• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Gratis goud Naxos

DeletedUser20736

Gast
Ik ga weer met grepolis stoppen zodra er GOLDpolis van word gemaakt, waarbij je met goud je muur in een paar minuten van 1 naar 25 kan krijgen. En er dan nog eens in de minuten daarna er 1000 lt er achter kan zetten.
 

DeletedUser25516

Gast
Il verdien hier meer aan dan met goudhandel. Ik heb nog nooit iets gekocht maar heb toch al 1500 goud gekregen. En hoe langer je wacht, hoe meer goud je krijgt. Negeer dus het berichtje van 200 goud, wacht en je krijgt er een van 500 of zelfs 1000
 

DeletedUser21762

Gast
Ik ga weer met grepolis stoppen zodra er GOLDpolis van word gemaakt, waarbij je met goud je muur in een paar minuten van 1 naar 25 kan krijgen. En er dan nog eens in de minuten daarna er 1000 lt er achter kan zetten.
Bestaat al
 
Bovenaan