• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #31

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18257

Gast
Ik maak geen grappen.. ik heb zelf enorm veel tijd gestoken in mijn artikel, en dan verwacht jij dat ik een grap maak?
 

DeletedUser

Gast
Wel, als er geen verduidelijking komt dan weten wij ook niet wat er aan de hand is..

Niemand van de Times reageert openlijk..
 

DeletedUser18257

Gast
Ik zal openlijk reageren zoals dat in de redactie vermeld wordt;
Op 3 april (morgen) worden de overigen artikels gepubliceerd
Op 5 april zal er vergadert worden of de times door gaat of het stopt,
Op 26 april hopen ze het afgerond te hebben.

Er staat hier duidelijk vermeld dat dit de laatste times zal zijn
 

DeletedUser

Gast
timmylivinalie.gif
 

DeletedUser

Gast
Als het vertrek van Flip geen onderdeel van de 1 april grap is, is dat in ieder geval al een goede verbetering voor de Times.
 

DeletedUser18257

Gast
Tim heeft vrijwillig gekozen uit de Times te stappen, wat de reden is weten alleen hij,kyp & bjorn. En is dus géén 1 April grap!
[1-4-2013 23:39:13] *** Fascination|Bjorn heeft Tim|flip8412 uit dit gesprek verwijderd. ***
 

DeletedUser

Gast
Tim heeft vrijwillig gekozen uit de Times te stappen, wat de reden is weten alleen hij,kyp & bjorn. En is dus géén 1 April grap!
[1-4-2013 23:39:13] *** Fascination|Bjorn heeft Tim|flip8412 uit dit gesprek verwijderd. ***
voel je jezelf nu de stoere jongen.. ? dat je dit soort dingen moet posten ?
 

DeletedUser18257

Gast
Voel jij je nu een stoere jongen die altijd overal commentaar op heeft en altijd de afzeik pers moet uithangen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan