• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homoseksualiteit.

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

homo's die kunnen daar niks aan doen je hebt t gewoon te accepteren
 

Araluen

Manticore
Re: AW: Homoseksualiteit.

Ik vind Homo's afschuwelijke mensen,

Het is onnatuurlijk en het hoort niet! door hun zijn ook de "Soa" ( Geslachts ziektes ) onstaant,

Omdat een of andere lozer het leuk leek om het met een gorilla of aap tedoen door dat zijn de soas onstaant,

Wagelijk vind ik het, helemaal in het openbaar,

Trouwens dit is mijn mening als mensen het oneens met mij zijn kan ik daar niks aan doen.

ik heb echt een hekel aan m*ng*len, mensen die domme plaatjes nemen en dan denken dat ze leuk zijn.
mensen die alleen vooroordelen hebben. echt walgelijk vind ik het.

door hen komt domheid, ze maken mensen dom en vooral lui. zinloos zijn ze, allemaal, zeker die ene die ik nu quote. . .

en wtf, seks met apen? wat denk jij. . .
je bent gewoon ZIEK als je denkt dat homo's zo zijn. . .
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

Ik vind Homo's afschuwelijke mensen,

Het is onnatuurlijk en het hoort niet! door hun zijn ook de "Soa" ( Geslachts ziektes ) onstaant,

Omdat een of andere lozer het leuk leek om het met een gorilla of aap tedoen door dat zijn de soas onstaant,

Wagelijk vind ik het, helemaal in het openbaar,

Trouwens dit is mijn mening als mensen het oneens met mij zijn kan ik daar niks aan doen.

Je kan er tegen zijn of niet, echter met zulke kortzichtige mensen heb ik nog minder....

Leven en laten leven is mijn credo. Maar misschien moet ik daar nog eens op terugkomen.

En als het je alleen maar om negatieve aandacht te doen is... dan wens ik je nog een gelukkig leven.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

Ik heb niks tegen homoseksualiteit.
Vind het juist wel dapper van die mannen die ervoor uitkomen !
Als elke man die gevoelens heeft voor het zelfde geslacht zou het een stuk sneller geaccepteerd worden maar het blijft altijd wel een taboe
 

DeletedUser6663

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

Ik vind Homo's afschuwelijke mensen,

Het is onnatuurlijk en het hoort niet! door hun zijn ook de "Soa" ( Geslachts ziektes ) onstaant,

Omdat een of andere lozer het leuk leek om het met een gorilla of aap tedoen door dat zijn de soas onstaant,

Wagelijk vind ik het, helemaal in het openbaar,

Trouwens dit is mijn mening als mensen het oneens met mij zijn kan ik daar niks aan doen.

Ik ben het er niet mee eens. Het homo zijn is geen ziekte. Als je hetero bent kan je ook een soa krijgen. Homo's kunnen zijn hetzelfde als ieder ander, alleen ligt hun sex voorkeur anders. Dit zijn echt belachelijke argumenten, vooroordelen. Volgens mij is dat verhaal oer die aap ook niet waar. Het was er altijd al. Ook bij hetero's. Iedereen mag zijn zoals hij/zij is. Je mag een mening hebben, dat staat immers vrij in Nederland maar deze moet je wel goed kunnen beargumenteren en deze argumenten zijn allen onjuist.

En dit staat op de wiki:

wikipedia zei:
Aan het eind van de jaren 70, begin jaren 80 stak er een tot dan onbekende ziekte de kop op in Amerika en iets later in Europa. Kenmerkend aan de ziekte was dat de weerstand van de getroffen personen aangetast werd, dat negen van de tien patiënten homoseksueel waren en 98% man. Het leek een 'homoziekte', zoals veel kranten toen berichtten en daarom sprak men in eerste instantie over GRID (Gay-Related Immuno Deficiency). Later bleek deze aanduiding onjuist te zijn. In 1982 werd duidelijk dat ook gebruikers van verdovende middelen en lijders aan de bloederziekte hemofilie de ziekte konden krijgen. Deze laatsten kregen bloedtransfusies met bloed dat besmet bleek te zijn. De ziekte kreeg een naam al voordat de verwekker gevonden was: Acquired Immuno-Deficiency Syndrome (verworven immuundeficiëntiesyndroom), afgekort aids.

Fail!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

Ik ben zelf bi... Veel vervelende verhalen gehoord... ik vertel het mijn vrienden/Vriendin die geloofden me niet. Nu kan ik er ook gewoon met ze over praten wat erg fijn is. Nooit mee gepest geen nare opmerkingen etc. Maar dat zal ook deels komen omdat ik me 0% homo gedraag. Grote boerenjongen. x)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

Ik ben zelf bi... Veel vervelende verhalen gehoord... ik vertel het mijn vrienden/Vriendin die geloofden me niet. Nu kan ik er ook gewoon met ze over praten wat erg fijn is. Nooit mee gepest geen nare opmerkingen etc. Maar dat zal ook deels komen omdat ik me 0% homo gedraag. Grote boerenjongen. x)

Fijn om tehoren dat je mensen gevonden hebt waarmee je erover kan praten :) dat helpt altijd enorm !
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

Fijn om tehoren dat je mensen gevonden hebt waarmee je erover kan praten :) dat helpt altijd enorm !

Tja, Als het meteen geaccepteert word (Kleine tussenpauze met vriendin maar toch) Is dat erg fijn.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

Aangezien ik hetro ben kan ik me moeilijk voorstellen dat ik zo zou zijn maar dat zou nooit een rede mogen zijn om die mensen niet te accepteren. Het is hun keuze en die moet gerespecteerd worden. Dat is nu eenmaal hoe ze zijn.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

Ik las hierboven ergens een post waarin beweerd werd dat de mensheid nu last heeft van SOA's omdat een homo geslachtsgemeenschap zou hebben gehad met een aap....

Dat SOA's via mensapen ook de mens wist te bereiken is wss waar, maar de rest....leuk voor de fantasie hoor, en nog een excuus om homo's het stempel 'slechte, vreemde mensen' te geven, maar verder is het ronduit belachelijk!

Veel waarschijnlijker is dat een aap een mens een keer heeft gebeten en dat toen dergelijke ziekteverwekkers op de mens zijn overgedragen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Homoseksualiteit.

ik heb helemaal niks tegen homo's bi of lesbo's...
waarom? het zijn mensen zoals iedereen,van vlees en bloed en gevoelens. of die nu in hun prive leven met een vrouw of een man is,wat hebben anderen daarover te zeggen? zolang ze trouw blijven aan hun partner heb ik er geen probleem mee.

er kwam hier geslachtszieken in voor, maar dat heb je even rap bij hetro's , bi,lesbo en homo.
als je niet veilig vrijt..kan je wel eens prijs hebben.
 

DeletedUser16774

Gast
eh sommige spelers zijn ouder dan 60 jaar dus ik denk dat we wel mogen weten waarom het bij vrouwen minder erg is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
er was laatst nog iemand vermoord omdat hij homo was dat is erg homoseksualiteit is heel normaal alleen is de minderheid homo
 

DeletedUser

Gast
Ja heb ik ook gehoord. Ik was echt verbaasd om te horen dat er echt nog zo een homo haters zijn. Dat ze veel tegenstanders en negatieve kritiek krijgen wist ik maar echt iemand erom vermoorden...
 

DeletedUser

Gast
Ja heb ik ook gehoord. Ik was echt verbaasd om te horen dat er echt nog zo een homo haters zijn. Dat ze veel tegenstanders en negatieve kritiek krijgen wist ik maar echt iemand erom vermoorden...

Haten van een persoon, vanwege zijn / haar sexuele geaardheid is gewoon laag.
 

DeletedUser12493

Gast
Homoseksualiteit is een onderwerp die de dag van vandaag nog steeds een beetje taboe is.
Door de campagnes en organisaties komt dit meer in de schijnwerper en gaat m'n dit ook gaan aanvaarden.

Tuurlijk heb je radicale mensen die tegen homoseksualiteit zijn, vanwege hun geloof, maar daar verander je niets aan.

Het feit dat ze dan mensen slaan of doden vanwege hun geaardheid is wel de druppel.

Maar dit zal nooit door iedereen aanvaard worden. Waarom niet ? Het is in de maatschappij gegraveerd.
 

DeletedUser17527

Gast
Homoseksualiteit is een onderwerp die de dag van vandaag nog steeds een beetje taboe is.
Door de campagnes en organisaties komt dit meer in de schijnwerper en gaat m'n dit ook gaan aanvaarden.

Tuurlijk heb je radicale mensen die tegen homoseksualiteit zijn, vanwege hun geloof, maar daar verander je niets aan.

Het feit dat ze dan mensen slaan of doden vanwege hun geaardheid is wel de druppel.

Maar dit zal nooit door iedereen aanvaard worden. Waarom niet ? Het is in de maatschappij gegraveerd.

Voor mijn gevoel vind bijna niemand het erg dat iemand homo is. Iedereen hier en vrienden enz.
Het enige is dat ze niet aan je mogen zitten. Maar dat hebben de meeste ook met het andere geslacht waar ze geen liefde mee willen. Dus best wel logisch

Ik heb zelf ook niks tegen Homo's. Ik heb alleen wat tegen de zonde. En homofobie is een van de zondes net zoals overspel. Gelukkig heb ik ook niet te oordelen over welke zondes anderen doen. Anders was ik wel eeuwig bezig geweest( incl. mijzelf).

Dat is ook de reden dat sommige kerken homo's niet in hun kerk willen. Omdat ze niet willen stoppen met de zonde. Zo is het ook het zelfde als mensen die overspel plegen in de kerk.

Dan kan er ook wel zeggen dat ze er niks aan kunnen doen door hun geaardheid.
dat vind ik een slecht argument omdat vanuit ons vlees(natuur) we ook zo veel mogelijk met het andere geslacht naar bed willen. Dus daarin zijn mensen die homo zijn of overspel plegen precies gelijk.

dat was mijn verhaal. Ben benieuwd naar jullie reactie
 

DeletedUser

Gast
Voor mijn gevoel vind bijna niemand het erg dat iemand homo is. Iedereen hier en vrienden enz.
Het enige is dat ze niet aan je mogen zitten. Maar dat hebben de meeste ook met het andere geslacht waar ze geen liefde mee willen. Dus best wel logisch

Ik heb zelf ook niks tegen Homo's. Ik heb alleen wat tegen de zonde. En homofobie is een van de zondes net zoals overspel. Gelukkig heb ik ook niet te oordelen over welke zondes anderen doen. Anders was ik wel eeuwig bezig geweest( incl. mijzelf).

Dat is ook de reden dat sommige kerken homo's niet in hun kerk willen. Omdat ze niet willen stoppen met de zonde. Zo is het ook het zelfde als mensen die overspel plegen in de kerk.

Dan kan er ook wel zeggen dat ze er niks aan kunnen doen door hun geaardheid.
dat vind ik een slecht argument omdat vanuit ons vlees(natuur) we ook zo veel mogelijk met het andere geslacht naar bed willen. Dus daarin zijn mensen die homo zijn of overspel plegen precies gelijk.

dat was mijn verhaal. Ben benieuwd naar jullie reactie

Serieus?! Mensen die homosexueel zijn en mensen die overspel plegen zijn hetzelfde? Volgens mij snap jij hier iets niet. En dat het niet natuurlijk is? Homo's kiezen er niet zelf voor dat ze vallen op hetzelfde geslacht. En dan zeg je nog wel dat je niks tegen homo's hebt... dus je hebt ook niks tegen mensen die overspel plegen? Volgens mij heb jij wel degelijk iets tegen homo's...
 

DeletedUser17527

Gast
Serieus?! Mensen die homosexueel zijn en mensen die overspel plegen zijn hetzelfde? Volgens mij snap jij hier iets niet. En dat het niet natuurlijk is? Homo's kiezen er niet zelf voor dat ze vallen op hetzelfde geslacht. En dan zeg je nog wel dat je niks tegen homo's hebt... dus je hebt ook niks tegen mensen die overspel plegen? Volgens mij heb jij wel degelijk iets tegen homo's...

Bovenstaande doel ik op de geaardheid van mensen om zo te doen. Dat betekent niet dat het goed is, volgens het geloof.
Want de mens is zondig. Of ben jij een persoon van wie alles mag? De regels uit onze maatschappij komen voort uit het het geloof.

Ik bedoel ook dat homo zijn net zo erg is in mijn ogen is als welke andere zonde. Jij zou dus zeggen dat ik tegen iedereen iets heb (incl. mijzelf). En wij kiezen er toch ook niet voor dat we naar meer dan 1 vrouw verlangen?
 

DeletedUser

Gast
Bovenstaande doel ik op de geaardheid van mensen om zo te doen. Dat betekent niet dat het goed is, volgens het geloof.
Want de mens is zondig. Of ben jij een persoon van wie alles mag? De regels uit onze maatschappij komen voort uit het het geloof.

Ik bedoel ook dat homo zijn net zo erg is in mijn ogen is als welke andere zonde. Jij zou dus zeggen dat ik tegen iedereen iets heb (incl. mijzelf). En wij kiezen er toch ook niet voor dat we naar meer dan 1 vrouw verlangen?

Oke, van mij mag niet alles. En de regels van onze huidige maatschappij komen niet voor uit het geloof (misschien een paar, maar zeker niet allemaal).

En homo zijn is zeker geen "zonde". Homo is geen keuze die iemand maakt. Hij/zij is gewoon ze geboren. Dus als je er niks aan kunt doen, dan kan het toch nooit een zonde zijn?

En naar meerdere vrouwen verlangen is niks mis mee, dan zit inderdaad in ons instinct. Alleen verlangen naar meerdere vrouwen is iets anders als overspel plegen.

PS. ben jij christelijk?
 
Bovenaan