• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het beste is dat er idd een middenweg word gezocht om tussen de wél&niet gebruikers/haters word gevonden...
Mits dit is dat je max. een uur nadat je actief (of iets in die trans) pas push-berichten kunt krijgen.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik doelde op dit topic... Er werd alleen niet op gereageerd
 

DeletedUser

Gast
Ja, het eerste uur dat je off bent kan je push berichten krijgen, daarna niet meer, dat zorgt er toch wel voor dat de spelers die de app gebruiken een beetje on blijven en niet enkel als ze een push krijgen. Want de meeste gebruiken het enkel als een soort van wekker en niet meer om aanvallen/os te versturen en/of die andere dingen.

Aapje, Dat is schitterend positief meegedacht. Dan verplicht je de gebruikers om de app echt te gebruiken en niet enkel als wekker.

Vraag even aan Kroenuh of je opnieuw een idee mag voorstellen inzake de app en ik stem zeker voor dan. Ik denk dat je op deze mannier mss wel eens aan de 80% geraakt.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het beste is dat er idd een middenweg word gezocht om tussen de wél&niet gebruikers/haters word gevonden...
Mits dit is dat je max. een uur nadat je actief (of iets in die trans) pas push-berichten kunt krijgen.

Andersom, het eerste uur nadat je offline ging krijg je die berichten, daarna niet meer, moet je maar weer opnieuw online komen.
 

DeletedUser

Gast
Ja, het eerste uur dat je off bent kan je push berichten krijgen, daarna niet meer, dat zorgt er toch wel voor dat de spelers die de app gebruiken een beetje on blijven en niet enkel als ze een push krijgen. Want de meeste gebruiken het enkel als een soort van wekker en niet meer om aanvallen/os te versturen en/of die andere dingen.

Is de battle dan eindelijk uitgekomen op een goed idee?
Hier kan ik wel mee dealen hoewel 1 uur wel magertjes is...
 

DeletedUser

Gast
Andersom, het eerste uur nadat je offline ging krijg je die berichten, daarna niet meer, moet je maar weer opnieuw online komen.

Ik zou wel eerlijk zijn, dan krijg je mensen die om het uur inloggen op de mobiel en het alsnog als wekker gebruiken :|
 

DeletedUser

Gast
weet iemand hoe ik kroeneh kan bereiken?

Via support. Geef als titel <Bericht voor kroenuh>

Laat hem ook even dit topic bekijken dan ziet hij dat er wel degelijk animo voor te vinden is en dat dit gekomen is door een gezonde discussie.
 

DeletedUser

Gast
Is de battle dan eindelijk uitgekomen op een goed idee?
Hier kan ik wel mee dealen hoewel 1 uur wel magertjes is...

Een speler zonder APP heeft helemaal geen alarm.
Dus 1 uur is goed genoeg lijkt me.

En zoals je aangeeft, er zullen spelers blijven die om t uur inloggen, maar dat is wel een stuk eerlijker dan geheel NIET inloggen, en pas enkel actief zijn als t alarm afgaat.
Spelers zullen ook sneller iets ingame gaan doen, als ze dan toch 'moeten' inloggen.
 

DeletedUser

Gast
Laat maar, idee is al voorgesteld, ik ga er natuurlijk mee voor stemmen.
 

Armand0

Manticore
Ik vind een uur nog veel... Pushberichten=gewoon botje.

Maar is een middenweg, dus zou voor stemmen. Met gemengde gevoelens dus. Ben nog steeds van mening dat dat alarmpje niet bij een spel (browsergame) als dit hoort.

Ben geen app-hater, wel een alarm-hater;) De app is op zichzelf een prima hulpmiddel om wat dingetjes te kunnen doen als je geen PC/laptop bij de hand hebt. Vind het ook prima als de app alarmpjes geeft, maar dan alleen als je zelf op de app ingelogd bent (dus dat het gelijk getrokken wordt met de PC).

Maar goed, 1 uur zou al een vooruitgang zijn. Je zal dan idd spelers hebben die om het uur inloggen, maar 's nachts zal dit bijvoorbeeld al niet meer gebeuren. En iedereen is af en toe wel eens een paar uurtjes druk bezig en vergeet in te loggen:)
 

DeletedUser15415

Gast
Ja maar hierdoor is aanvallen tenminste nog wel redelijk... In mijn ogen.

I am in.
 

DeletedUser20736

Gast
goed idee, goed middeweg, goede oplossing, er zullen nog steeds mensen zijn die het als wekker gebruiken maar niemand houd het vol om om het uur in te loggen op de mobile telefoon.
 

DeletedUser

Gast
Ik gebruik de toolbox afentoe en vind het opzet wel omslachtig.
Ik gebruik het alarm enkel voor het spotten van kolo's omdat deze blijkbaar geen rekening houdt als er een spreuk wordt gebruikt voor de aanval 10% van de tijd onzichtbaar te maken, maar altijd in combinatie met pc.

Wat voor bij een verbetering zou zijn is de speelbaarheid op tablet, omdat ik de pc moet delen met mijn vrouw.
nu kan ik enkel spelen via de toelbox zelfs via webversie is niet mogelijk.
en dan heb ik zo een smal kadertje op 25% van het scherm
.
 
Bovenaan