• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Hope's Peak Academy

Status
Niet open voor verdere reacties.

AriChibi

Hydra
Dag 1: Resultaten

Tamtamtaaam. Het scherm van de tv in de zaal knippert een paar keer (OOC: mooie censuur mods), waarna er groot de afbeelding van Miranda op verschijnt. Het arme meisje kijkt angstig in het rond voordat ze wordt meegesleept, recht de executiekamer in. Direct wordt ze vastgebonden aan een stoel, waarna een machine haar begint op te maken. In eerste instantie lijkt het nog normaal, aangezien ze lippenstift op krijgt, maar plotseling verandert het topje van de lippenstift in een boor die richting haar mond wordt bewogen.
De studenten kijken vol horror toe hoe de neplippenstift Miranda's hoofd en keel doorboort, opnieuw een waarschuwing van hoe ze zouden kunnen eindigen als ze de moordenaar niet te pakken krijgen.

Miranda was ONSCHULDIG

Kort na de executie pleegt Daniel (Kyraco) suïcide. Hij kon het spel niet meer aan en koos de kortste weg om ervan te ontsnappen.



Vannacht heeft er geen moord plaatsgevonden. Morgen is er na de moord een latere deadline als penalty voor de moordenaar. Kyra doet bij deze niet meer mee aan het spel.

Bij deze zijn er ook nieuwe locaties open. Deze zal ik in de beginpost vermelden.

 
Laatst bewerkt:

AriChibi

Hydra
Dag 2: Vondst van het slachtoffer


's Ochtends verzamelen de studenten in de eetruimte. Een aantal studenten zijn te laat, waarschijnlijk waren ze bezig. Er is echter één studente die er altijd stipt op tijd was en het hele ontbijt niet was verschenen.
Lydia, de boekenworm die altijd vroeg opstond om eerst nog in de bibliotheek te lezen, kwam niet bij het eten opdagen. Ongerust lopen de studenten richting de bibliotheek, voorbereidend op wat hun staat te wachten.

Daar ligt Lydia, middenin de bibliotheek. Haar armen en benen liggen in een onnatuurlijk gedraaide positie. Haar hoofd is bebloed en naast het lichaam ligt een bebloede honkbalknuppel. In haar hart is een mes gestoken. Naast haar ligt een open boek.

Er klinkt een bel door de bibliotheek en de stem van het schoolhoofd klinkt door de speakers: "Lydia is dood verklaard in de bibliotheek, morgen vindt er een klassenrechtszaak plaats!"



Deadline voor onderzoeken is morgen om 22:00. Zowel locaties op de eerste verdieping als op de begane grond mogen onderzocht worden, denk dus zorgvuldig na over waar je wilt kijken.
 

DeletedUser

Gast
kloterige zakken:(.
Nu hou ik me wel stil.
Nee, we zijn geen kloterige zakken, we zijn mensen die een spel proberen te spelen, leer het nou 's.

Ik ben er vanmiddag niet. PM me wat ik moet onderzoeken, dan doe ik dat vanavond voor 22:00 nog even. Nu zou ik het nog niet zo goed weten; eerst zouden we moeten wachten op clues uit het plaats delict en de beveiligingsruimte, die sowieso als eerste onderzocht zouden moeten worden lijkt me.

Trouwens. Een speler met Lock Pick als skill kan misschien de slaapkamer van een verdachte onderzoeken ofzo.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik doe de bieb wel grondig, van mijn part doet Yde het na me ook nog even als die me wilt controleren :p
 

DeletedUser21356

Gast
Aangezien ik vandaag jarig ben, kan ik alleen nu ff online komen. Ik zal de gang op de eerste verdieping onderzoeken.

E: Hier is m'n antwoord.
Je loopt door de gang van de eerste verdieping en stuit op een bloedveeg richting de trappen naar de begane grond.
Voor de rest zie je niets speciaals.

Of ik morgen online kom, weet ik nog niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
Proficiat Gekko :O

Middenin de bibliotheek ligt het lijk van Lydia. Naast haar ligt een bebloede baseballknuppel. De aluminium knuppel heeft heel wat deuken opgelopen.
Aan de andere kant van haar lichaam ligt een Engels woordenboek, opengeslagen op de pagina met woorden die beginnen met de letter V. Naast het woord Victim is een grote '2' geschreven met bloed.
Om haar lichaam heen is een plas bloed gevormd, welke perfect rond lijkt, behalve voor een rechthoekige plek aan de rand van de plas. Hier heeft wellicht iets tijdens de moord gestaan.
 

DeletedUser

Gast
Mensen vergeet dit niet. Bekijk ook de beviligingsruimte! Als dat nu al wel kan.

Ik onderzoek de trap naar de 1e verdieping.
 

DeletedUser20542

Gast
Beveiligingsruimte kan nog niet geloof ik. Ik onderzoek de ontvangstruimte. Stel je voor dat iemand daar alles wil verzamepen!
 

DeletedUser

Gast
Wanneer je van de eerste verdieping naar de begane grond loopt, zie je op een aantal treden wat bloedvegen lopen. De vegen lijken niet af te slaan, dus je kunt makkelijk aannemen dat de moordenaar richting de gang naar de slaapkamers van de begane grond is gelopen.
. .
 

DeletedUser

Gast
Ik had besloten de toiletten 1ste verdieping te doen. Aangezien de moordenaar hier misschien iets gedaan kon hebben, maar blijkbaar niks :(

De toiletten zijn sinds je laatste bezoek niet veranderd. Er is hier dus geen bewijs te vinden.
 

DeletedUser2057

Gast
je loopt de opslagruimte in, waar je tussen de kledingrekken al twee missende setjes ziet. Een schoenendoos ligt scheef in de kast, zodra je hem opent, zie je een gebruikt paar zwarte schoenen erin liggen. Op de schoenen zit bloed en naast de doos zit opnieuw een rechthoekige bloedrand op de grond, alsof hier ook iets had gestaan. Het lijkt er niet op of het rechthoekige ding hier is achtergelaten, wellicht hebben ze er afstand van gedaan.

hier, gr .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan