat de wereld echt onder in 2012?

DeletedUser

Gast
AW: Re: gaat de wereld echt onder in 2012?

Mijn theorie dat er ruimte piraten komen en de wereld beroven en andere piraten dingen die ik weet en jullie niet.
Een feit is,dat onze beschaving kans heeft om te overleven,maar de Aarde niet.
Zelfs al Kunnen we het gat in de ozonlaag dichten,stoppen we met de aarde te vervuilen enzo,gaat de aarde er nog aan.
De aarde zal binnen Ongeveer 5,5 miljoen jaar opgeslokt,of toch verbrandt worden door de zon.
Nu staat al vast dat een planeet uit ons zonnestelsel zal opgeslokt worden door de zon. Als de beschaving een ander zonnestelsel vindt,zijn we TIJDELIJK gered.
Alle planeten gaan eraan,want als de zon niet ontploft(boem!),zal ze uitdoven.:)

DIT is niet verzonnen.
Maar zoals ik al zei,Zal het minimum 5,5 miljoen jaar duren eer dat gebeurt.
Tegen dan zal ieder van ons een (mooi) grafje hebben met bloempjes op!
Als de aarde vergaat,zal het dus wel spijtig zijn van die bloempjes.:(:rolleyes:

Barca10
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: gaat de wereld echt onder in 2012?

Een feit is,dat onze beschaving kans heeft om te overleven,maar de Aarde niet.
Zelfs al Kunnen we het gat in de ozonlaag dichten,stoppen we met de aarde te vervuilen enzo,gaat de aarde er nog aan.
De aarde zal binnen Ongeveer 5,5 miljoen jaar opgeslokt,of toch verbrandt worden door de zon.
Nu staat al vast dat een planeet uit ons zonnestelsel zal opgeslokt worden door de zon. Als de beschaving een ander zonnestelsel vindt,zijn we TIJDELIJK gered.
Alle planeten gaan eraan,want als de zon niet ontploft(boem!),zal ze uitdoven.:)

DIT is niet verzonnen.
Maar zoals ik al zei,Zal het minimum 5,5 miljoen jaar duren eer dat gebeurt.
Tegen dan zal ieder van ons een (mooi) grafje hebben met bloempjes op!
Als de aarde vergaat,zal het dus wel spijtig zijn van die bloempjes.:(:rolleyes:

Barca10

Over ongeveer 5,5 MILJARD jaar, 1000x zoveel dus. :p
Als je kijkt naar wat de mens de afgelopen 2000 jaar ontdekt en uitgevonden heeft, is het 99,9% zeker dat er tegen die tijd al lang een alternatief is gevonden. Mits de mensheid dan nog bestaat, want dat weten we natuurlijk ook nooit zeker. (om maar een voorbeeld te noemen: de snelle opkomst van de kernwapens...)
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: gaat de wereld echt onder in 2012?

Over ongeveer 5,5 MILJARD jaar, 1000x zoveel dus. :p
Als je kijkt naar wat de mens de afgelopen 2000 jaar ontdekt en uitgevonden heeft, is het 99,9% zeker dat er tegen die tijd al lang een alternatief is gevonden. Mits de mensheid dan nog bestaat, want dat weten we natuurlijk ook nooit zeker. (om maar een voorbeeld te noemen: de snelle opkomst van de kernwapens...)

Een ander dier schoort kan dan de wereld overnemen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: gaat de wereld echt onder in 2012?

Goed na denken de zon leeft ook niet eeuwig de brandstof gat ooit op en dan is die dood en de knal is zo hard dat de aarde daardoor eraan kan gaan!
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: gaat de wereld echt onder in 2012?

Goed na denken de zon leeft ook niet eeuwig de brandstof gat ooit op en dan is die dood en de knal is zo hard dat de aarde daardoor eraan kan gaan!

Goed nadenken, of goed lezen? :p Dit is namelijk precies waar we het al over hadden. :D
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

mwa kans is er wel, natuurlijk. maar hij verwoord het wel met erg veel zekerheid, alsof hij het zelf heeft voorbereid.

:p nee maar in het verleden doen die vulkaan is uitgebarsten is die andere ook uitgebarsten en die oorlog jah die is al lang bezig dusja wie weet ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: gaat de wereld echt onder in 2012?

Hoop niet dat die ten ondergaat ik leer dan nooit auto rijden!
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Alle dingen gaan ten onder :p
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Overal komt een einde aan :)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Overal komt een einde aan :)

jah jammer maar ik geloof het niet in 2000 ging het toch ook 'vergaan' omdat de computers van het leger zou onploffen jah al dikke zever!;)
ik ga in 2013 2010 zien :)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Het is niet "of", het is "wanneer" :p Ik denk niet dat de aarde vergaat in 2012, misschien het menselijk ras dat zou best kunnen, je hebt maar 1 idioot nodig die een hele domme beslissing gemaakt en het is voorbij, en als je van 1 ding een overvloed hebt tegenwoordig...
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Het is niet "of", het is "wanneer" :p Ik denk niet dat de aarde vergaat in 2012, misschien het menselijk ras dat zou best kunnen, je hebt maar 1 idioot nodig die een hele domme beslissing gemaakt en het is voorbij, en als je van 1 ding een overvloed hebt tegenwoordig...

en hoe zouden we dan uitsterven ?
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Nucleaire oorlog, dan is het zo afgelopen. Er zijn meer dan genoeg kernwapens om de hele planeet onbewoonbaar te maken.

En als we niet uitsterven, dan worden we in elk geval teruggeworpen naar de middeleeuwen want vrijwel alle technologie en kennis zal verloren gaan op zo'n moment.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Nucleaire oorlog, dan is het zo afgelopen. Er zijn meer dan genoeg kernwapens om de hele planeet onbewoonbaar te maken.

En als we niet uitsterven, dan worden we in elk geval teruggeworpen naar de middeleeuwen want vrijwel alle technologie en kennis zal verloren gaan op zo'n moment.

kernwapens mochten ze toch hier niet meer maken :O maarje denk niet dat dat gaat gebeuren hoor :s
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Zoals ik al zei, je hoeft maar 1 idioot te hebben die een domme beslissing maakt en daar ga je.

En dat iets niet mag wil nog niet zeggen dat het niet gebeurd, alleen dat het niet meer in de krant staat.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

kernwapens mochten ze toch hier niet meer maken :O maarje denk niet dat dat gaat gebeuren hoor :s

In de Koude Oorlog zijn er al meer dan genoeg gemaakt, die nu nog steeds opgeslagen liggen.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Wel gevaarlijk want je weet niet waar ze pressies liggen.

juist niet. Als bijv. mensen het weten , weten ook terroristen waar ze zijn. Die gaan ze dan gebruiken.
 

DeletedUser5865

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Volgens mij zijn er in Nederland nu geen Kernwapens meer opgeslagen. Er is het vermoeden dat dit ten tijden van de Koude Oorlog wel het geval was (op vliegbasis Volkel).
Maar die Koude Oorlog is ook al een paar jaar afgelopen, sinds het uit een vallen van de Sovjet Republiek.
 
Bovenaan