• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homoseksualiteit.

DeletedUser

Gast
maar als ik zie wat types als die worldboss hier met zijn blijkbaar beperkte vermogens irl voor schade toedoen, ook aan mensen in mijn nabijheid, dan is mijn enigszins emotionele reactie zeer terecht ;)

En toch voel ik me in het geheel niet beledigd als iemand meent dat autisten allemaal stuiptrekkend in een rolstoel zitten :O

Denk jij dat jij beledigd zou zijn, als iemand beweerde dat alle homofielen stuiptrekkend in een rolstoel zitten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
dat kan, vind ik eigenlijk jammer dat je dat zegt, maar oke, ik meen wel een trekkersfunctie te hebben tegen mensen die oordelen over homo's, wellicht omdat wij (ik en een aantal vrienden) hier een homokroeg hebben gehad en daar veel mee hebben meegemaakt.
 

DeletedUser

Gast
dat kan, vind ik eigenlijk jammer dat je dat zegt, maar oke, ik meen wel een trekkersfunctie te hebben tegen mensen die oordelen over homo's, wellicht omdat wij (ik en een aantal vrienden) hier een homokroeg hebben gehad en daar veel mee hebben meegemaakt.
Ik citeer mijn eigen post nog even, omdat ik'm geëdit heb:
En toch voel ik me in het geheel niet beledigd als iemand meent dat autisten allemaal stuiptrekkend in een rolstoel zitten :O

Denk jij dat jij beledigd zou zijn, als iemand beweerde dat alle homofielen stuiptrekkend in een rolstoel zitten?

Verder) Ikzelf schaar autisten en homofielen in deze situatie graag onder één kap. Dit omdat ze beide, naar men meent te weten, apart of "buitengewoon" gedrag kunnen vertonen. Ik geloof zelfs dat autisten hier vaker "last" van hebben dan homofielen - van iedere autist die ik ooit ben tegengekomen, zag ik het nog voordat het me verteld werd. Ik heb vernomen dat dit onder homo's óók zo is (?). Ik meen dat ik van vier homofielen direct heb gezien dat ze het waren: Gerard Joling, Gordon, mijn oud-Aardrijkskundeleraar en mijn oud-Frans-leraar. Meer echter heb ik níet zien aankomen - is dat wederzijds?
 

DeletedUser

Gast
Ik citeer mijn eigen post nog even, omdat ik'm geëdit heb:


Verder) Ikzelf schaar autisten en homofielen in deze situatie graag onder één kap. Dit omdat ze beide, naar men meent te weten, apart of "buitengewoon" gedrag kunnen vertonen. Ik geloof zelfs dat autisten hier vaker "last" van hebben dan homofielen - van iedere autist die ik ooit ben tegengekomen, zag ik het nog voordat het me verteld werd. Ik heb vernomen dat dit onder homo's óók zo is (?). Ik meen dat ik van vier homofielen direct heb gezien dat ze het waren: Gerard Joling, Gordon, mijn oud-Aardrijkskundeleraar en mijn oud-Frans-leraar. Meer echter heb ik níet zien aankomen - is dat wederzijds?

dan ben ik als homo met wat autistische trekjes wellicht de buitencategorie in jouw voorbeeld :D
Je hebt homo's die erg duidelijk laten blijken dat ze homo zijn, gekscherend de fladdernichtjes genoemd in de scene, die herken je wel, types als ik zelf moeten mensen vaak 3 tot 4 maal erop wijzen dat het echt zo is ;)
 

DeletedUser

Gast
dan ben ik als homo met wat autistische trekjes wellicht de buitencategorie in jouw voorbeeld :D
Je hebt homo's die erg duidelijk laten blijken dat ze homo zijn, gekscherend de fladdernichtjes genoemd in de scene, die herken je wel, types als ik zelf moeten mensen vaak 3 tot 4 maal erop wijzen dat het echt zo is ;)

Dezelfde buitenwijk dus :)

Ik meende dus vernomen te hebben dat iets als 90% van de andere homo's herkend werd, maar dat is dus niet waar, naar jouw weten? Bij autisten en mij in ieder geval wél...
Ik heb't overigens niet over scheel kijkende, spierwitte of stom voor zich uit kijkende autisten. Ook niet over autisten die door hun tevens autistische moeder verkeerd worden gekleed. Ik herken ze allemaal, al zien ze eruit als de "populairste" van de klas - al zijn ze het zelfs.
 

DeletedUser

Gast
een "normale" homo herken je niet echt, niet qua uiterlijk, gedrag etc tenzij die persoon ervoor kiest het uit te dragen natuurlijk. De extravagante homo's herkent iedereen van 5 kilometer afstand
 

DeletedUser

Gast
Wel opvallend bij mij op school is dat de homo het meest geliefd is onder de meiden :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Wel opvallend bij mij op school is dat de homo het meest geliefd is onder de meiden :rolleyes:

Inderdaad vrij normaal - ook onder mijn soort (de geïnteresseerde, super-getalenteerde, hyperintelligente autistische grootste jongen van de klas (:p)). Meiden weten tenminste inzet te tonen - Gymnasium dan :p
@Patron) Enkel als je dat aan mij kwijt wilt: hoe "kwam je erachter"?
 

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie van de uitspraak van Groenlinks dat Amsterdam als Homo-Capital van Nederland bij de Giro d'italia proloog 2 ronde misters de kussen willen laten geven aan de winnaar?

dit enkel en alleen om Amsterdam nog meer op de kaart te zetten als homo-capital.
nouja ik vroeg me af wat jullie er van vonden.
 

DeletedUser

Gast
ik vind dat echt onzin en weinig toevoegen, eerder het in een hokje plaatsen van mensen, dus mijn steun hebben ze niet, ik denk zelfs dat het eerder averechts kan werken op de acceptatie en integratie ;)
 

DeletedUser

Gast
hehobiles

Mijn ervaring was het "pubermoment" met leeftijdsgenoten en werd niet mijn appeltaart :eek: :O

leef met ze , zelf eerder in 1 huis samengewoondt zonder relatie.
nu gelukkig getrouwd met vrouw en kindertjes (is tenslotte "one package deal")

geweld neemt toe, dus ook tegen onze homofiele medemens.
ze zijn vaak onder elkaar ook altijd zo aardig : relnicht enz enz. :p
dankzij boegbeelden Geer en Goor is het gemeengoed geworden om mensen "af te zeiken" :rolleyes:
beetje "hand in anders boezem steken" zou mss iets helpen , ik zou persoonlijk hun niet als mijn voorbeeld voor de maatschappij willen hebben ;)
Pim deed dat beter !

iedereen is wat geaardheid betreft, gewoon welkom.
laat alleen voor mij dat overdreven "nichterige" er maar af , je word er voor mij toch niet vrouwelijker op en erger me eraan dood (men heeft tenslotte de baard in de keel gehad).:D
tenzij je jezelf in de vrouwenkleding steek , dan is het weer done 8-)

zo zien jullie ook acceptatie is in gradaties en intergreren blijft de sleutel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan