• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Hope's Peak Academy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
Je loopt de studentenwinkel binnen. Direct zie je dat er uit de perfect gevulde vakken wat items missen. Onder andere een 'V for Vendetta'-masker en een bos bloemen missen uit de voorraad. Voor de rest biedt deze winkel rechthoekige shoptassen, waarvan er ook eentje mist.

;) .
 

AriChibi

Hydra
Dag 2: Klassenrechtszaak

De studenten nemen de lift naar de rechtszaal. Hier kunnen ze tot morgenavond 22:00 weer stemmen op een verdachte.



Deadline is morgen 22:00. Defenders mogen mij sturen wie ze willen beschermen.
 

DeletedUser21356

Gast
Ydeger en ik zijn uitgekomen bij Prudence en Darryl als verdachtst. Momenteel neig ik iets meer naar Prudence, wegens veel bewijs en scherpe wapens.
 

DeletedUser

Gast
Prudence/Wouter ja. Je moet ook niet vergeten dat de moordenaar een keertje was vergeten in te sturen, en dat zie ik Wouter eerder doen dan Leonidas.
 

DeletedUser23053

Gast
Tsja ik weet dus dat ik het niet was, vraag me sowieso af waar dat vandaan gehaald wordt :p
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 2: Klassenrechtszaak

De studenten nemen de lift naar de rechtszaal. Hier kunnen ze tot morgenavond 22:00 weer stemmen op een verdachte.



Deadline is morgen 22:00. Defenders mogen mij sturen wie ze willen beschermen.
Zullen we anders gelijk het hele spel maar dood laten vallen aan inactiviteit?
 

DeletedUser

Gast
De ervaring leert echter dat het niet posten van uitslagen ook niet meehelpt aan de activiteit.

Overigens wil ik nog eens aangeven dat die stemmen op Leonidas echt belachelijk zijn.
 

DeletedUser23053

Gast
De ervaring leert echter dat het niet posten van uitslagen ook niet meehelpt aan de activiteit.

Overigens wil ik nog eens aangeven dat die stemmen op Leonidas echt belachelijk zijn.

Ik vind de stemmen op mij juist echt belachelijk :O

Slordig veel bewijs ja, want we konden zoveel vinden x)
Scherpe wapens, dus daarom ligt er een gedeukte honkbalknuppel x)
 

DeletedUser

Gast
Ik vind de stemmen op mij juist echt belachelijk :O

Slordig veel bewijs ja, want we konden zoveel vinden x)
Scherpe wapens, dus daarom ligt er een gedeukte honkbalknuppel x)
Wij weet reageerde de moordenaar zich gewoon ergens op af met de honkbalknuppel na de moord, vandaar dat hij gedeukt is :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan