• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homoseksualiteit.

DeletedUser

Gast
nu ga ik wel zeggen dat ik het niet erg vind maar ik denk dat wanneer het in RL voorkomt ik er wel problemen mee heb xD
Waarom dan - weet je dat?


Vandaag weer uitgescholden voor;
Darmtoerist
Gaylord
nicht
....

Ziet men dan niet dat ik biseksueel ben?

Werkelijk?

BTW) In mijn klas van vorig jaar was er iets mis met 7 van de 30 kinderen. 6 Van hen leden overduidelijk aan autisme of een aanverwante stoornis (ik hoorde bij hen,maar was beslist op één na de enige die van zichzelf wist dat het zo was en de enige die het ook door had, gedurende de dag). Eén van hen - het zwaarste geval - heeft eens midden in het jaar een sms'je naar een klasgenoot van ons gestuurd. Of hij verkering wilde. Nu ja, daar ik in een niet al te prettige klas zat, werd er nogal negatief over gedaan - de arme jongen kon er niets aan doen, de wereld kwam zo mogelijk nóg harder op hem af dan normaal (autisten hebben het zwaar). Nu kan het nog altijd zijn dat hij één van de vele heterofiele jongeren met homoseksuele gevoelens tijdens de pubertijd is, maar ook dat hij wérkelijk homofiel is. Beide gevallen zeer triest - vooral dat laatste. Hij kan er allereerst niets aan doen dat hij het is (niet zo erg), daarnaast weet hij ook niet hoe ermee om te gaan (behoorlijk triest).
 

DeletedUser

Gast

Vandaag weer uitgescholden voor;
Darmtoerist
Gaylord
nicht
....

Ziet men dan niet dat ik biseksueel ben?

Nach, niet naar 'hurten'(Luisteren:p)
Mensen die dat zeggen zijn simpel, zielig, kwetsen iemand om het niet op zichzelf te vestigen.

Homo? So what? Jij liever dan ik, maar en dan? Ieder zoals hij is, respecteer gewoon.
 

DeletedUser

Gast
ik denk dat de homofobe of anti-homo gevoelens zeker toenemen de laatste jaren na een positieve periode waarin er meer acceptatie was, met name uit de gelovige hoek is er weinig tot geen acceptatie in veel stromingen. Duidelijk neemt ook het aantal incidenten toe met als lijdend voorwerp homosexuelen.

Of homo's daadwerkelijk verschillen van hetero's weet ik niet, kan ik niet over oordelen, ik kan niet voelen wat een hetero voelt en weet niet of die anders denkt, dus het blijft gissen :D
 

DeletedUser

Gast
Ben ik hier echt de enige homofoob?xD
Wrm?2(meer kan ook :p) mannen die s*ks hebben zegt toch al genoeg denk ik:eek:.

Walgelijk gwn..
 

DeletedUser

Gast
dat is het linke aan dit topic: ik word dus nu als walgelijk neergezet, dat hoef ik dus niet te accepteren, wil ik ook niet, daarom vind ik eigenlijk ook dat dit soorrt topics niet op een forum als deze thuis horen
Scheld mij uit voor Autist en ik lach je recht in je gezicht uit. Scheld mij uit voor Vriendje van de Mod's en ik lach je recht in je gezicht uit. Noem mij walgelijk omdat ik niets tegen homofobie doe, ik lach je recht in het gezicht uit.

Met ergernissen moet je ook leren leven - 15 jaar is al genoeg gebleken ermee te kunnen leven. Als jij een sterke persoonlijkheid hebt, kun je lachen om iedere "uiting van kracht", getuigende van zwakte. Ik snap niet waarom je er zo'n punt van maakt eigenlijk. Ik zie mezelf in ieder geval niet zo driftig reageren.
 

DeletedUser

Gast
Ok kzal het eens uitleggen xD
Waar steek je de worst in als je geen pruim hebt:confused: :D
2 vrouwen onderling wind me meer op dan 2 mannen onderling :p

dat je persoonlijk er niks mee hebt, prima, maar dan die personen typeren als walgelijk, is gewoon zielig, maakt je een waardeloos persoon met een inzicht van een primaat, maar wacht, zelf in het dierenrijk is homosexuelaiteit, dus dat is nog te hoog voor jou!
 

DeletedUser

Gast
Scheld mij uit voor Autist en ik lach je recht in je gezicht uit. Scheld mij uit voor Vriendje van de Mod's en ik lach je recht in je gezicht uit. Noem mij walgelijk omdat ik niets tegen homofobie doe, ik lach je recht in het gezicht uit.

Met ergernissen moet je ook leren leven - 15 jaar is al genoeg gebleken ermee te kunnen leven. Als jij een sterke persoonlijkheid hebt, kun je lachen om iedere "uiting van kracht", getuigende van zwakte. Ik snap niet waarom je er zo'n punt van maakt eigenlijk. Ik zie mezelf in ieder geval niet zo driftig reageren constant.

ervaringen vormen de mens, jij hebt nagnoeg geen ervaring, dus jouw vorming is vnl je eigen wereld, de rest komt nog wel als je later groot bent en dingen zult ervaren!
 

DeletedUser

Gast
Ok kzal het eens uitleggen xD
Waar steek je de worst in als je geen mond hebt:confused: :D
2 vrouwen onderling wind me meer op dan 2 mannen onderling :p

Ik zou het ook nooit doen. Maar er een zaak van maken dat anderen het doen en dan direct die persoon voor walgelijk bestempelen, is gewoon 'zielig'(ik zeg niet dat je zielig bent, maar zo komen je woorden over).
Dat is lachen met anderen hun gevoel, hoe ze zijn, wat ze denken.

Je Karakter/... kun je niet veranderen, alleen aanvaarden en verbeteren.
 

DeletedUser

Gast
dat je persoonlijk er niks mee hebt, prima, maar dan die personen typeren als walgelijk, is gewoon zielig, maakt je een waardeloos persoon met een inzicht van een primaat, maar wacht, zelf in het dierenrijk is homosexuelaiteit, dus dat is nog te hoog voor jou!

De westerse wereld accepteert gewoon teveel volgens mij,als we zo verdergaan wordt pedofilie,neonazime,racisme,incest ook nog eens goedgekeurd.

So far mij mening,kzal niet nog meer posten en nog meer mensen tegen mij jagen aangezien iedereen hier voor de homo's is.
 

DeletedUser

Gast
ervaringen vormen de mens, jij hebt nagnoeg geen ervaring, dus jouw vorming is vnl je eigen wereld, de rest komt nog wel als je later groot bent en dingen zult ervaren!

En wederom wordt een 15-jarig jochie niet serieus genomen en minderwaardig geacht...
Wat nu eigenlijk als ik 67 blijk te zijn?

Jij op jouw beurt het geen ervaring op het gebied van autisme, en kunt daar dus ook niet over oordelen. Als ik jou vertel hoe de wereld er voor een autist uit ziet, heb jij dat dan óók te geloven, als jij mij dat ook opdraagt. Overigens is niemands ervaring gebaseerd op die van anderen - jij put meer uit de eigen ervaring dan ikzelf, omdat jij immers meer ervaring hebt... (:rolleyes:)

De westerse wereld accepteert gewoon teveel volgens mij,als we zo verdergaan wordt pedofilie,neonazime,racisme,incest ook nog eens goedgekeurd.

So far mij mening,kzal niet nog meer posten en nog meer mensen tegen mij jagen aangezien iedereen hier voor de homo's is.

Ben jij dan niet van mening dat zaken als pedofilie, incest en soortgelijken gewoon legaal dienen te zijn, mits betrokkenen er geen last aan overhouden?
 

DeletedUser

Gast
En wederom wordt een 15-jarig jochie niet serieus genomen en minderwaardig geacht...
Wat nu eigenlijk als ik 67 blijk te zijn?

Jij op jouw beurt het geen ervaring op het gebied van autisme, en kunt daar dus ook niet over oordelen. Als ik jou vertel hoe de wereld er voor een autist uit ziet, heb jij dat dan óók te geloven, als jij mij dat ook opdraagt. Overigens is niemands ervaring gebaseerd op die van anderen - jij put meer uit de eigen ervaring dan ikzelf, omdat jij immers meer ervaring hebt... (:rolleyes:)



Ben jij dan niet van mening dat zaken als pedofilie, incest en soortgelijken gewoon legaal dienen te zijn, mits betrokkenen er geen last aan overhouden?

ik kan niet oordelen over autisme, doe ik ook niet en zal ik ook niet doen,

je opmerking die je als laatste maakt vind ik erg simplistisch
 

DeletedUser

Gast
En wederom wordt een 15-jarig jochie niet serieus genomen en minderwaardig geacht...
Wat nu eigenlijk als ik 67 blijk te zijn?

Jij op jouw beurt het geen ervaring op het gebied van autisme, en kunt daar dus ook niet over oordelen. Als ik jou vertel hoe de wereld er voor een autist uit ziet, heb jij dat dan óók te geloven, als jij mij dat ook opdraagt. Overigens is niemands ervaring gebaseerd op die van anderen - jij put meer uit de eigen ervaring dan ikzelf, omdat jij immers meer ervaring hebt... (:rolleyes:)



Ben jij dan niet van mening dat zaken als pedofilie, incest en soortgelijken gewoon legaal dienen te zijn, mits betrokkenen er geen last aan overhouden?
Ik ben tegen deze genoemde dingen aangezien denk ik vrijwel iedereen er last van heeft!Als jij vindt dat Fritzel,Dutroux mensen geen last hebben gebracht dan ben je goed gek.
 

DeletedUser

Gast
ik kan niet oordelen over autisme, doe ik ook niet en zal ik ook niet doen,

je opmerking die je als laatste maakt vind ik erg simplistisch

Misschien is het dat ook wel?

Als ik meen dat ik er niets tegen heb als anderen mij voor autist uitschelden, en jij meent dat dat anders is, dan ben ik van mening dat je buiten je kennis spreekt. Als ik meen dat ik genoeg ervaring betreffende schelden met geaardheid (ik neem hier, bij gebrek aan een beter woord, de betekenis wat ruimer en prop autisme en andere persoonlijkheids-bepalende voorkomens er óók in) heb, kun jij daar niets tegenin brengen.

Ik ben tegen deze genoemde dingen aangezien denk ik vrijwel iedereen er last van heeft!Als jij vindt dat Fritzel,Dutroux mensen geen last hebben gebracht dan ben je goed gek.

Uiteraard zijn dat allemaal slechte verhalen, simpelweg om het feit dat ze in het nieuws zijn gekomen. Het kan goed gaan, maar da's uiteraard geen pakkend nieuws.
 

DeletedUser

Gast
Waarom dan - weet je dat?



Werkelijk?

ik weet het niet maar als 1 van mijn beste vrienden homo blijkt te zijn
kan ik denk ik gewoon niet meer uit volle overtuiging leuke dingen met hem doen

maar miss kom ik er na een tijdje wel overheen
i dunno
 

DeletedUser

Gast
maar als ik zie wat types als die worldboss hier met zijn blijkbaar beperkte vermogens irl voor schade toedoen, ook aan mensen in mijn nabijheid, dan is mijn enigszins emotionele reactie zeer terecht ;)
 
Bovenaan