• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #44

DeletedUser

Gast
Ik ga eens kijken of het lukt een gastartikel te schrijven. Als dat lukt stuur ik die door en bekijk ik wel waar die beland. Áls dat artikel dan in de Times komt ga ik eens rustig de feedback lezen en kijken wat de reacties zijn. Daarna kijk ik wel weer verder.

Moet je doen! Maar ik weet toevallig wel dat je niet in een wat grotere(belangrijkere) alliantie zit dus heb je dan geen problemen met weten wat er allemaal gaande is? Ik zie je wel vaker op efeze forum dus daar heb je wel weer je voordeel mee ;)

Bij Hera klopt er iets niet, DDB heeft dacht ik niemand gerecruit van Blood Destiny toen ze kopje onder gingen

Mijn excuses maar in dit artikel bestaat Blood Destiny nog, en heb ik ook niks gezegd over BD die ten onder ging, omdat dit nog niet zo was, op de dag van publicatie viel BD volgens mij uit elkaar (of dag erna weet niet meer) alleen kon ik (sowieso qua tijd) dit natuurlijk niet meer aanpassen. Dus je hebt het volgens mij verkeerd gelezen, er zijn wel spelers van Trust. naar DDB gegaan, ik neem aan dat je het over dit stukje hebt:
theatervoorst_zps63107f8b.png


De verwarring komt waarschijnlijk omdat spelers van Trust. naar o.a. Blood Destiny én DDB zijn gegaan (niet van Blood Destiny naar DDB).
Als je nog tips of foutjes ziet hoor ik het graag!
 

DeletedUser

Gast
Moet je doen! Maar ik weet toevallig wel dat je niet in een wat grotere(belangrijkere) alliantie zit dus heb je dan geen problemen met weten wat er allemaal gaande is? Ik zie je wel vaker op efeze forum dus daar heb je wel weer je voordeel mee ;)

Klopt, ik zit zeker niet in een topalliantie, maar ik ga kijken of ik wat interviews kan doen moet met wat alliantie's in de top 5/10 en met wat spelers die er goed voor staan en die zin hebben om mee te werken.
 

DeletedUser693

Gast
Klopt, ik zit zeker niet in een topalliantie, maar ik ga kijken of ik wat interviews kan doen moet met wat alliantie's in de top 5/10 en met wat spelers die er goed voor staan en die zin hebben om mee te werken.

Top zeker doen
 

DeletedUser199

Gast
Zoals Headhunter al zei; zeker doen :)
Ik kan mensen binnen Insomnia niets verplichten, maar als je mij doorgeeft met wie je het wilt doen, kan ik het ze in ieder geval vriendelijk vragen ;)
 

DeletedUser693

Gast
Zoals Headhunter al zei; zeker doen :)
Ik kan mensen binnen Insomnia niets verplichten, maar als je mij doorgeeft met wie je het wilt doen, kan ik het ze in ieder geval vriendelijk vragen ;)

+ 1 voor mocht je interesse hebben in een legendsspeler
 

DeletedUser

Gast
Wow, meteen 2 toppers :)
Ik ga er eens naar kijken deze week.
Wanneer is de deadline voor het juninummer, weet iemand dat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wow, meteen 2 toppers :)
Ik ga er eens naar kijken deze week.
Wanneer is de deadline voor het juninummer, weet iemand dat?

Erg aardig dit weer, ik was wel de eerste die reageerde!

Deadline van inleveren 25ste (niet teveel uitlopen heb hem zelf wel 2 dagen later ingeleverd de vorige keer maar alsnog)
 

DeletedUser

Gast
Ik had het meer over de alliantie's Legends en Insomnia.. Maar jij bent ook een topper hoor ;)
 

DeletedUser10508

Gast
Ik had het meer over de alliantie's Legends en Insomnia.. Maar jij bent ook een topper hoor ;)

Het gaat niet altijd om de grotere allianties. Natuurlijk, grote spelers/allianties interviewen zal natuurlijk voor veel (leuke) leesstof zorgen, maar na 2 maanden heb je al een gesprek gehad met alle topspelers-en allianties.

Ik raad je dus aan om ook is de kleinere allianties en spelers in de spotlights te zetten, tenslotte draait niet héél de wereld om de "toppers".
 

DeletedUser

Gast
he aangezien ik semi topper ben kan een interview altijd :p
 

DeletedUser

Gast
Het gaat niet altijd om de grotere allianties. Natuurlijk, grote spelers/allianties interviewen zal natuurlijk voor veel (leuke) leesstof zorgen, maar na 2 maanden heb je al een gesprek gehad met alle topspelers-en allianties.

Ik raad je dus aan om ook is de kleinere allianties en spelers in de spotlights te zetten, tenslotte draait niet héél de wereld om de "toppers".

Goed idee, ik ga proberen een soort mix te maken, bijv. 1 topspeler en 1 speler die wat lager staat en hetzelfde voor de allianties. Bedankt voor je idee! Ik heb het interview al bijna klaar liggen, dus ik hoef alleen nog maar een wat mensen uit te zoeken en te vragen of ze willen.


he aangezien ik semi topper ben kan een interview altijd :p
We zullen zien ;)

Het concept ligt al klaar. Waarschijnlijk gaat het een wat langer stuk worden dan 2 pagina's, want vorige keer was er natuurlijk niks over Efeze.

Tips zijn nog steeds welkom!
 

DeletedUser

Gast
Maargoed, ik vind eigenlijk niet dat jullie het recht hebben om desbetreffende speler zo af te kraken. Het was een gastartikel en als hij dus niets had ingezonden, stond er ook gewoon niets. Dus hoezo heeft hij het artikel verprutst? Dat slaagt nergens op. Als je effectief een 'beter' artikel wilt zien, dan stuur je zelf maar een gast/sollicitatie-artikel in. Zolang niemand van jullie dat doet, vind ik het nog steeds heel leuk dat iemand toch een artikel wilt schrijven. Dat hij/zij dat dan op zijn manier doet vind ik persoonlijk prima. Iedereen bekijkt de wereld op een andere manier, de een is meer globaal bezig, de ander meer op alliantieniveau. Dat deze persoon het anders ziet, betekent nog niet dat hij het fout ziet?

+1!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Gast
Dat artikel over Githion is poep, alleen maar gezever over spionage.
In plaats van iemand die interessante artikelen schrijft over de MA's, Allianties, Bondgenootschappen of spelers hebben we een verbitterde zuurpruim die loopt te klagen over spionnen.

"ze weten er al van af. kwakbolletje en zedkiel ken ik in RL. ze zeiden tegen me dat ze al van van alles afwisten. en dat we met heel veel ally's tegen clows gaan. ik had gezegd dat ik daar niet over wouw praten.

alliantie verraders hou ik niet van"

Die verbitterde zuurpruim heeft toch wel heel erg gelijk! Sneu dit van jullie, daarom was dit een goed idee om in de Times te zetten!
 

DeletedUser

Gast
Gastartikel gaat er helaas niet komen.
Reden: de laatste tijd heb ik het te druk in RL.
Dat is ook de reden dat ik ga stoppen op Efeze.

Bij een nieuwe wereld ga ik wel weer beginnen, want dan begint voor mij zo'n beetje de vakantie.
In de tussentijd speel ik een beetje op Hyperborea voor de fun.

Excuses, zat er helaas niet in. Ik had wel een concept klaarliggen maar dat is al wel een beetje verouderd nu. Ik weet niet of er iemand zin heeft om er nog wat tijd aan te besteden, PM me dan maar.

MVG,
Dingeman.Pel
 
Bovenaan