• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis toolbar

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Leek me erg handig, maar kende het niet. Wilde het dus meteen gaan downloaden en zag nog net op het laatst dat hij niet met Chrome werkt en tja, dat gebruik ik nou net het allerliefst, dus ik download niet. Ik zou het best willen testen anders.
 

DeletedUser6834

Gast
AW: Grepolis toolbar

wat een onding ;( nu al spijt dat ik hem heb gedownload. Ho ekrijg ik dat ding weg please help op voorhand bedankt gr peter
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

bestaat er een toolbar dat wist ik niet eens ga hem meteen downloaden
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Grepolis toolbar

Warning
Es scheint, dass du einen Werbe- oder Javascript-Blocker einsetzt, der die Funktionsfähigkeit der Toolbar beeinträchtigen würde. Mehr Informationen und Hinweise zur Lösung dieses Problems findest du in der FAQ.

Ook handig. In Chrome werkt ie niet en in IE kan ik de toolbar, ondanks het feit Java gewoon geïnstalleerd is en de popup blocker uit staat, de toolbaar niet installeren!
 

DeletedUser

Gast
maak eerst eens de icoontjes duidelijker en haal dat stomme zoek programma en alle derde onzin eruit ,en zorg er voor dat ie niet casht in chrome zeker weer wat met java .

En maak het in het NL dat zal ook wel wat schelen met het vastlopen chrome nl bv

en met icoontje bedoel ik ermee dat alles zo opgepropt op mekaar zit dat stomme zoekprogramma weg heb je meer ruimte en duidelijker BV

-------------

was nog wat vergeten vindt dat ie er niet uit ziet zo icoontjes lelijk in deze tijd van digitale foto en mag het wat gelikter zijn helpt ook al ,in gebruik ff de puntjes op de I
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

bug gevonden als ik op een van deze knopen klik krijg ik het balkje in de onderste afbeelding

th_grepolistoolbar.gif


grepolistoolbar2.gif
 

DeletedUser6663

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik weet ook niet hoe je hem er af krijgt maar ik heb ergens rechts bovenin op het innogames dingetje en toen kon ik hem uitschakelen, mijn laptop word er ook een stuk slomer van. Ik had hetzelfde probleem als king mistery maar dit is waarschijnlijk omdat ik hem toch op Google Chrome geïnstalleerd heb want andere browsers kosten ook weer extra geheugen:( Misschien kunnen jullie er ook 1 maken die wel op Google Chrome werkt?;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

kan je hem ook makkelijk verwijdere nvoor als je het niks vind?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

ja hem mogelijk maken voor google chrome

voor de rest zou ik het zo laten
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Je kan de balk gewoon verwijderen via configuratiescherm - programma's verwijderen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Beter een Grepolis APP maken dan zo iets onzinnigs :) je hebt er echt niks aan..

als je op pc zit kan je net zo goed naar site gaan en daar spelen. Het is waardeloos
 
Bovenaan