• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homoseksualiteit.

DeletedUser

Gast
Je moet het grote plaatje ook zien.
Stel dat je 2 moeders hebt, is de kans dat je hierdoor gepest wordt redelijk reëel.
Het kind weet inderdaad niet beter, maar de omgeving wel.
Een vader behandelt een kind ook vaker anders dan een moeder (niet slechter, gewoon anders).
Als je 2 mensen van hetzelfde geslacht hebt, mis je 1 van deze 2 "opvoedingen".

Nogmaals wil ik benadrukken dat ik niet tegen homo's en lesbiennes heb.
Gepest worden is een ander onderwerp. Als mensen iemand willen pesten verzinnen ze daar altijd wel een reden voor.
De kans dat je alleen maar gepest wordt omdat je 2 moeders hebt is in mijn ogen miniem.
Ieder mens is anders de ene moeder zal je anders behandelen dan de andere moeder.
 

DeletedUser

Gast
Gepest worden is een ander onderwerp. Als mensen iemand willen pesten verzinnen ze daar altijd wel een reden voor.
De kans dat je alleen maar gepest wordt omdat je 2 moeders hebt is in mijn ogen miniem.
Ieder mens is anders de ene moeder zal je anders behandelen dan de andere moeder.
Pesten begint heel vroeg hoor.. Als klein kind al kun je daar het slachtoffer van zijn.
Dan ga je je wss niet goed voelen in je vel, waardoor je je een beetje zal afsluiten van de groep (als gepeste).
Daardoor kan je als associaal bestempeld worden, maar dat is dan allemaal het gevolg van pestgedrag..
 

DeletedUser

Gast
Ik begrijp de opwinding achter homofilie niet, en ook niet achter homofobie. De angst is een stukje onzekerheid denk ik persoonlijk. Ik ben straight, met verve en ik ken homo-koppels die op een zodanige liefdevolle manier met elkaar omgaan dat veel hetero-koppels daar nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Uiteindelijk gaat het erom dat we als mensen de wereld beter maken voor elkaar, denk ik.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben bevriend met 2 meisjes die lesbisch zijn en wat met elkaar hebben. Eerste keer keek ik even raar op maar achteraf was het eigenlijk wel obvious. Ik vind het wel leuk want die meisjes zijn een beetje apart en dat ze dan toch zo goed weten wie en wat ze zijn en dat ze elkaar hebben. Mensen die er iets tegen hebben moeten zich schamen! Je moet doen wat je gelukkig maakt en niet doen waar andere gelukkig van worden. Als je er niet tegen kan of niet wilt zien moet je maar gewoon de andere kant op kijken en niks zeggen.
 

DeletedUser14757

Gast
Ik ben bevriend met 2 meisjes die lesbisch zijn en wat met elkaar hebben. Eerste keer keek ik even raar op maar achteraf was het eigenlijk wel obvious. Ik vind het wel leuk want die meisjes zijn een beetje apart en dat ze dan toch zo goed weten wie en wat ze zijn en dat ze elkaar hebben. Mensen die er iets tegen hebben moeten zich schamen! Je moet doen wat je gelukkig maakt en niet doen waar andere gelukkig van worden. Als je er niet tegen kan of niet wilt zien moet je maar gewoon de andere kant op kijken en niks zeggen.

Waarom moeten mensen die er iets tegen hebben zich schamen dan?
Je zegt je moet doen wat je gelukkig maakt daar klopt ook weinig van.
Als een moordenaar gelukkig word van iemand vermoorden moet hij het dus gewoon doen anders is hij niet gelukkig?.

En iedereen mag zeggen wat hij vind alleen kan je er wel op letten om mensen niet te kwetsen.
Ik ben ook alles behalve fan van homo's zolang ik ze niet in het openbaar dingen zie doen mogen ze doen wat ze willen.
Maar als ze in het openbaar lopen te kopkluiven heb ik daar inderdaad moeite mee omdat ik daar gewoon misselijk van word.
En daar kan ik ook niks aan doen dat ik er misselijk van word dat is namelijk iets wat je zelf niet in de hand hebt.
 

DeletedUser9429

Gast
Waarom moeten mensen die er iets tegen hebben zich schamen dan?
Je zegt je moet doen wat je gelukkig maakt daar klopt ook weinig van.
Als een moordenaar gelukkig word van iemand vermoorden moet hij het dus gewoon doen anders is hij niet gelukkig?.

Wat zou er niet aan kloppen? Mensen van vandaag kijken veel te veel naar anderen en te weinig naar hunzelf.
Zie je het verschil tussen onschuldige liefde tussen twee mensen en moord?

En iedereen mag zeggen wat hij vind alleen kan je er wel op letten om mensen niet te kwetsen.

Je mag inderdaad een eigen mening hebben en deze ook uiten. Maar het fatsoen is soms ver te zoeken.

Ik ben ook alles behalve fan van homo's zolang ik ze niet in het openbaar dingen zie doen mogen ze doen wat ze willen.
Maar als ze in het openbaar lopen te kopkluiven heb ik daar inderdaad moeite mee omdat ik daar gewoon misselijk van word.
En daar kan ik ook niks aan doen dat ik er misselijk van word dat is namelijk iets wat je zelf niet in de hand hebt.

Ja en nee; Langs de ene kant kan je zeggen dat je zo opgevoed bent en van kinds af aan geleerd hebt hoe walgelijk homoseksuelen zijn. Langs de andere kant zou je die verstandige volwassen hersenen eens kunnen laten werken en inzien dat ook een kussend homokoppel net zo onschuldig en liefdevol is als een kussend heterokoppel.
 

DeletedUser

Gast
Waarom moeten mensen die er iets tegen hebben zich schamen dan?
Je zegt je moet doen wat je gelukkig maakt daar klopt ook weinig van.
Als een moordenaar gelukkig word van iemand vermoorden moet hij het dus gewoon doen anders is hij niet gelukkig?.

En iedereen mag zeggen wat hij vind alleen kan je er wel op letten om mensen niet te kwetsen.
Ik ben ook alles behalve fan van homo's zolang ik ze niet in het openbaar dingen zie doen mogen ze doen wat ze willen.
Maar als ze in het openbaar lopen te kopkluiven heb ik daar inderdaad moeite mee omdat ik daar gewoon misselijk van word.
En daar kan ik ook niks aan doen dat ik er misselijk van word dat is namelijk iets wat je zelf niet in de hand hebt.

Liefde tussen 2 mensen en een moord plegen is wel een heel groot verschil. Ik had gehoopt dat iedereen wel een beetje zou snappen waar de grens zou liggen van doen waar je gelukkig van wordt, maar helaas dus niet. Verder sluit ik me helemaal aan bij JustOne.
 

Araluen

Manticore
En iedereen mag zeggen wat hij vind alleen kan je er wel op letten om mensen niet te kwetsen.
Ik ben ook alles behalve fan van homo's zolang ik ze niet in het openbaar dingen zie doen mogen ze doen wat ze willen.
Maar als ze in het openbaar lopen te kopkluiven heb ik daar inderdaad moeite mee omdat ik daar gewoon misselijk van word.
En daar kan ik ook niks aan doen dat ik er misselijk van word dat is namelijk iets wat je zelf niet in de hand hebt.

maar zeg eens eerlijk, wordt je er wel goed van als een man en een vrouw samen elkaar vol overgave staan te betasten midden op straat? veel mensen vergeten het ook op die manier te bekijken, want het is allebei niet heel prettig om te zien, maar dat beseffen we gewoon even niet. dat is niet erg, je bent niet de enige .:p ik hoop dat je het ziet, dat zou het voor iedereen prettiger maken :p
 

DeletedUser19689

Gast
Het probleem is gewoon dat je altijd extremen hebt.
Zowel bij anders geaarden als bij "gewone" mensen.
Helaas vinden mensen dit bij homo's of lesbiennes vuil en vies. Bij 2 "gewone" mensen vindt men dit dan echter normaal, en een teken van hun liefde voor elkaar.
Ik ben van mening dat het gewoon in beide gevallen verkeerd is (op een openbare plaats).
 

Araluen

Manticore
Het probleem is gewoon dat je altijd extremen hebt.
Zowel bij anders geaarden als bij "gewone" mensen.
Helaas vinden mensen dit bij homo's of lesbiennes vuil en vies. Bij 2 "gewone" mensen vindt men dit dan echter normaal, en een teken van hun liefde voor elkaar.
Ik ben van mening dat het gewoon in beide gevallen verkeerd is (op een openbare plaats).

ik vind het niet 'normaal' als een man en een vrouw in het openbaar te ver gaan. ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind het in alle gevallen niet prettig. 'een teken van hun liefde voor elkaar'. . . zo zou je het kunnen bekijken, doe ik niet, moeten ze thuis doen ,blegh. . .
 

DeletedUser

Gast
Waarom moeten mensen die er iets tegen hebben zich schamen dan?
Je zegt je moet doen wat je gelukkig maakt daar klopt ook weinig van.
Als een moordenaar gelukkig word van iemand vermoorden moet hij het dus gewoon doen anders is hij niet gelukkig?.

...iemand vermoorden of iemand kussen zijn 2 totaal verschillende dingen waartussen elk vergelijk belachelijk is.

Verder sluit ik me overal bij aan, en vind ik kopkluiven een k*twoord. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12440

Gast
Ik sluit mij aan met spartan ghost ( klein wonder)
Iedereen groeit anders de een leert dat homo's zijn als ieder ander.
Een ander kan leren dat ze slecht zijn en dat ze uit de buurt moeten blijven.

Ze moeten het voor zich zelf houden en niet als halve man/vrouwen erbij lopen en overdreven doen want dan krijg je gewoon klappen of word je uitgescholden zo is het en zo blijft dat.

(Niks tegen homo's zolang ze eigen ding doen en het niet openbaar doen)
(Sommige homo's heb ik wel wat tegen denk aan de Graham norten types overdreven tv homo's bezorgen ze alleen maar slecht naam :p)
 

DeletedUser

Gast
Hmm probeer het eens te zien vanuit de homo zijn kant. Hoe is het als je niet uit de kast durft te komen omdat je vader roept: Mijn zoon is geen homo, zowel wat heb ik dan fout gedaan?
De jaren schaamte die sommige hebben gehad zorgt er misschien voor dat men soms doorslaat naar de andere kant.
Hoeveel jongeren die zwaar christelijk zijn opgevoed gaan niet de verkeerde kant op als ze eenmaal die vrijheid hebben?

Ik heb overigens totaal geen moeite met homo's. Vind het ook erg hypocriet dat meeste mensen geen moeite hebben met 2 vrijende vrouwen maar wel met 2 mannen.
 

DeletedUser19654

Gast
Altijd oproer over homo's...
Steeds zijn er mensen die het accepteren en niet.

Neem een voorbeeld aan de toekomstige jeugd! Hun zullen de wereld toch verbeteren en beter snappen dan wij al doen!
Eerst werden homo's op de brandstapel gegooid! Nu worden het door de meeste in de Nederlandse maatschappij geaccepteerd.

Ik zelf heb in de klas gezeten met 1 homo. Op school pauzeer ik met een homo stel die voor me neus staan te zoenen! Dat boeit me niks alleen de jaloezie dat ik niemand heb :p

Dit is wat ik vind en daar blijf ik bij. Niemand die mij hier van af krijgt!

p.s. Dit moet ik even kwijt:
De paus kan zeggen wat hij wilt maar hij is Duits. In zijn tijd moet hij 99,9% bij de hitler-jugend zijn geweest. Daar werd het in je gestampt de die mensen fout waren. Dan kan hij naar mijn mening daar geen oordeel over maken. Het is vanaf zijn jeugd erin geprent en hij weet zelf niet beter. Hetzelfde met andere ouderen die niet weten wat ze zeggen denk ik.
 

DeletedUser12440

Gast
De paus is een mafkees eerste klas ^^
Keurt condooms af
Keurt homo's af
Maar komt op voor pedofielen van de kerk die kleine jongetjes misbruikt.
 

DeletedUser

Gast
De paus is een mafkees eerste klas ^^
Keurt condooms af
Keurt homo's af
Maar komt op voor pedofielen van de kerk die kleine jongetjes misbruikt.
Hoort dit niet in het paustopic thuis? :p

Maar wat ik niet begrijp, zijn die mensen die gewoon niet accepteren dat homos hetzelfde zijn als heteros. DIe gaan homos dan buitensluiten, uitschelden, soms zelfs lichamelijk geweld omdat iemand homo is, terwijl mensen gewoon precies hetzelfde zijn als heteros, alleen zijn ze dan verliefd op een uiterlijk dat lijkt op hun geslacht,k maar het gaat toch om de binnenkant, niet om de buitenkant? Ik vind die homofoben en al maar een beetje stomzinnig.
 

DeletedUser11561

Gast
526656_422117977875911_976256760_n.jpg
 

DeletedUser

Gast
Ik vind homofilie nog niet zo'n probleem, echter vind ik homoseksualiteit echt te ver gaan
 
Bovenaan