• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homoseksualiteit.

DeletedUser

Gast
Maar laten we weer eens ontopic gaan ;)
Nu wordt het een discussie van echte liefde of niet.
 

DeletedUser

Gast
Homo- en Biseksualiteit
evolutionair nuttig of een foutje?


Lijkt me wel leuk hier meningen over te horen :)
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat het een foutje van de evolutie van de mens is.
We zouden allemaal Hetro zijn of we allemaal beide geslachtsorganen hebben (slakken zijn dat volgens mij)

Homo zijn is niet nuttig te noemen. Gewoon een klein foutje in de hersenen.
 

DeletedUser

Gast
Wat maakt het uit of mannen homo of vrouwen lesbie zijn? Het is hun leven, zij mogen het zelf weten, vind ik.
 

DeletedUser

Gast
geen van beide
Wat is het dan wél, in jouw ogen? Het moet ergens vandaan komen, als mijn volgens de visie van de wetenschap denkt... :O

Ik vind dat het een foutje van de evolutie van de mens is.
We zouden allemaal Hetro zijn of we allemaal beide geslachtsorganen hebben (slakken zijn dat volgens mij)

Homo zijn is niet nuttig te noemen. Gewoon een klein foutje in de hersenen.

Denk je dan niet dat homofilie ergens door bepaald wordt en een speciale plaats in de natuur inneemt? Reptielen bijvoorbeeld staan erom bekend dat het geslacht wordt bepaald door de temperatuur van de eieren - zou eenzelfde bepaling bij ons niet óók plaatsvinden?
 

DeletedUser

Gast
@ Worldboss;


Ben ik hier echt de enige homofoob?xD
Wrm?2(meer kan ook :p) mannen die s*ks hebben zegt toch al genoeg denk ik.

Walgelijk gwn..

Maar vrouwen die het samen doen wind je op,niet?
Ik snap helemaal niets van je standpunt,bedoel je nu dat je alleen de manier waarop mannen vrijen afstotelijk vind of mannenliefde in het algemeen?

En de persoon die homoseksualiteit vergelijkt met nazisme:

Een van de vaste nieuwslezers is homo,moet je al meteen het nieuws niet meer lezen!
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat het niet kan xD, ik haat ze niet, ik mag ze ook niet,
Ik mag vooral homos die als een meisje gedragen niet, ik kan daar echt niet tegen
 

DeletedUser13

Gast
Wat vinden jullie van de uitspraak van Groenlinks dat Amsterdam als Homo-Capital van Nederland bij de Giro d'italia proloog 2 ronde misters de kussen willen laten geven aan de winnaar?

dit enkel en alleen om Amsterdam nog meer op de kaart te zetten als homo-capital.
nouja ik vroeg me af wat jullie er van vonden.

Daar ben ik nou wel tegen.
Homo willen normaal behandelt worden.
Dan moet je niet met zulke fratsen komen.
gay pride en roze maandag op de tilburgse kermis zijn hun doel voorbij geschoten.
 

DeletedUser

Gast
Ik zal zeggen dat ik homo's redelijk vies vind en er ook wat op tegen heb. Ik wil er gewoon niet bij in de buurt komen of er contact mee hebben. Het is gewoon 'vies'. Klaar, niet racistisch bedoeld en niet beledigend(zal het vast wel zijn). Ik wil geen jongen/man die mij leuk kan vinden. Daar loop ik liever met een grote boog om heen. Twee vrouwen die het met elkaar doen, ja...dat wint op, maar dat is...imo iets anders.:D
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het iets raars,maar ik het zijn best wel gezellige mensen,je moet niet denken dat ze helemaal anders zijn..
Vrouwen denken er dan misschien anders over,het omgekeerde van wat wij denken.:p
 

DeletedUser

Gast
Ik zal zeggen dat ik homo's redelijk vies vind en er ook wat op tegen heb. Ik wil er gewoon niet bij in de buurt komen of er contact mee hebben. Het is gewoon 'vies'. Klaar, niet racistisch bedoeld en niet beledigend(zal het vast wel zijn). Ik wil geen jongen/man die mij leuk kan vinden. Daar loop ik liever met een grote boog om heen. Twee vrouwen die het met elkaar doen, ja...dat wint op, maar dat is...imo iets anders.:D

Helemaal niet.
 

DeletedUser

Gast
8 tot 10 heb nu nog maar 3dagen me nieuiw lief

? je bent 10, en je loopt nu al van het ene lief naar het andere :p tuurlijk :D

OnTopic: Er is echt niks mis met homo's, ik zou zelfs durven denken dat mensen die bang zijn van homo's nog veel vreemder zijn :p

Ik vind dat het een foutje van de evolutie van de mens is.
We zouden allemaal Hetro zijn of we allemaal beide geslachtsorganen hebben (slakken zijn dat volgens mij)

Homo zijn is niet nuttig te noemen. Gewoon een klein foutje in de hersenen.

? een foutje ? je gelooft toch niet dat het een afwijking is :rolleyes:
die mensen zijn gewn zo, en daar is niks mis mee.

Ik zal zeggen dat ik homo's redelijk vies vind en er ook wat op tegen heb. Ik wil er gewoon niet bij in de buurt komen of er contact mee hebben. Het is gewoon 'vies'. Klaar, niet racistisch bedoeld en niet beledigend(zal het vast wel zijn). Ik wil geen jongen/man die mij leuk kan vinden. Daar loop ik liever met een grote boog om heen. Twee vrouwen die het met elkaar doen, ja...dat wint op, maar dat is...imo iets anders.:D

ik begin te twijfelen of jij wel volwassen bent :p (naar mijn mening)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
het afzetten tegen homo's komt meestal voort uit 1 van de volgende aspecten:
- geloof
- angst voor het onbekende/opvoeding
- onzekerheid qua sexualiteit van de persoon zelf
ik denk dat ik zeker 95% van de mensen met anti-gevoelens hiermee gevangen heb ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb niets op homo's tegen (op de meeste dan)
Het zijn gewoon mensen hoor
Het geeft toch niet dat ze anders zijn?
goed, sommige gedragen zich echt als vrouw, dat vind ik dan weer wat minder
maar daar kunnen ook die mensen niets aan doen
zo worden ze gewoon geboren
stel dat je zelf homo bent en je hoort er alleen maar negatieve dingen over.
dan ga je denken dat je verkeerd bent, terwijl je er niks aan kunt doen dat je homo bent.
ik vind dat mensen ook eerst na moeten denken voordat ze allerlei dingen over homo's enzo gaan zeggen.
 

DeletedUser

Gast
? je bent 10, en je loopt nu al van het ene lief naar het andere :p tuurlijk :D

OnTopic: Er is echt niks mis met homo's, ik zou zelfs durven denken dat mensen die bang zijn van homo's nog veel vreemder zijn :p



? een foutje ? je gelooft toch niet dat het een afwijking is :rolleyes:
die mensen zijn gewn zo, en daar is niks mis mee.



ik begin te twijfelen of jij wel volwassen bent :p (naar mijn mening)

Ik geloof dat ik door velen tot bijna iedereen in het geheel verkeerd begrepen word als ik het over een "foutje" heb. Een fout hoeft niet per se nare gevolgen te hebben, laat staan wezenlijk verschil te maken. Albino mensen zijn vanuit wetenschappelijk oogpunt werkelijk een foutje, maar dat hoeft niets te betekenen voor de waarde van desbetreffend persoon. Zo ook met homo- en biseksuele mensen, volgens mij. Het hoort niet, volgens de "natuur", maar schaadt niets (overigens schaden slechts zeer weinig foutjes werkelijk).
Je kunt van mij zeggen dat ik een stoornis heb - dat kun je zeer makkelijk negatief opvatten. Echter, waar iets stoort of niet verder kan, zoekt het een omweg en ik kan met recht zeggen dat die omweg even veel voordelen als nadelen heeft (gemiddeld, in mijn geval meer voordelen :O). Mijn Asperger hoort er niet te zijn, maar het schaadt niets en hoeft dus niet negatief te zijn.

About Madara) Naar ik meen mij te kunnen herinneren, is Madara inderdaad nog lange niet volwassen - maximaal een jaar ouder dan ikzelf. Ik kan het mis hebben natuurlijk :O
 
Bovenaan