• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Herbalancering

DeletedUser19506

Gast
Alweer een FAIL!

Ingame aankondigen dat de herbalancering actief is, terwijl deze tot op heden niet actief is!

Goed gedaan INNO, maak er maar weer een puinhoop van.

Ah joh Repti! Dat kan anders!
Maar ben het wel met je eens.

Beetje zelfde als zeggen van: Prijzen van boodschappen zijn omlaag gegaan, maar we laten we weten wanneer we daadwerkelijk minder voor de producten zullen rekenen.. Met andere woorden.. je hebt er niks aan totdat het ook ingevoerd is en tot die tijd betaal je nog steeds teveel! :p
 

DeletedUser14611

Gast
Graag informeren we je over het feit dat de herbalancering van eenheden en onderzoeken, NU actief is op alle werelden!

Deze activering op onze taalversie betekent dat we het 2e gedeelte ingaan van onze test- & feedbackfase. Jullie feedback is voor ons van groot belang en heeft al meerdere keren bewezen dat we samen betere resultaten verwezenlijken.

We kijken uit naar jullie feedback in we are looking forward to find your feedback in dit discussietopic

Veel plezier
Jullie Grepolis team
LOL

Goed, ga nu maar eens die troepen van Artemisia terugsturen, kunnen we daar ook verder
 

DeletedUser

Gast
Alweer een FAIL!

Ingame aankondigen dat de herbalancering actief is, terwijl deze tot op heden niet actief is!

Goed gedaan INNO, maak er maar weer een puinhoop van.

Ik heb me ook maar even aangemeld.
Normaal houd ik me verre van dit soort discussies maar dit is toch wel bizar hoor.

Ik snap werkelijk NIET waarom InnoGames zo haar best doet om een spelletje te verpesten.

In 2012 was Grepolis nog leuk. Je moest online zijn om niet overhoop gebeukt te worden.. en anders ging je maar simcity spelen op een langzame wereld.
Je kreeg zelfs levenslange bans als je vals speelde met waarschuwings apps oid.

Wel was Grepolis al op de hand van de Deffer.
Waarom wel extra defpower hebben als er 20.000 bir liggen.. terwijl je niet 20.000 VS tegelijk kan laten aankomen maar slechts 250 per keer?

Maar goed, dat nam ik voor lief.

Toen ineens vond Inno dat ze meer inactieve spelers moesten aantrekken en stonden ze ineens die waarschuwings Apps toe. Waardoor hele werelden in slaap pleurden omdat mensen alleen nog online kwamen als hun telefoon begon te loeien door een aanval.

En als een wereld in slaap valt.. dan openen we toch gewoon elke maand een nieuwe wereld om nog meer waardeloze spelers aan te trekken?

Stelletje idioten.. Het onvermijdelijke gevolg was natuurlijk dat hele allianties tegelijk op afspraak resetten wanneer het even lastig wordt.

Ok.. Nieuw idee. We verzinnen events met beloningen. En dan events die maanden doorlopen. Events waar je maandenlang gratis dubbele FAKE gevechtspunten krijgt. Events waardoor de aanvalsranglijsten geen snars meer waard zijn. Ranglijsten waar echte spelers nog wel voor wilde strijden en online wilden komen.

Nee, weet je wat? We verpesten hun laatste lolletje ook.


En dan dit KUTevent.

Wat zijn jullie een stel falende prusters zeg. Echt NIET normaal.

Al m'n legers naar de mallemoeren. Lekker deffers sponsoren.
Gadverdamme.
En dan nog berichten sturen dat jullie het deffen onmogelijk gaan maken.. en da..

Weet je wat?

Laat maar.

App me maar als je dit spelletje weer leuk maakt.
Open een wereld zonder waarschuwingapp en zonder die nep events. Open maar weer eens een echte wereld.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb nu al 3 keer een bericht gehad dat die shit actief is... Isie nu actief ofniet:p
 

DeletedUser14611

Gast
Nu is ie actief, 3de bericht hebben ze de spelfout eruit gehaald ;)
 

DeletedUser23844

Gast
wat dacht je er van om alle os weg te sturen ? mijn alliantie wacht al sinds in de ochtend hier op echt waardeloos dit
 

DeletedUser

Gast
Nog niet alle teksten op de academie zijn aangepast en sommige zijn in het engels. Engels zie ik trouwens wel meer voorbijkomen in het spel op de NL server.
 

DeletedUser14611

Gast
wat dacht je er van om alle os weg te sturen ? mijn alliantie wacht al sinds in de ochtend hier op echt waardeloos dit
Wat een FAIL / FLOP hier weer....

Er wordt gecommuniceerd dat maandag de OS wordt weggestuurd....

Het is een race tegen de klok om als 1e opstand te hebben in zo'n superstad. Ik verneem dat diverse allianties dan ook het risico hebben genomen om zo snel mogelijk de aanvallen te versturen, gezien de OS teruggestuurd zou worden. Helaas is dat nog steeds niet het geval en worden de allianties die verdedigend georienteerd zijn opnieuw beloond. Die moeten zich toch weer kapot lachen om al die landclears nog steeds kapot te zien lopen op hun birren. En die arme aanvallers kunnen weer opnieuw gaan beginnen met opbouwen van hun landclears en kunnen de beloning van het veroveren van zo'n superstad wel vergeten....

Echt waar, waarom spelen we dit spel eigenlijk nog?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb me ook maar even aangemeld.
Normaal houd ik me verre van dit soort discussies maar dit is toch wel bizar hoor.

Ik snap werkelijk NIET waarom InnoGames zo haar best doet om een spelletje te verpesten.

In 2012 was Grepolis nog leuk. Je moest online zijn om niet overhoop gebeukt te worden.. en anders ging je maar simcity spelen op een langzame wereld.
Je kreeg zelfs levenslange bans als je vals speelde met waarschuwings apps oid.

Wel was Grepolis al op de hand van de Deffer.
Waarom wel extra defpower hebben als er 20.000 bir liggen.. terwijl je niet 20.000 VS tegelijk kan laten aankomen maar slechts 250 per keer?

Maar goed, dat nam ik voor lief.

Toen ineens vond Inno dat ze meer inactieve spelers moesten aantrekken en stonden ze ineens die waarschuwings Apps toe. Waardoor hele werelden in slaap pleurden omdat mensen alleen nog online kwamen als hun telefoon begon te loeien door een aanval.

En als een wereld in slaap valt.. dan openen we toch gewoon elke maand een nieuwe wereld om nog meer waardeloze spelers aan te trekken?

Stelletje idioten.. Het onvermijdelijke gevolg was natuurlijk dat hele allianties tegelijk op afspraak resetten wanneer het even lastig wordt.

Ok.. Nieuw idee. We verzinnen events met beloningen. En dan events die maanden doorlopen. Events waar je maandenlang gratis dubbele FAKE gevechtspunten krijgt. Events waardoor de aanvalsranglijsten geen snars meer waard zijn. Ranglijsten waar echte spelers nog wel voor wilde strijden en online wilden komen.

Nee, weet je wat? We verpesten hun laatste lolletje ook.


En dan dit KUTevent.

Wat zijn jullie een stel falende prusters zeg. Echt NIET normaal.

Al m'n legers naar de mallemoeren. Lekker deffers sponsoren.
Gadverdamme.
En dan nog berichten sturen dat jullie het deffen onmogelijk gaan maken.. en da..

Weet je wat?

Laat maar.

App me maar als je dit spelletje weer leuk maakt.
Open een wereld zonder waarschuwingapp en zonder die nep events. Open maar weer eens een echte wereld.

zoals wel vaker slaat SenS de spijker op de kop
 

DeletedUser21367

Gast
Ik heb me ook maar even aangemeld.
Normaal houd ik me verre van dit soort discussies maar dit is toch wel bizar hoor.

Ik snap werkelijk NIET waarom InnoGames zo haar best doet om een spelletje te verpesten.

In 2012 was Grepolis nog leuk. Je moest online zijn om niet overhoop gebeukt te worden.. en anders ging je maar simcity spelen op een langzame wereld.
Je kreeg zelfs levenslange bans als je vals speelde met waarschuwings apps oid.

Wel was Grepolis al op de hand van de Deffer.
Waarom wel extra defpower hebben als er 20.000 bir liggen.. terwijl je niet 20.000 VS tegelijk kan laten aankomen maar slechts 250 per keer?

Maar goed, dat nam ik voor lief.

Toen ineens vond Inno dat ze meer inactieve spelers moesten aantrekken en stonden ze ineens die waarschuwings Apps toe. Waardoor hele werelden in slaap pleurden omdat mensen alleen nog online kwamen als hun telefoon begon te loeien door een aanval.

En als een wereld in slaap valt.. dan openen we toch gewoon elke maand een nieuwe wereld om nog meer waardeloze spelers aan te trekken?

Stelletje idioten.. Het onvermijdelijke gevolg was natuurlijk dat hele allianties tegelijk op afspraak resetten wanneer het even lastig wordt.

Ok.. Nieuw idee. We verzinnen events met beloningen. En dan events die maanden doorlopen. Events waar je maandenlang gratis dubbele FAKE gevechtspunten krijgt. Events waardoor de aanvalsranglijsten geen snars meer waard zijn. Ranglijsten waar echte spelers nog wel voor wilde strijden en online wilden komen.

Nee, weet je wat? We verpesten hun laatste lolletje ook.


En dan dit KUTevent.

Wat zijn jullie een stel falende prusters zeg. Echt NIET normaal.

Al m'n legers naar de mallemoeren. Lekker deffers sponsoren.
Gadverdamme.
En dan nog berichten sturen dat jullie het deffen onmogelijk gaan maken.. en da..

Weet je wat?

Laat maar.

App me maar als je dit spelletje weer leuk maakt.
Open een wereld zonder waarschuwingapp en zonder die nep events. Open maar weer eens een echte wereld.
goed lezen inno dit slaat idd de spijker op zijn kop
 
Bovenaan