• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #31

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14929

Gast
Wij, de reporters weten ook niet of het echt is of dat het een grap is. Er zit echt een kern van waarheid in, we lopen momenteel leeg, er stopen steeds meer reporters en er komen steeds minder sollicitaties. Natuurlijk hopen wij, voor ons en de lezers dat de Times blijft bestaan, maar we moeten zeker niet uitstellen dat dit het einde kan zijn.
 

DeletedUser18257

Gast
Precies, maar sommige ik noem geen namen, willen dit niet begrijpen en gaan voor hun eigen wijsheid
 

DeletedUser

Gast
Misschien een idee voor het grepotimes team om voortaan eerst de zaken intern te bespreken en duidelijkheid te creëren binnen het team, alvorens naar buiten te treden met zulks een "shocking news"! Dit voorkomt een hoop speculatie en onnodige discussies!

;)
 

DeletedUser

Gast
Tevens zijn we nu al ver in 2 April dus 1 april grap is het niet (meer).
De timing was behoorlijk beroerd en tevens was het niet best voorbereid en doorgesproken lijkt me....
 

DeletedUser18257

Gast
Precies Ron,

Wij wisten van niks en moeten het doen met het stukje dat Fascination achterliet op de redactie
 

DeletedUser11678

Gast
En waarom deel je dit dan wel ?

leuke grap overigens.. :)

En mocht dit nieuws daadwerkelijk echt zijn, mogen alle spelers die zich 'reporter' noemen zich diep schamen.. :)
tijd genoeg om t AF vol te spammen met onzin, maar geen tijd hebben voor een deftig artikel..

Hehe mijn artikel is deftig genoeg hoor renzs:p

Wat er voor de rest aan de hand is geen idee..:)
 

DeletedUser12379

Gast
Wij, de reporters weten ook niet of het echt is of dat het een grap is. Er zit echt een kern van waarheid in, we lopen momenteel leeg, er stopen steeds meer reporters en er komen steeds minder sollicitaties.

kan je nu nog solliciteren of gaat dat niks uithalen denk je?
 

DeletedUser15593

Gast
Tevens zijn we nu al ver in 2 April dus 1 april grap is het niet (meer).
De timing was behoorlijk beroerd en tevens was het niet best voorbereid en doorgesproken lijkt me....

Nou ja ik denk dat de timing juist best goed was :O (de grap iets minder)

Precies Ron,

Wij wisten van niks en moeten het doen met het stukje dat Fascination achterliet op de redactie

LOL

Gelukkig blijven we allemaal lief voor elkaar enzo ;)
Nee eigenlijk gewoon niet :p

ik mag geen reporters meer plagen :(
Ikke wel :D
 

DeletedUser

Gast
Gelukkig blijven we allemaal lief voor elkaar enzo ;)

Ananasje... staat daar "Grepolis Times Leiding" bij je Avatar...???!!!???

En dit is alles wat je te zeggen hebt in dit topic?
Wat je zegt is helemaal OKE hoor maar wat je NIET zegt roept wel wat vraagtekens op...
 

DeletedUser12379

Gast
Waar wacht je nog op? Misschien blijven ze dan wel! ;)
ik wil wel, maar ik heb totaal geen overzicht welke werelden nu wel of niet beschikbaar zijn om reporter van te worden.
Het is een idee dat ik eigenlijk al lang had, maar nog nooit echt heb gedaan gewoonweg omdat waar ik wou beginnen nooit vrij was.
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Volgens mij moet je even bij de wereldtopics gaan zien daar zie ik een aantal topics verschijnen over de times en anders even aan de leiding van de times vragen ;)
 

DeletedUser16279

Gast
ik had me al lang willen aanmelden alleen je moet 16 zijn iets wat ik dus weer niet ben
als je de times nog 2 jaar en 2 maanden kan uitgeven kan ik ook reporter worden............


maar echt als dit een grap is een mislukte grap had me er erg op verheugt op het stuk over kappa deze keer
en ik weet dat Fritz een hoop werk gedaan heeft en dan wordt dat zomaar weg gegooit? lijkt me een beetje onrespectvol naar de Reporters
 

DeletedUser

Gast
ik heb me een tijdje geleden aangemeld, maar geen reactie.
na 14 dagen kreeg ik antwoord nadat ik het op het forum had vermeld...niet echt motiverend.
misschien kan het daaraan liggen, dat de sollicitaties niet in de goeie handen komen....????...???
dat er daarom niet veel "binnen komen".
 

DeletedUser

Gast
ik heb me een tijdje geleden aangemeld, maar geen reactie.
na 14 dagen kreeg ik antwoord nadat ik het op het forum had vermeld...niet echt motiverend.
misschien kan het daaraan liggen, dat de sollicitaties niet in de goeie handen komen....????...???
dat er daarom niet veel "binnen komen".

Volgens mij hebben we toendertijds lang genoeg gediscussieerd over het feit dat die reactie er allang stond maar jij hem pas na 14 dagen zag...ga nou niet weer beginnen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan