• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

homoseksualiteit / biseksualiteit

DeletedUser5621

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Onthoud: Dit is geen discussietopic over comedy over homo's.

@Patron: Damn, ik woon in Noord-Holland:(
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

In de laatste TV-conference van Youp van 't Hek het volgende stuk;

...die Arie Boomsma is zooooooooo vreselijk homo , alleen heeft hij het knopje van de kastdeur nog niet gevonden :)

erg leuk stukje van hem zal vast wel ergens op You(p)tube staan ;)

grtz DC


daar ben ik het toch zooooooo mee eens ^^


@Patron: Damn, ik woon in Noord-Holland:(

Ik merk in je reactie dat je niet gerust bent met de conclusies uit het onderzoek. Als je dit zo leest, wat doet dat dan met je?

Hier zijn trouwens alle resultaten uit het onderzoek, helaas staat er niet bij wat de vragen uit de vragenlijst waren.

http://www.ggdhollandsnoorden.nl/GetDocument.ashx?DocumentID=13290&name=rapport-seksuele-gezondheid-jongeren&rnd=634345125842220531
 

DeletedUser5621

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

daar ben ik het toch zooooooo mee eens ^^




Ik merk in je reactie dat je niet gerust bent met de conclusies uit het onderzoek. Als je dit zo leest, wat doet dat dan met je?

Hier zijn trouwens alle resultaten uit het onderzoek, helaas staat er niet bij wat de vragen uit de vragenlijst waren.

http://www.ggdhollandsnoorden.nl/GetDocument.ashx?DocumentID=13290&name=rapport-seksuele-gezondheid-jongeren&rnd=634345125842220531

Ik lees dat het wel iets vooruit is gegaan, maar veel te laag is voor onze 'Tolerante' samenleving.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

- heb je iets tegen holebi's?
Ik zou niet durven!

- vinden jullie dat homoseksualiteit een keuze is?
Ik kan hier niets van vinden want het is een feit dat mensen geen keus kunnen maken of ze nou homoseksueel zijn of niet.

- is homoseksualiteit fout? waarom wel/niet?
Het is biologisch gezien een afwijking want een man hoort niet op een man verliefd te worden en een vrouw niet op een man. Ik noem het ook een afwijking omdat het de overlevingskans drastisch verminderd. Gaan we dit maatschappelijk bekijken dan vind ik dat homo's gewoon geaccepteerd moeten worden want het zijn en blijven mensen met een eigen gedachte!

- is het juist dat iedereen wel eens homoseksuele gevoelens heeft?
Biologisch niet, psychisch wel

- kan homoseksualiteit een fase in de pubertijd zijn? zo ja, waarom denk je dat?
Biologisch niet, psychisch wel.

- heb je ooit al eens homoseksuele gevoelens gehad?
Nee
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Anale seks is vies als je jezelf niet schoonhoudt. Maar dat is vaginale seks net zo goed. De vagina maakt continu zuren aan om allerlei bacteriën te doden. Alle holtes in het menselijk lichaam moeten schoon worden gehouden. Dus ook de mond. Ik wil ook niet tongen met een jongen die zijn tanden al 4 dagen niet heeft gepoetst.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Mensen mensen.......leven en laten leven
 

DeletedUser6513

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

ik heb eigenlijk niets tegen homo's maar ik ben er ook niet echt voor, ik bedoel ze mogen van mij maar ik zou het zelf nooit doen
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Dat je het zelf nooit doet wil niet zeggen dat je er dan niet voor kunt zijn enzo. Je kunt ook gewoon zeggen "Ik ben er helemaal voor dat andere mensen dat doen als ze daar gelukkig van worden" ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Wat ik raar vind is dat homo's vaak als huilerige beetje aanstellerige mensen worden afgeschilderd en lesbisch juist als sterke, stoere vrouwen. Waren de eerste homo's en lesbo's zo? (lijkt me niet logisch maar misschien wel)
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Het is gewoon een stereotype. Er zijn best homo's die een beetje vrouwelijk zijn en lesbiennes die een beetje mannelijk zijn.

Maar ik vermoed dat de voornaamste reden was dat in die tijd homo's en lesbiennes "fout" waren, dus werden ze afgeschilders als iets slechts. En in een tijd waar mannen echte mannen waren en vrouwen echte vrouwen... tsjah.
 
Bovenaan