• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis toolbar

DeletedUser

Gast
Beste spelers,

Vandaag werken we ongeveer een jaartje met de Grepolis toolbar, daarom zouden we graag even willen weten wat jullie ervan vinden?

Voor de spelers die geen flauw idee hebben waarover ik momenteel praat:



  • Welke functies vinden jullie goed en gebruiken jullie veel?

  • Welke functies vinden jullie niet leuk en gebruiken jullie weinig tot niet?

  • Heb je ergens een bug ontdekt?

  • Heb je ideeën om de toolbar te verbeteren?

Graag zouden we deze informatie verzamelen en deze doorgeven aan Innogames zodat de toolbar nog beter kan worden.


Met vriendelijke groeten,
Jullie Grepolis-team
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik wist niet eens dat deze bestond LOL! Zal 'm eens downloaden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Hmmz, ik heb een vraag; wat heb je eraan? :-|

Ik neem aan dat je GP open hebt staan als je op de pc zit, dus het heeft eigenlijk helemaal geen nut xD
En was het er eigenlijk al voor Google Chrome? ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik gebruik hem helemaal niet, aangezien hij niet werkt met Google Chrome. Ik gebruik namelijk meestal Chrome ;)

Als hij voor Chrome komt, ga ik hem zeker downloaden en eens uitproberen. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Net geïnstalleerd en gelijk er weer afgehaald. Vind het totaal niet werken. Ik vind hem onoverzichtelijk en ik zie er idd vrij weinig nut in als je toch op de pc zit ;)
 

DeletedUser12972

Gast
AW: Grepolis toolbar

Wist niet dat ie bestond, ik denk niet dat ik hem ga gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik weet dat het bestond, en ik vind het maar een onhandig ding...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik gebruik hem nu, en vind die wel gemakelijk daar je alles ineens kunt zien en opstarten.

Very great Toolbar
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis toolbar

Het zal zijn nut wel hebben, maar ik ga het niet dowloaden als het toch niet werkt voor Chrome. Ik houd mijn brower liever zo compact mogelijk eigenlijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Gebruik dat drama ding op de Engelse server.

Je hebt er weinig aan en het valt bijvoorbeeld niet meer op dat je wordt aangevallen. Het grote icoon die je normaal ziet is namelijk dan weg.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Eerlijk is eerlijk, ik had hem toen die net uit kwam gedownload. Maar ik vond deze erg onhandig. Alles zat een beetje te veel op elkaar gepropt.daarnaast moet je volgens mij ook nog per stad kijken oid. In ieder geval vond ik het niet waard om mn Firefox langzamer te laten lopen met deze toolbar, dus heb ik deze eraf gegooid.

Daarnaast als ik het me goed kan herinneren, is de toolbar gebouwd in een "set van een standaard toolbar" waardoor er ook troep mee kwam van die third party.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8566

Gast
AW: Grepolis toolbar

Het zal zijn nut wel hebben, maar ik ga het niet dowloaden als het toch niet werkt voor Chrome. Ik houd mijn brower liever zo compact mogelijk eigenlijk.

Ik zie het nut er niet in eigenlijk. Ik heb altijd als ik op mn Pc zit grepolis open staan, en daar zie ik ook alles wat er gebeurd. :p
 

DeletedUser13088

Gast
AW: Grepolis toolbar

Nou de toolbar net gedownload en zal eens kijken wat ik ermee doe.
Ben benieuwd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

weet dat ie er was en samen met chrome is een drama ,dus makers van de toolbar maak het werkend voor de chrome en dan kunne we pas zeggen hoe of wat.
De meeste maken gebruik van chrome dus lijk me niet zo moeilijk
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

ik vind hem heel irietand want bij mij zegt hij altijd fout opgetreden en dan zet ik hem uit en week later staat die weer aan heel irietand dus
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik wist evenmin dat het al bestond. Even downloaden, maar als ik hier zo het forum lees bestaat er een grote kans dat die geen lang leven zal leiden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Kunnen jullie aub goed verwoorden wat er precies niet werkt? Eventueel met screenshots?

Indien jullie gewoon posten dat het niet werkt en dat jullie het niet leuk vinden dan kan ik daar echt niets mee doen naar Innogames toe.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Maak liever iets waar mensen iets aan hebben.

* Maak een button waarmee je in een keer in alle dorpen waar het mogelijk is een stadsfeest geeft.
* Nog zo'n button voor zegetochten.

One click and done zou voor veel spelers veel tijd schelen en tevens wordt het spel alsmaar trager hoe meer dorpen je hebt.


Off topic
Fix de bug die het mogelijk maakt een dorp over land aan te vallen met een paar troepen en zelf indien je troepen gedood worden zie je de inhoud van de haven in je rapport. Zo'n kijkaanval met +/- 70 troepen zou niet mogelijk moeten zijn en het ondermijnt het grot/spionage idee.
 
Bovenaan