• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

DeletedUser

Gast
AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Tuurlijk heeft Hitler het overleefd!

Hij zit nu samen met Marilyn Monroe, Gaddhafi en Michael Jackson een kop thee te drinken.:inwoners:


Met alle respect, maar al dat soort processen waren gehouden door de overwinnaar. Nazi-duitsland had gewoon direct ge-executeerd, maar de VS en zijn geallieerde wilde er eerst nog een schijnvertoning van maken. Als ze echt stoer waren geweest hadden ze de VS president voor dit tribunaal gezet voor zijn bevel om 2 atoombommen te droppen op Hiroshima en Nagasaki. De meest laffe aanval van heel de 2e wereld oorlog.
Sorry, maar de Neurenberg processen kan ik geen respect voor opbrengen... Net als het tribunaal in Den Haag wat net zo'n schijnvertoning aan het worden is (maar wel klauwen vol met geld kost).

Helemaal mee eens! :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Lol. Ze kunnen controleren of de schedel dat het stuk schedel niet van Hitler is, maar kunnen niet checken of het al dan niet dat van Eva Braun is? Lijkt me maar bizar.
 

DeletedUser

Gast
AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Heb een tijdje gelden National Geographic gekeken waar ze het over ditzelfde onderwerp hadden, uit eindelijk bleek dat de 'Hitler' in Argentinië was opgepakt en wat bleek; 100% fake. Ook zou er even sprake van geweest zijn dat hij naar Scandinavië was verhuisd, ook dit bleek achter af niet waar te zijn. :rolleyes:
Hoe kan het dan dat het dna van zijn schedel niet matchte? :confused: Dit bleek achter af een foutje te zijn van de wetenschappers!:mad:
 

DeletedUser

Gast
AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9493516/___Hitler_op_Argentijnse_ranch___.html?cid=short
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/04/09/fbi-dossier-hitler-ontsnapt-naar-argentinie/
http://www.geennieuws.com/2010/10/hitlers-ontsnapping/
http://www.geennieuws.com/2010/10/hitlers-ontsnapping-deel-2/

wat denken jullie nu als je dit leest iemand heeft spreekbeurt en denkt dat hitler zelfmoord heeft gepleegd ik probeer haar dit te besparen door haar de goede info te geven dus zelfmoord of vlucht?
 

DeletedUser

Gast
AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

over het algemeen, mij maakt het niet uit,
als hij zich nu zou presenteren word hij door alle landen die mee deden in de 2e wereld oorlog voor het gerecht geroepen.

op de brandstapel zeg ik! dood!!! dood!!! dood!!!
8-)
 

DeletedUser16774

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

nee niet op de brandstapel,
die is nog veel te goed voor hem
hij zou in leven moeten blijven maar de rest van zijn leven gemartelt worden
zodat hij zou willen doodgaan
nog een weetje over hitler:
het is waarschijnlijk de slechtste mens in de geschiedenis!
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

slechtste? dit soort acties zijn jammer genoeg al duizenden jaren bezig,
vroeger (jaren 300) werden de christenen vervolgd etc etc.
er zijn zo veel slechtste mensen dat je er misselijk van word :confused:
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

nee niet op de brandstapel,
die is nog veel te goed voor hem
hij zou in leven moeten blijven maar de rest van zijn leven gemartelt worden
zodat hij zou willen doodgaan
nog een weetje over hitler:
het is waarschijnlijk de slechtste mens in de geschiedenis!
En wie wordt daar beter van..? Ik vind dit een beetje enge reactie.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Niemand, maar mensen wete. Da. Wel dat er consequentiets zijn als je mensen masaal gaat doOd knallen
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

En wie wordt daar beter van..? Ik vind dit een beetje enge reactie.

Daar wordt niemand beter van, maar het geeft wel een hoop voldoening. ^^
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

mij maakt t niet uit hoe die is dood gegaan en of hij wel is doodgegaan.
zoals timo al zegt in het verleden zijn dit soort dingen veel vaker gebeurt alleen is het nu uit de mode en is het opeens heel erg.
hitler is niet alleen de man van WOII maar denk ook aan de snelwegen ook die zijn begonnen door Adolf Hitler en als ik me niet vergis ben ik dus ook niet zeker van is hij ook de man van de kinderbijslag. hij woud eerst ook studeren aan de kunstacademie als hij daar was toegelaten zou de oorlog nooit zijn geweest.
ik wil zeker niet de oorlog goed praten maar ik wil jullie verder laten denken dan alleen WOII.
hij heeft ook misbruik gemaakt van die 2 dingen:
snelwegen: om zijn leger te vervoeren
kinderbijslag: meer kinderen meer mensen in de dienstplicht
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Het kan allemaal natuurlijk mogelijk zijn en de theorie kan een foutje zijn of expres als waarheid gebruikt zijn om de rust te laten weerkeren. Maar of hij gestorven is in de bunker, of hij nu gevlucht is; hij zal volgens mij niet meer veel van z'n leven gehad hebben. Als hij het overleefde, zou hij constant moeten onderduiken en vrezen voor zijn leven.

Daardoor schat ik de kans dat hij nu nog leeft, zo klein, om het maar niet onmogelijk te noemen. En eigenlijk maakt het mij geen sikkepit uit of hij nu al 65 jaar dood is, of nog maar pas overleden is, of nog steeds onderdgedoken en vol schrik leeft. Zolang hij maar niet weer hetzelfde doet als toen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

maar hier ben ik wel nieuw schieirg naar,

wie zou er eens zijn voor een heftige 'marteldood?'

plus punten
- er zitten vanaf nu erge consequenties aan Oorlog voeren, ergere dan verliezen en winnen

min punten
- het is Onmenselijk
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

maar hier ben ik wel nieuw schieirg naar,

wie zou er eens zijn voor een heftige 'marteldood?'

plus punten
- er zitten vanaf nu erge consequenties aan Oorlog voeren, ergere dan verliezen en winnen

min punten
- het is Onmenselijk

Volledig tegen.
Dat druist in tegen de basisprincipes van de rechtstaat, ik hoop dat je dat zelf ook inziet.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

ik vraag alleen wat mensen ervan vinden. ik zag een reactie van iemand die hem wou dood martelen. ik vraag me af wat de rest daarvan denkt
 

DeletedUser15593

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

ik vraag alleen wat mensen ervan vinden. ik zag een reactie van iemand die hem wou dood martelen. ik vraag me af wat de rest daarvan denkt

no problemo ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Volledig tegen.
Dat druist in tegen de basisprincipes van de rechtstaat, ik hoop dat je dat zelf ook inziet.

Hilter druist anders ook behoorlijk tegen mijn principes is. Hij is echter toch wel dood dus het kan toch niet meer.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

ik vraag alleen wat mensen ervan vinden. ik zag een reactie van iemand die hem wou dood martelen. ik vraag me af wat de rest daarvan denkt
En ik zeg dat ik tegen ben ;)
Hilter druist anders ook behoorlijk tegen mijn principes is. Hij is echter toch wel dood dus het kan toch niet meer.
En hem zo martelen druist in tegen de principes van de huidige maatschappij. Dan verlaag je jezelf gewoon tot zijn niveau en ik denk niet dat dat onze bedoeling hoort te zijn.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Boeit me niet zoveel
Al heeft hij het overleefd, hij heeft de dood langer uitgesteld, maar brandt nu alsnog in de hel, toch?

ja dat is zo hij is toch dood
 
Bovenaan