• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Gratis goud Naxos

DeletedUser23992

Gast
Ja dat probleem had ik ook, kan ik eventueel nu alsnog dat goud krijgen?

Ik had dat nu ook, ik had de vorige keer een berichtje gekregen waar in stond dat je gratis goud kon krijgen. Het bleek uiteindelijk een virus te zijn dus ik dacht ook dat dat deze keer het geval was.
 

DeletedUser2057

Gast
Dat is mij ook overkomen idd, je wordt ook zo cynisch van dat internet. Ik vertrouw gewoon niet meer op de goede intenties van mensen.
 

Armand0

Manticore
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik wil wel graag 1000 goud. Dus kom maar op met die 'poen'!
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser

Gast
Een reactie van het Grepolis.nl team zou toch wel leuk zijn, dit lijkt me een heel serieus probleem dat echt opgelost moet worden
 

DeletedUser13510

Gast
Ik heb goud gehad en zoals altijd goed van vertrouwen. 8-)

Bedank Inno!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser19555

Gast
Dat is mij ook overkomen idd, je wordt ook zo cynisch van dat internet. Ik vertrouw gewoon niet meer op de goede intenties van mensen.

Ja dit dus. Je leert van jongs af aan gelijk al dat je NOOIT maar dan ook echt NOOIT op pop-ups en banners mag klikken en die gewoon weg moet klikken etc..
En dat gaat op het laatst dus op de automatische piloot.
 

DeletedUser23009

Gast
Haha, al 2000 goud gekregen ! Nog nooooooooit goud gekocht.8-)

Danks Inno !!!!
 

DeletedUser19428

Gast
We zijn acties aan het draaien waar we spelers gaan belonen voor bepaalde (eerste) aankopen en daar ben jij een van de gelukkigen van geworden. :)

Tip: voor Leonidasfromsparta
Zijn we gelijk af van het gejank over het goudgebruik.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een hele tijd geleden 100 goud gekregen. Ik en me vrienden vonden het heel raar.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ja, dat weet ik, je moet mij het goudsysteem niet uitleggen. Maar als ik me niet vergis, is deze 1000 goud niet gekocht en dus ook niet verhandelbaar (normaal gezien).
Toch zag ik nadat ik dat goud had aanvaard mijn verhandelbaar goud met 1000 stijgen. Dat is dus mijn vraag: of dit normaal is?
 
Bovenaan