• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #44

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #44


Beste lezers,
We zijn weer op tijd hier, met weeral een mooi gevulde Times speciaal voor jullie. Zoals jullie vorige maand hebben kunnen lezen, hadden we een klein reportertekort, nu hebben we daarop heel wat respons gekregen. Onze roep om hulp is beantwoord, bedankt daarvoor. Mede daardoor staan er nu weer wat verschillende werelden voor jullie klaar in deze Times. Onder andere Corinthe en Githion hebben deze maand een artikel. Verder is er nog steeds voldoende ruimte tot verbetering, dus je kan en mag nog steeds, eigenlijk zoals altijd, je commentaar, kritiek en vooral advies geven zodat wij de Times kunnen verbeteren. De Times is ook vooral voor jullie bedoeld, dus we willen zo goed mogelijk proberen aan jullie voorkeuren en verlangens te voldoen. Ook zijn er nog steeds reportervacatures over, mocht je daar in geïnteresseerd zijn.

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #44 van de GrepolisTimes
(negeer zoals gewoonlijk de witte pagina's gewoon, kunnen wij weinig of niets aan doen)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Voel je vrij om via hier te solliciteren.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser21336

Gast
hoezo kunnen jullie niks tegen de witti pagina's doen?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
hoezo kunnen jullie niks tegen de witti pagina's doen?

Wanneer wij de Times in elkaar zetten heeft elke pagina de normale achtergrond. Echter verandert dit als we hem uploaden met issuu. De site wist om een of andere onverklaarbare reden bij sommige pagina's de achtergrond. Waarom dat gebeurt weten we niet, verder hindert het niet super hard en hebben we de witte pagina's gewoon geaccepteerd. Het is nu ook niet dat het zo'n ramp is hé.

Heeft Efeze geen reporter?

Efeze heeft jammer genoeg nog nooit een reporter gehad. Mocht jij het fijn vinden om te schrijven en zou je graag een artikel zien over Efeze, aarzel dan niet om reporter te worden. Meer info vind je hier of kan je altijd krijgen via een pm naar mij. Of je zoekt iemand anders die op Efeze speelt en wel reporter wilt worden, jij weet waarschijnlijk beter dan mij wie daarvoor geschikt zou zijn ;)
 

DeletedUser22163

Gast
compliment aan onebecool. ik had ook een artikel gemaakt voor heraklion, maar deze was echt beter. proficiat
 

DeletedUser

Gast
Dankje!
Maar als jou artikel voor een reporter loze wereld was geweest was je er ook doorgekomen hoor! Was een goed stukje!
 

DeletedUser22163

Gast
dankje, maar de jou was ook heel goed. ik hoop dat je nog meer gaat schrijven over heraklion :)
 

DeletedUser

Gast
Blood Destiny is nu - One Blood -, doormiddel van kleinere spelers te kicken wilde ze een elite ally worden ben zelf jammer genoeg ook te klein :(
En ook Top Notch is inmiddels samengevoegd met DDB wel leuk voor mij want heb nu een interview met een ddb'er gehad dus MUHAHA :D
 

DeletedUser22163

Gast
dat vind ik ook echt raar. DDB wil echt totaal geen interview voor times ofzo.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het zeker jammer, maar ieder mag zelf beslissen of hij/zij een mening of interview wilt geven. Als ik het goed heb is de mening van patron (ddb): "De Grepolis Times is een propagandablaadje van de grepomods en cm" aangezien er vrijheid van meningsuiting heerst mag hij dit zeggen. Misschien dat hij een slecht verleden heeft met mods etc. en daarom een hekel aan de times heeft. Al kan ik wel zeggen dat ik aan niemand zijn kant sta tijdens het schrijven, ook al kan ik dit IG wel staan, nu dus even niet :p
 

DeletedUser22163

Gast
ik vind dat ook dat ze zelf mag beslissen. maar het is gewoon jammer dat we hun mening niet horen.
 

DeletedUser22405

Gast
Dat artikel over Githion is poep, alleen maar gezever over spionage.
In plaats van iemand die interessante artikelen schrijft over de MA's, Allianties, Bondgenootschappen of spelers hebben we een verbitterde zuurpruim die loopt te klagen over spionnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dat artikel over Githion is poep, alleen maar gezever over spionage.
In plaats van iemand die interessante artikelen schrijft over de MA's, Allianties, Bondgenootschappen of spelers hebben we een verbitterde zuurpruim die loopt te klagen over spionnen.

eens. k vind het juist leuk om te kijken hoe andere mensen over mijn ally en BG's denken, en hoe de rest van de wereld er over denkt.
Dit is trouwens geen verwijt, je kunt goed schrijven. Het lijkt alleen een beetje teveel op mijn filosofie les. Zie het als opbouwende kritiek, hopelijk kan je met je schrijfkunsten voor de volgende keer een wat meer wereld-inhoudelijker stukje schrijven.
 

DeletedUser11313

Gast
Ik vind dat er teveel op Githion gebeurd om het over spionnen te hebben.
Spionnen zijn laag maar je gaat er geen artikel over doen want dit is gewoon zonde.
Ik denk dat als je dit leest je net zo goed geen artikel zou hoeven krijgen..
 

DeletedUser

Gast
Wanneer wij de Times in elkaar zetten heeft elke pagina de normale achtergrond. Echter verandert dit als we hem uploaden met issuu. De site wist om een of andere onverklaarbare reden bij sommige pagina's de achtergrond. Waarom dat gebeurt weten we niet, verder hindert het niet super hard en hebben we de witte pagina's gewoon geaccepteerd. Het is nu ook niet dat het zo'n ramp is hé.



Efeze heeft jammer genoeg nog nooit een reporter gehad. Mocht jij het fijn vinden om te schrijven en zou je graag een artikel zien over Efeze, aarzel dan niet om reporter te worden. Meer info vind je hier of kan je altijd krijgen via een pm naar mij. Of je zoekt iemand anders die op Efeze speelt en wel reporter wilt worden, jij weet waarschijnlijk beter dan mij wie daarvoor geschikt zou zijn ;)


Dan mij = Dan ik

Mooie over achilles! Speel zelf niet op die wereld maar leest er lekker snel doorheen :)
 

Genius0615

Erinys
Dat artikel over Githion is poep, alleen maar gezever over spionage.
In plaats van iemand die interessante artikelen schrijft over de MA's, Allianties, Bondgenootschappen of spelers hebben we een verbitterde zuurpruim die loopt te klagen over spionnen.

Had ik al verwacht van iemand die spionnen gebruikt...
 

DeletedUser

Gast
Bananafish (zonder C!) mag van mij vaker een gast artikel schrijven!

Ik zal hem 5k hout/steen/zilver sturen als hij voor Juni weer één schrijft. ;)
 
Bovenaan