• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #44

DeletedUser11313

Gast
Had ik al verwacht van iemand die spionnen gebruikt...

Zelfs ook al gebruikt je vijand spionnen ga je niet een artikel verprutsen aan zoiets nutteloos..
Je behoort oorlogen te lezen bg's zulke dingen..

Niet iets over het algemeen spionnen, ik snap niet dat iemand zijn rol als reporter van de grepo time zijn functie aan zoiets gaat besteden..
 

DeletedUser

Gast
King zou lang ik weet hebben we onze steden daar nog.
We hebben minder tijd daar kunnen spelen door en groep leden die het tegen ons opnam genaamd Force.
Is nu uitgeschakeld. Nu eerst het Noorden verdedigen en we komen weer die kant op.
Ps Hoe noem jij daar. Ben en grootte aanhanger van ruigtand.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dankjewel dat jullie jullie commentaar geven, zoals ook gevraagd was, nu weten wij inderdaad dat jullie liever echt de gebeurtenissen van de afgelopen maand zien en liever niet iemand zijn kijk op de wereld. Nu is dat ook weer voor ons duidelijk en zullen wij in het vervolg ons best doen te proberen zo'n topics te vermijden en enkel een algemene kijk op de wereld weer te geven.

Maargoed, ik vind eigenlijk niet dat jullie het recht hebben om desbetreffende speler zo af te kraken. Het was een gastartikel en als hij dus niets had ingezonden, stond er ook gewoon niets. Dus hoezo heeft hij het artikel verprutst? Dat slaagt nergens op. Als je effectief een 'beter' artikel wilt zien, dan stuur je zelf maar een gast/sollicitatie-artikel in. Zolang niemand van jullie dat doet, vind ik het nog steeds heel leuk dat iemand toch een artikel wilt schrijven. Dat hij/zij dat dan op zijn manier doet vind ik persoonlijk prima. Iedereen bekijkt de wereld op een andere manier, de een is meer globaal bezig, de ander meer op alliantieniveau. Dat deze persoon het anders ziet, betekent nog niet dat hij het fout ziet?
 

DeletedUser

Gast
Was bezig zelfde soort reactie te schrijven, maar het is inderdaad zo dat jullie commentaar mogen geven en dat is ook erg handig voor ons! Alleen zoals RabbidRobin zegt dit was een gastartikel (dus meteenaap hij heeft geen functie, tevens vind ik dat je wel ietsje minder hard mag zijn). Je kan zelf ook gastartikels of sollicitaties voor Githion opsturen!
 

DeletedUser11313

Gast
Was bezig zelfde soort reactie te schrijven, maar het is inderdaad zo dat jullie commentaar mogen geven en dat is ook erg handig voor ons! Alleen zoals RabbidRobin zegt dit was een gastartikel (dus meteenaap hij heeft geen functie, tevens vind ik dat je wel ietsje minder hard mag zijn). Je kan zelf ook gastartikels of sollicitaties voor Githion opsturen!

Githion is een wereld waar ongeloofelijk veel gebeurd..
Als je dit artikel vergelijkt met de artikel die Gerechtigheid gemaakt had snap je wat ik bedoel..
Inplaats van dat het over een wereld gaat gaat het hier over spionnen..

Normaal beoordeel ik mensen niet zo maar dit was..
 

DeletedUser

Gast
Iemands "kijk" op de wereld is per definitie gekleurd en zal altijd discussie opleveren omdat iedereen een eigen kijk op een verhaal heeft en een mening heeft.

Om dat te voorkomen is er gekozen voor reporters die in staat moeten zijn om onpartijdig een beeld te kunnen vormen over zaken die spelen in een wereld.

Dat is soms erg moeilijk omdat ongemerkt een mening verweven kan worden in een verhaal.

Afgezien van het feit of een mening wel of niet "gekleurd" is verweven in een artikel vind ik het veel belangrijker dat hetgeen beschreven staat in iets, ook hout snijdt.

Als er bijv een analyse wordt gegeven van statistieken en er word toelichting gegeven bij een bepaalde speler en / of alliantie dan dien je research te doen voordat je iets daarover zegt. Simpelweg zeggen: ik ken ze niet dus weet ik het niet.. dekt de lading niet en zorgt alleen voor fronzende wenkbrauwen.

tracht altijd zoveel mogelijk te staven wat je zegt en realiseer je vooral dat jouw woorden als reporter op een weegschaal worden gelegd door duizenden/honderden spelers van de wereld waarover jij schrijft :)
 

DeletedUser

Gast
Blood Destiny is nu - One Blood -, doormiddel van kleinere spelers te kicken wilde ze een elite ally worden ben zelf jammer genoeg ook te klein :(
En ook Top Notch is inmiddels samengevoegd met DDB wel leuk voor mij want heb nu een interview met een ddb'er gehad dus MUHAHA :D

haha indd proficiat heb indd nooit eerder een artikel van een ddb speler in de times gezien haha:p

dat vind ik ook echt raar. DDB wil echt totaal geen interview voor times ofzo.

komt doordat er wat dingen zijn gebeurd tussen de Times en onze oprichter, waar wij respect voor hebben:p

Ik vind het zeker jammer, maar ieder mag zelf beslissen of hij/zij een mening of interview wilt geven. Als ik het goed heb is de mening van patron (ddb): "De Grepolis Times is een propagandablaadje van de grepomods en cm" aangezien er vrijheid van meningsuiting heerst mag hij dit zeggen. Misschien dat hij een slecht verleden heeft met mods etc. en daarom een hekel aan de times heeft. Al kan ik wel zeggen dat ik aan niemand zijn kant sta tijdens het schrijven, ook al kan ik dit IG wel staan, nu dus even niet :p

en anthony je weet zelf ook wel waarom wij liever niet in de times staan:p (ook omdat je patje zelf kent)
 
King zou lang ik weet hebben we onze steden daar nog.
We hebben minder tijd daar kunnen spelen door en groep leden die het tegen ons opnam genaamd Force.
Is nu uitgeschakeld. Nu eerst het Noorden verdedigen en we komen weer die kant op.
Ps Hoe noem jij daar. Ben en grootte aanhanger van ruigtand.


was dit aan mij gericht, ik hoop btw dat je de artikels de moeite waard vond,Ruigtand is een inspiratiebron voor mij geweest en blijft dit ook!
 

DeletedUser

Gast
was dit aan mij gericht, ik hoop btw dat je de artikels de moeite waard vond,Ruigtand is een inspiratiebron voor mij geweest en blijft dit ook!

Top speler.
Hij heeft mij het spel geleerd op bysantion.
Speel nu met hem samen op git.
Ja het was op jou
 

DeletedUser

Gast
Hmm.... veel gezeik over spionnen-artikel, maar het is wel zo. Er zijn spionnen in het spel, wat spelen we weer op een hoog niveau en lekker sportief, achja, gaat tegenwoordig elke wereld zo toch, hoe kon het ook anders. Pffff.....
 

DeletedUser

Gast
Dit onderwerp mag wat mij betreft zeker een plek hebben in de Times. Ik heb zaken gezien in PM's aan spelers die binnen de regels van grepolis zeker mogen, maar waarvan de meeste allianties en leiders binnen allianties zouden zeggen ophouden of wegwezen.

Laat je troepen voor je spreken en zoek niet wat kleinere en wellicht zwakkere spelers uit en ga daar wat op lopen dreigen, zodat steden worden afgegeven. Als je zo in dit spel zit, heb je volgens mij weinig te zoeken op grepolis. En dan heb ik niet over gewoon een beetje uitdagen en wat pesterijen....maar gewoon dreigen naar kleine onervaren spelers.....zegt volgens mij heel veel of zo'n speler.

Ik had in deze draad ook wat meer bijval verwacht dat deze speelstijl niet algemeen aanvaard is. En dat vind ik nu weer jammer, alsof we dit moeten goedkeuren.

Dit los van het feit dat er zo ontzettend meer over de wereld te vertellen is behalve dit punt. Want dat onderschrijf ik ook, maar is idd verklaard doordat het hier om een gastoptreden gaat.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil Bananafish sowiezo feliciteren met zijn goede artikel, dit kan voor herhaling vatbaar zijn als hij wilt. Alleen aangezien het zo lang is vraag ik me af of dit nog een keer zou lukken. En verder als jij (bananafish) nog is een artikel wilt schrijven, meld het mij dan maar dan laat ik jou die keer schrijven.
 

DeletedUser13371

Gast
leuk stukje kingspartacus!

SHIELDWALL :mad:

en we zijn er nog altijd! een spel vol ups and downs op byzantion.

bijna verslagen en de legendarische stad ruigstad verloren! en toch het noorden veroverd. verscholen achter onze shieldwall en dan weer massaal op plundertochten.
de beste bg die we ons wensen kunnen. trouwe vijanden en ontrouwe vrienden. ups and downs.

een spannend en epische verhalenbundel over onze lange barre tocht en zware strijd in de bermuda driehoek van ellende die we byzantion noemen.

starring

rl diplomaat ludanto
generaal bizz
prinses hihi
cartograaf spartacus
barman kingspartacus

en nog zoveel meer helden

The Viking Horde, The Hammer Horde, Viking Virus, Wolves of the North
in 9 oceanen van ons keizer rijk in het noorden

en het hoogtepunt in de strijd tegen Force
met con en mini een geweldige strijd!
 
leuk stukje kingspartacus!

SHIELDWALL :mad:

en we zijn er nog altijd! een spel vol ups and downs op byzantion.

bijna verslagen en de legendarische stad ruigstad verloren! en toch het noorden veroverd. verscholen achter onze shieldwall en dan weer massaal op plundertochten.
de beste bg die we ons wensen kunnen. trouwe vijanden en ontrouwe vrienden. ups and downs.

een spannend en epische verhalenbundel over onze lange barre tocht en zware strijd in de bermuda driehoek van ellende die we byzantion noemen.

starring

rl diplomaat ludanto
generaal bizz
prinses hihi
cartograaf spartacus
barman kingspartacus

en nog zoveel meer helden

The Viking Horde, The Hammer Horde, Viking Virus, Wolves of the North
in 9 oceanen van ons keizer rijk in het noorden

en het hoogtepunt in de strijd tegen Force
met con en mini een geweldige strijd!

bedankt voor je reactie
 

DeletedUser

Gast
Githion is een erg mooi stukje over spionage, ook al speel je niet op Githion, lees het a.u.b. alsnog even door, erg mooi geschreven door Force One!
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser

Gast
Ik heb de times met zeer veel plezier gelezen, maar ik ben zo'n zeurpiet die dan weer moet beginnen over grammatica. Op zich is de times heel mooi gedaan alleen een verbeterpuntje zou de grammatica zijn naar mijn mening.
 

DeletedUser21690

Gast
Athene was een prettig stuk om te lezen! Bedankt SLlaugther en Bananafish ;)
 
Bovenaan