• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #31

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19651

Gast
Als er nu geen Times verschijnt zal ik mijn leger maar klaar maken voor een aanval op Innogames.
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Als er nu geen Times verschijnt zal ik mijn leger maar klaar maken voor een aanval op Innogames.

Innogames heeft hier niets mee te maken, we moeten eigenlijk alleen naar ons eigen zien dan,
De times hebben elke keer gezegd waar ze mensen zochten, maar er kwamen er geen meer bij.

De niets schuld bij inno of bij de medewerkers van de times, het enigste wat mij nu te wachten staat.
is dat ik en niet alleen ik maar ik denk dat ik spreek uit alle spelers dan!
Zijn de mensen van Grepolis Times bedanken voor de tijd en moeite dat ze er elke maand in staken, om dit tot 1 van de geweldigste bladen ooit te maken.

Daarom, Hartelijk dank voor alles, en hopelijk schrijven jullie toch nog eens voor ons.
 

DeletedUser18257

Gast
Innogames heeft hier niets mee te maken, we moeten eigenlijk alleen naar ons eigen zien dan,
De times hebben elke keer gezegd waar ze mensen zochten, maar er kwamen er geen meer bij.

De niets schuld bij inno of bij de medewerkers van de times, het enigste wat mij nu te wachten staat.
is dat ik en niet alleen ik maar ik denk dat ik spreek uit alle spelers dan!
Zijn de mensen van Grepolis Times bedanken voor de tijd en moeite dat ze er elke maand in staken, om dit tot 1 van de geweldigste bladen ooit te maken.

Daarom, Hartelijk dank voor alles, en hopelijk schrijven jullie toch nog eens voor ons.

Ik zal wederom blijven schrijven!
 

DeletedUser

Gast
Innogames heeft hier niets mee te maken, we moeten eigenlijk alleen naar ons eigen zien dan,
De times hebben elke keer gezegd waar ze mensen zochten, maar er kwamen er geen meer bij.

De niets schuld bij inno of bij de medewerkers van de times, het enigste wat mij nu te wachten staat.
is dat ik en niet alleen ik maar ik denk dat ik spreek uit alle spelers dan!
Zijn de mensen van Grepolis Times bedanken voor de tijd en moeite dat ze er elke maand in staken, om dit tot 1 van de geweldigste bladen ooit te maken.

Daarom, Hartelijk dank voor alles, en hopelijk schrijven jullie toch nog eens voor ons.

Dat heb je mooi gezegd.
 

DeletedUser

Gast
Dit is hopelijk geen April grap (zowel dan kunnen jullie een dikke middel vinger krijgen en ben ik echt pissed!) want dit is echt slecht nieuws!
Ik las het altijd graag, las ook alle werelden (speel max 2 tegelijk) was leuk om te zien wat daar speelde, ik heb aan zeker 12 artikelen meegewerkt en vindt het enorm jammer.

Ik begrijp de overweging wel... het kost enorm veel tijd en energie en als er geen verse aanwas is dan wordt het ook lastig... maar laat het ook een moment van bezinning zijn..... De leden van Gre willen er dus geen tijd in investeren en wij de actieve op AF schijnbaar ook niet... Wat zegt dat over onszelf?

Zijn we al zo ver afgestomd dat een simpele 3 letter reply genoeg is?
Dat een lekkere afzeik actie fijn is ?

Betekend het dus dat Gre ook niet langzaam of zelfs wel heel snel aan het afstevenen is .. DANKZIJ ONZE LAMLENDIGHEID...

Pfff PapapRon doe eens even normaal, niet zo emo.. of toch?
 

DeletedUser18257

Gast
Je moet niet vergeten dan het nog niet officieel is aangekondigd dat Kyp & Bjorn de stekker eruit trekken, vandaag heeft tim de times verlaten (wat de reden hiervan is houd ik privé, mocht je willen weten privé vragen!) en er nog een kans bestaat dat de actieve reporters de times opzich zullen nemen.. Want ik ben mede door de times grepolis gaan spelen, altijd met plezier gelezen.

Ik heb voor mijn aller eerste artikel over Delta ontzettend mijn best gedaan, en normaal zou de times op de 1e komen.. nu is dat verzet. Vind dat een rot streek. Maar goed; Reporters komen en reporters gaan, maar de times zal altijd blijven bestaan!
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Je moet niet vergeten dan het nog niet officieel is aangekondigd dat Kyp & Bjorn de stekker eruit trekken, vandaag heeft tim de times verlaten (wat de reden hiervan is houd ik privé, mocht je willen weten privé vragen!) en er nog een kans bestaat dat de actieve reporters de times opzich zullen nemen.. Want ik ben mede door de times grepolis gaan spelen, altijd met plezier gelezen.

Ik heb voor mijn aller eerste artikel over Delta ontzettend mijn best gedaan, en normaal zou de times op de 1e komen.. nu is dat verzet. Vind dat een rot streek. Maar goed; Reporters komen en reporters gaan, maar de times zal altijd blijven bestaan!

Haha ale dan ;)

Wanneer komt de echte time's online dan?
 

DeletedUser18257

Gast
Volgens de regels mag ik dit officieel niet delen, maar ik ga hier een uitzondering op maken; Het is te zot om de times op te geven.

De artikelen zullen op 3 april gepubliceerd worden..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
@ Bryanmaus... klik smiley... dan op more (is knopje) dan scrollen komt een wereld van mogelijkheden :)
 

DeletedUser

Gast
SHIJNBAAR IS DIT EEN "GRAP".....?????!!!!!????

Flauwe grap ... die alleen maar negatieve inspiratie brengt... dat iedereen die er energie ingestoken heeft een Kl*te gevoel geeft....als je je spel /bedrijf wilt promoten moet je dat niet met een demotiverende grap doen... dan moet je positieve energie brengen!

Klunzig.. onprofessioneel en compleet fout.. bij mij zou er nu iemand zijn baan verliezen.. Innogames is een commercieel bedrijf die dit soort enorme uitglijders in een compatatieve setting niet kan veroorloven.... fout.. ga ook hoog opnemen in de organisatie...
 

DeletedUser

Gast
Klunzig.. onprofessioneel en compleet fout.. bij mij zou er nu iemand zijn baan verliezen.. Innogames is een commercieel bedrijf die dit soort enorme uitglijders in een compatatieve setting niet kan veroorloven.... fout.. ga ook hoog opnemen in de organisatie...

Heb je wel de reacties gelezen... vooral die over het geval gingen dat Innogames niks met GrepolisTimes te maken heeft, en dus als het een grap is, zij er niks mee te maken hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan