• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Gratis goud Naxos

DeletedUser

Gast
stuur ff het goud naar mij door, dan doen we alsog er niks gebeurd is :p
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
We zijn acties aan het draaien waar we spelers gaan belonen voor bepaalde (eerste) aankopen en daar ben jij een van de gelukkigen van geworden. :)
 

DeletedUser22575

Gast
Werkt erg stimulerend om goud te kopen zo, hè Kroenuh :/.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Werkt erg stimulerend om goud te kopen zo, hè Kroenuh :/.
Hey, het is niet mijn idee. I'm just the messenger! Haha.

Maar desalniettemin ben ik blij met elk gratis aanbod die we spelers kunnen geven. Het is uiteindelijk nog steeds aan jou of je op basis daarvan goud gaat kopen, of niet.
 

DeletedUser24083

Gast
Mijn vriend heeft het ook maar hij heeft nooit iets gekocht... Hoe kan dat?
 

DeletedUser24788

Gast
Hey, het is niet mijn idee. I'm just the messenger! Haha.

Maar desalniettemin ben ik blij met elk gratis aanbod die we spelers kunnen geven. Het is uiteindelijk nog steeds aan jou of je op basis daarvan goud gaat kopen, of niet.

Beetje rare actie dit, maargoed,
 

DeletedUser21980

Gast
Ik heb al redelijk veel goud gekocth, echt veel eigenlijk. Nog niets gehad.. :(
 

DeletedUser

Gast
Hey, het is niet mijn idee. I'm just the messenger! Haha.

Maar desalniettemin ben ik blij met elk gratis aanbod die we spelers kunnen geven. Het is uiteindelijk nog steeds aan jou of je op basis daarvan goud gaat kopen, of niet.

Ja, Kroenuh. Haha.
Ha. Ha.
Lachen, gieren, brullen weer met jullie.
Dan kan je wel blij zijn en dit brengen als een 'cadeautje', maar ik hoop toch dat je dat niet met een stalen gezicht doet.

Deze actie is om te kotsen. Bah.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
In elk groot bedrijf met live producties worden zogenaamde A/B testen gehouden of iets werkt, zo is dit niet anders. Werkt het; krijgt iedereen het eenmalig. Werkt het niet; dan heeft InnoGames dat na een test kunnen ondervinden.

Hetzelfde geldt voor de ingame geluiden en stadsanimaties, dat zijn ook A/B testen die nog steeds actief zijn voor een beperkt aantal spelers (als in: manueel in- of uitgeschakeld).
 

007jelmer

Griffioen
Hey, het is niet mijn idee. I'm just the messenger! Haha.

Maar desalniettemin ben ik blij met elk gratis aanbod die we spelers kunnen geven. Het is uiteindelijk nog steeds aan jou of je op basis daarvan goud gaat kopen, of niet.

Tja, jij krijgt jouw loonsverhoging wel aan het eind van de maand, als het op deze manier moet. Toch best triest.

En mensen die dus goud kopen worden blijkbaar voorgetrokken, discriminatie dus. Puur. Tijdens deze zogenaamde test dan wel te verstaan.

Neem een voorbeeld aan de Beta-server, daar krijgt iedereen gratis goud zo nu en dan, ook als je niet betaald.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser24788

Gast
Tja, jij krijgt jouw loonsverhoging wel aan het eind van de maand, als het op deze manier moet. Toch best triest.

En mensen die dus goud kopen worden blijkbaar voorgetrokken, discriminatie dus. Puur. Tijdens deze zogenaamde test dan wel te verstaan.

Neem een voorbeeld aan de Beta-server, daar krijgt iedereen gratis goud zo nu en dan, ook als je niet betaald.

Tja een beetje een rare vergelijking vind ik, als er goud word uitgedeeld, als jij het zou krijgen, dan zou jij er niet je beklag over doen,
 

007jelmer

Griffioen
Tja een beetje een rare vergelijking vind ik, als er goud word uitgedeeld, als jij het zou krijgen, dan zou jij er niet je beklag over doen,

Ik schat de kans klein dat ik wat krijg, ik koop namelijk niet zo vaak goud.

Het gaat om het principe.

Stel een familie koopt een zak aardappelen. Maar familie B kan die niet betalen. Toch krijgt familie A een zak extra aardappelen gratis, en dus blijft familie B achter met niks. Beetje scheef, niet waar? Wil overigens niet zeggen dat ik niet genoeg heb om wat goud van te kopen.
 

DeletedUser24788

Gast
Ik schat de kans klein dat ik wat krijg, ik koop namelijk niet zo vaak goud.

Het gaat om het principe.

Stel een familie koopt een zak aardappelen. Maar familie B kan die niet betalen. Toch krijgt familie A een zak extra aardappelen gratis, en dus blijft familie B achter met niks. Beetje scheef, niet waar? Wil overigens niet zeggen dat ik niet genoeg heb om wat goud van te kopen.

In dat geval snap ik het zeker! Maar goud is een leuke extra, zonder goud red je je ook prima, dus dan vind ik het ook geen probleem,

Al moet ik wel zeggen dat het door dat instand buy verdomd duur geworden is..
 

DeletedUser23978

Gast
Ik schat de kans klein dat ik wat krijg, ik koop namelijk niet zo vaak goud.

Het gaat om het principe.

Stel een familie koopt een zak aardappelen. Maar familie B kan die niet betalen. Toch krijgt familie A een zak extra aardappelen gratis, en dus blijft familie B achter met niks. Beetje scheef, niet waar? Wil overigens niet zeggen dat ik niet genoeg heb om wat goud van te kopen.

Innogames is geen liefdadigsheids-actie he.
Waarom zou een bedrijf cadeautjes uitdelen aan mensen die er niet klant zijn? Veel logischer om het uit te delen aan mensen die er wel kopen, zo beloon je hen voor hun trouw en krijgen niet-klanten een extra motivatie om toch te kopen.

Vind het een heel leuke actie van inno, ik zal er zelf geen baat bij hebben want ik schaf geen goud aan maar is leuk om te zien dat inno voor een kier niet de übergierige geldgraaier is dat het hier soms wordt voorgesteld en als dewelke het zich soms ook wel eens durft te gedragen.

Ffs mensen, ze delen hier eens wat uit, wees niet zo zuur en doe effe normaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7783

Gast
Ik schat de kans klein dat ik wat krijg, ik koop namelijk niet zo vaak goud.

Het gaat om het principe.

Stel een familie koopt een zak aardappelen. Maar familie B kan die niet betalen. Toch krijgt familie A een zak extra aardappelen gratis, en dus blijft familie B achter met niks. Beetje scheef, niet waar? Wil overigens niet zeggen dat ik niet genoeg heb om wat goud van te kopen.
oplossing is simpel!!! familie B moet gewoon meer gaan werken zodat ze ook die zak aardappelen kunnen kopen zodat ze ook die gratis zak aardappelen krijgen 8-)
 
Bovenaan