• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

DeletedUser

Gast
Ik gebruik de toolbox afentoe en vind het opzet wel omslachtig.
Ik gebruik het alarm enkel voor het spotten van kolo's omdat deze blijkbaar geen rekening houdt als er een spreuk wordt gebruikt voor de aanval 10% van de tijd onzichtbaar te maken, maar altijd in combinatie met pc.

Wat voor bij een verbetering zou zijn is de speelbaarheid op tablet, omdat ik de pc moet delen met mijn vrouw.
nu kan ik enkel spelen via de toelbox zelfs via webversie is niet mogelijk.
en dan heb ik zo een smal kadertje op 25% van het scherm
.

Ipad? je moet hier rechts onder op de 2x knop drukken dan krijg je full screen
en bij mij werkt internet versie wel? alleen de onderbalk niet maar wordt aangewerkt volgens support
 

DeletedUser

Gast
Graag zou ik iedereen willen vragen zich bij het onderwerp te blijvenhouden. Bvd
 

DeletedUser20569

Gast
Vind het idee best goed, alleen 1 uur is magertjes gebruik zelf de toolbox als ik op werk ben in de pauzes om ff te checken wat er gaande is (dus ook forum nalezen), en eventueel ook om aanvallen en os te sturen al is dat laatste erg lastig met de toolbox (timen haast onmogelijk)
 

DeletedUser15415

Gast
Ik heb de Toolbox gezegd en het helpt je wel erg goed met verdedigen. Ik ben zelfs 20ste geworden met verdedigen. Ik ontdekte een stuk of 3 kolos. Ik kon mijn biremen de hele tijd timen na de VS aanval. Het is een te goed hulpmiddel.

De zaken die verbeter punten krijgen zijn:

Alarm --> uitschakelen en een zwaard op de app maken zoals op de PC met het aantal aanvallen.
Rapporten --> Kunnen posten en lezen via de app.
App vergroten --> Kunnen vegroten in 7 inch & 11 inch en nog goed te lezen. Bij instellingen veranderen.
Forum --> Als leider kunnen berichten kunnen bewerken en ook eigen berichten kunnen verwijderen.
Bestuurder & kapitein functie erbij maken.

Dit zie ik graag in de komende app.
 

DeletedUser

Gast
Wordt het niet eens tijd dat die app er komt? Iemand enig idee wanneer? Dit topic bestaat ondertussen al wel een tijdje..
 

DeletedUser20686

Gast
Wordt het niet eens tijd dat die app er komt? Iemand enig idee wanneer? Dit topic bestaat ondertussen al wel een tijdje..

Hij is aangekondigd voor ergens deze zomer. (Alleen ik heb nog geen zomer gezien hoor ! :) ) Maar komt eraan!
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet wat voor weer het bij jouw in limburg is maar hier is het gwn 25 graden hoor.
 

DeletedUser

Gast
Hij is aangekondigd voor ergens deze zomer. (Alleen ik heb nog geen zomer gezien hoor ! :) ) Maar komt eraan!
Ok bedankt.
Hier in Zeeland is het momenteel echt wel zomer hoor,
strak blauw, 27 graden :)
 

DeletedUser20686

Gast
Een uitschieter noem ik niet direct zomer!

Maar het begint te komen ja :D

Dus.. wie weet, de app misschien ook wel!
 

DeletedUser

Gast
Die screenshots zien er erg goed uit!
Handig dat er nu tenminste een kaart bijzit, hopelijk is de laadtijd niet lang met scrollen.
 

DeletedUser

Gast
Ja, daar had ik ook al over gepeinsd. Ik denk dat de laadtijd wel lang gaat worden, maar dat zien we dan wel :)
 

DeletedUser

Gast
Heerlijk. Maar ik las net op een ander forum dat alles erin komt.
 

DeletedUser

Gast
Die screenshots zien er geweldig uit, hoop ook dat het PC tabje Alliantie er gaat komen!
 
Bovenaan