• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #31

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Als het echt was, dan hadden ze toch wel een enorme oproep gedaan op de hoofdpagina van het forum én van Grepolis voor nieuwe sollicitanten?
 

DeletedUser

Gast
Is het geen grap dan richt ik bij deze de omega krant op en ik wil me ook wel inzetten voor een krant op ksi
 

DeletedUser14929

Gast
Het is inderdaad een stomme grap als het een grap is in iedergeval. Misschien moeten we er een les uitleren, want het stuk is waar dat er momenteel weinig werelden behandeld worden en dus langzaam leeg lopen, omdat er weinig sollicitanten zijn.

Als het echt waar is wil ik alvast de trouwe lezers bedanken en proberen wij voor een oplossing te zorgen.
 

DeletedUser19577

Gast
Ik heb niets vernomen via de skypegroep dus wat is dit?...Heb veel tijd gestoken in mijn stuk.
 

DeletedUser

Gast
Dit zou ik ook al on-respectvol vinden, de reporters hebben wss allemaal tijd gestoken in hun stuk van deze maand en nu zou dat er niet inkomen?
 

DeletedUser

Gast
Volgens de regels mag ik dit officieel niet delen, maar ik ga hier een uitzondering op maken; Het is te zot om de times op te geven.

De artikelen zullen op 3 april gepubliceerd worden..

En waarom deel je dit dan wel ?

leuke grap overigens.. :)

En mocht dit nieuws daadwerkelijk echt zijn, mogen alle spelers die zich 'reporter' noemen zich diep schamen.. :)
tijd genoeg om t AF vol te spammen met onzin, maar geen tijd hebben voor een deftig artikel..
 

DeletedUser

Gast
ik vind juist dat dit een goeie grap is, maar het is ook serieus denk ik want ze zoeken echt reporters en misschien stoppen ze er later mee ?
 

DeletedUser19577

Gast
En waarom deel je dit dan wel ?

leuke grap overigens.. :)

En mocht dit nieuws daadwerkelijk echt zijn, mogen alle spelers die zich 'reporter' noemen zich diep schamen.. :)
tijd genoeg om t AF vol te spammen met onzin, maar geen tijd hebben voor een deftig artikel..

Als je wist hoeveel tijd er in gestoken wordt had je dit niet gezegd.
 

DeletedUser

Gast
dus, op 3 april komt er uiteindelijk toch een times. in het begin dacht ik ook dat het een grap was, maar hoe meer ik erover las hoe echter het leek...
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Ik vind dit zeer geslaagd,

al is het een 1 april grap of niet, bij deze doen ze toch nogmaals een oproep voor reporters, ze lossen dit nu op met een grap, waardoor de ogen van heel veel spelers opengaan, en dat was volgens mij hun doel.

Zo weten nu veel spelers dat het echt nodig is om reporters te zoeken want als het met dit tempo blijft voort gaan zal er een dag komen dat het geen aprilgrap meer is...

Ik wil iedereen van de grepolis time's al bedanken voor de toffe leesmomenten en de leuk geschreven artikelen, de één al wat beter als de andere maar al doende leert men!

Hierbij denk ik dus ook voor de spelers die willen dat de times blijft bestaan, schrijf jullie meteen in en laat deze time's geen geschiedenis worden.
 

DeletedUser10567

Gast
Bedankt, kr33log, maar helaas ben ik toch echt uit de Times.
 

DeletedUser

Gast
En waarom deel je dit dan wel ?

leuke grap overigens.. :)

En mocht dit nieuws daadwerkelijk echt zijn, mogen alle spelers die zich 'reporter' noemen zich diep schamen.. :)
tijd genoeg om t AF vol te spammen met onzin, maar geen tijd hebben voor een deftig artikel..

De reporters weten het zelf niet.Als het een grap is dan is het buiten hen om. Van gisterenavond tot nu is het op de reporters skype 1 en al tranen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan