• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

DeletedUser

Gast
Eindelijk, zo lang gewacht op een app voor grepo waarbij je wel degelijk kunt aanvallen en verdedigen...
dat is immers waar het hele spelletje om draait..

goed gedaan! :)
Word er bijna emotioneel van! :p
 

DeletedUser20686

Gast
Hier weer een sneak preview van de nieuwe Grepolis app!

[video=youtube;kF4yIkCNgJU]http://www.youtube.com/watch?v=kF4yIkCNgJU[/video]​
 

DeletedUser18003

Gast
Moet zeggen dat ik de app er in de preview erg gelikt uit vind zien, en hoop ook dat telefoons het aankunnen. Feit is wel dat je bijna een volwaardige desktop-vervanger hebt, wat wel weer een storm aan klachten op zal leveren.
 

DeletedUser

Gast
nee, alsnog gaat het melden van aanvallen, aanvallen zelf, os-geven, je steden langs gaan, gs aan ww's geven etc. langzamer op de app dan op de comp.
hoop alleen dat ze het alarm uitzetten.
 

DeletedUser13872

Gast
Ja en nee;) Op de PC krijg je een alarm, alleen als je je effecten aan hebt staan, als je ingelogd bent (en dus je tabje open hebt staan).

Zit dus wel een verschil in. Als je dat gelijk wilt trekken dan zou je op de app alleen nog maar een alarm krijgen wanneer je op de app speelt (erop ingelogd bent). Dat zou uiteraard wel fair zijn.

Dit slaat nergens op, want als je Grepolis open hebt staan maar iets anders doet krijg je het geluid nog steeds, ben je op je telefoon, staat die open (wat bijna altijd zo is) dan zou je het geluid ook krijgen.

Tegen dus!
 

DeletedUser

Gast
Dit slaat nergens op, want als je Grepolis open hebt staan maar iets anders doet krijg je het geluid nog steeds, ben je op je telefoon, staat die open (wat bijna altijd zo is) dan zou je het geluid ook krijgen.

Tegen dus!
alleen bangerikken willen heel graag t alarmpje hebben...

het is GEEN SCHANDE om eens een gevecht te verliezen hoor.. :)
 

DeletedUser12666

Gast
Wat bij mij belangenrijk is dat je ook de premium dingen kan gebruiken op de app.
De belangenrijke premium functies:

Rekrutering
Gebouwen
Cultuur
Grotten

De huidige app heeft dat niet eens..
Moet dus continue inloggen op de normale website via me mob.

En dat werkt behoorlijk onhandig met een android telefoon.
 

DeletedUser

Gast
Dat de app verder alle ingame handelingen kan uitvoeren vind prima.
enige waar ik me aan stoor is dat alarm.
 

DeletedUser20048

Gast
ligt het nou aan mij of zit er in het filmpje een nieuw plaatje voor de boogschutters??
 

DeletedUser20650

Gast
"the Grepolis App is right around the corner and should be released in a few days!"
 
Bovenaan