• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Islamitische staat in Syrië

DeletedUser19689

Gast
Of om de martin law in laten lopen. Hier een voorproefje wat ons te wachten staat daalijk met als die onrusten bij ons op de stoep zijn.

Want de politie in Nederland/België zijn zo zwaar bewapend...

Hier* nog een mooie mainstream media artikel waarin je duidelijk van kan afleiden dat er met 2 maten gemeten wordt. Koptekst ''Wilders daagt extremisten uit''. Waarin wilders doodleuk vertel dat die 20 september met extreem rechtse personen over de hoefkade wilt lopen !?!? Een treffende vergelijking met de Noord Ierse Oranje marsen waarbij protestanten door katholieke wijken marcheert. Ben je para of wat!?!? Niet alleen de jongeren van de Hoefkade hebben geen behoefte aan wilders en ze aanhang maar bijna alle jongeren uit de volksbuurten uit Den Haag. Zoals ik zelf die er ben opgegroeid. En dat dit met IS te maken heeft is helemaal onzin.

Ok dat 9 van de 10 jongeren dit kapitalistische systeem haat dat bij elkaar word gehouden door Propaganda, oorlog en fraude/omkoping is wel duidelijk.Dan heb je 8 van de 9 die zullen opstaan zoals het artikel vermeld.

Vergeet niet dat dit maar 1 straat is. je heb honderden straten die de zelfde feelings hebben. Soldier Feelings van niks te verliezen hebben. En ja inderdaad tussen die 8 zal je ook enkele radicalen hebben die onwetend zijn en echt geloven dat IS anti westen is en niet inzien dat IS net als Al-Qaeda geschapen is door het westen. En laat dat nouw net die jongens zijn die onder de vergrootglas worden gehouden door onze propaganda mainstream media.

Maar ik wou nog eff terug komen op Geertje... Dat deze uitspraken haatzaaiend zijn en een gevaar voor de openbare orde vormen is overduidelijk. En wordt onbestraft aangezien het volkomen via de zionistische agenda verloopt. Maar wanneer er feiten op tafels gelegd worden door personen met topfuncties zoals Yasmina Haifi wordt hun loopbaan linea direct beëindigd en worden ze vervolgens helemaal zwart gemaakt door onze media die door de zelfde zionisten gecontroleerd wordt. En als het moet killen ze je.

*http://www.telegraaf.nl/binnenland/22959617/__Wilders_daagt_extremisten_uit__.html

Is het niet deel van de vrije meningsuiting dat Wilders daar vreedzaam mag protesteren. Jij hebt het altijd over overheidscensuur en dergelijke. Waaom moet Wilders zijn mening dat gecensureerd worden? Is dat niet tegen je eigen kerk praten?
 

DeletedUser11507

Gast
Ze maken ook leuke reclame voor zichzelf met betrekking tot Islam in Irak en Syria.
Leesvoer: http://www.defenddemocracy.org/media-hit/thomas-joscelyn-analysis-islamic-state-advertises-war-crimes-in-video-commemorating-end-of/
Filmpje: https://www.facebook.com/photo.php?v=1534920086727913

^^ Nieuwe stijl - Eind van de ramadam vieren. (Graphic images from Islamic State's video celebrating end of Ramadan)
 

DeletedUser

Gast
Ja, ik laat link enkel naar "Mainstream Media" artikel, maar zolang jij geen geloofwaardig 'Koerden vechten NIET tegen ISIS' artikel of iets dergelijk toont, geloof ik wat de zogenaamde "Mainstream Media" zegt.
Op zich is het niet zo bijster vreemd dat McCain op de foto staat met die gasten. De VS heeft immers in het verleden (onterecht) wapens aan hen geleverd.
In die quote zegt hij zelf dat er nu harder moet opgetreden worden, dus ik zie het verband niet met die foto.

Maar het geld die de wapens opleverde heeft hij al. Dus kan hij weer leuk acteren datt ze moeten worden aangepakt en dat VS koerden moeten helpen door het leveren van meer McCain wapens. Dubbele winst voor hem en nu denkt het (domme) volk dat hij terroristen aanpakt.
 

DeletedUser

Gast
Maar het geld die de wapens opleverde heeft hij al. Dus kan hij weer leuk acteren datt ze moeten worden aangepakt en dat VS koerden moeten helpen door het leveren van meer McCain wapens. Dubbele winst voor hem en nu denkt het (domme) volk dat hij terroristen aanpakt.

De indianen zeiden het ooit over de blanken: “Blanke man spreekt met dubbele tong”, aldus Willy van Damme in onderstaand artikel. Blijft een interessant blog als het om het Midden Ossten gaat, http://willyvandamme.wordpress.com/2014/08/15/irak-isis-en-haar-turkse-vrienden/
 

DeletedUser

Gast
Die zelfde blanke man die elk jaar viert dat de indianen hun hun eerste oogst hebben gegeven omdat ze niks hadden te eten dmv thankgiffing. Maar ze vervolgens bijna volledig hebben bestolen, uitgeroeid en geïsoleerd hebben.
 

DeletedUser19689

Gast
Het zou handig zijn als je op mij zou reageren. Kwestie van toch een deftige discussie te houden.
 

DeletedUser

Gast
Tuurlijk heeft iedeereen het recht om te demonstreren maar ga lekker op het spui plein staan met je racistische opmerkingen...
Als je met je racistische opmerkingen in de schilderswijk gaat staan is het vragen om problemen.
Zelfde geld als je als groep marokanen voor een kalifaat gaat demonstreren in scheveningen... Lijkt met ook niet zo slim idee.
 

DeletedUser15894

Gast
Dit zouden ze willen veroveren in de komende 10 jaar als ik het me niet vergis:
isismap.jpg

Geen idee hoe

Met de miljoentjes die ze van verschillende staten/organisaties krijgen.
 

DeletedUser19689

Gast
Tuurlijk heeft iedeereen het recht om te demonstreren maar ga lekker op het spui plein staan met je racistische opmerkingen...
Als je met je racistische opmerkingen in de schilderswijk gaat staan is het vragen om problemen.
Zelfde geld als je als groep marokanen voor een kalifaat gaat demonstreren in scheveningen... Lijkt met ook niet zo slim idee.

Dus het is een feitelijke no-go zone? Als Wilders daar geweldloos wil protesteren mag dat niet omdat sommige figuren het niet eens zijn met wat hij zegt en dus bijgevolg geweld gebruiken. Nogmaals is dit geen aanspraak op de fel door jou gekoesterde vrijheid van meningsuiting?
Een pro-ISIS (Kalifaat) manifestatie is overigens sowieso verkeerd, waar dan ook. Daar roepen ze immers rechtstreeks op tot geweld tegen anders gelovigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Die mensen die daar protesteerde waren gelokt door enkele radicale moslims met de smoes dat het een free palestina demonstratie was. Eenmaal aangekomen te zijn wordt er bij de kinderen zo zwarte vlag in de handen geduwd. Dat kan je moeilijk zo kind kwalijk nemen. Ik ben er dan ook van overtuigd deze lieden infiltranten van de AIVD zijn. Hier weer een mooi artikel erover.
http://www.martinvrijland.nl/2014/08/16/isis-aanhang-in-de-schilderswijk-flauwekul/
En daarbij komt ook ik zeg niet dat wilders daar niet mag demonstreren maar ik ben wel van mening dat als die daar komt met zijn knokploegen om haat te zaaien die beter een andere plek kan zoeken. Ik zie al een groep allochtonen scheveningen in trekken met isis vlagen... Die worden daar letterlijk en figuurlijk uit geslagen. Maar waarom mag wilders door blijven gaan met provoceren ? en waneer er een allochtoonse ambtenaar de waarheid op tafel legt wordt deze linia recta ontslagen en zwart gemaakt in de media ? De tweet van Yasmina Haifi is niks vergeleken met Geertje Wilders zijn oproep om minder marokanen...
 

DeletedUser12440

Gast
Genoeg moslims in Scheveningen nja als ze naar mijn gedeelte van de buurt komen :p
 

DeletedUser19689

Gast
Die mensen die daar protesteerde waren gelokt door enkele radicale moslims met de smoes dat het een free palestina demonstratie was. Eenmaal aangekomen te zijn wordt er bij de kinderen zo zwarte vlag in de handen geduwd. Dat kan je moeilijk zo kind kwalijk nemen. Ik ben er dan ook van overtuigd deze lieden infiltranten van de AIVD zijn. Hier weer een mooi artikel erover.
http://www.martinvrijland.nl/2014/08/16/isis-aanhang-in-de-schilderswijk-flauwekul/

Wat een pure onzin. Als je merkt dat het plotseling een pro-ISIS demonstratie is, wandel je gewoon -samen met je kinderen- weg. Of werden deze mensen toevallig gedwongen om te blijven? Er lagen ongetwijfeld sluipschutters of zo op de daken voor als er iemand durfde weg te gaan. Overigens zijn er op deze video van een pro-ISIS demonstratie enkel volwassen mensen te zien met de bekende vlag in de hand. Werden deze toen ook in de hand geduwd?

En daarbij komt ook ik zeg niet dat wilders daar niet mag demonstreren maar ik ben wel van mening dat als die daar komt met zijn knokploegen om haat te zaaien die beter een andere plek kan zoeken. Ik zie al een groep allochtonen scheveningen in trekken met isis vlagen... Die worden daar letterlijk en figuurlijk uit geslagen. Maar waarom mag wilders door blijven gaan met provoceren ? en waneer er een allochtoonse ambtenaar de waarheid op tafel legt wordt deze linia recta ontslagen en zwart gemaakt in de media ? De tweet van Yasmina Haifi is niks vergeleken met Geertje Wilders zijn oproep om minder marokanen...

Waarom zou Wilders naar daar gaan om te knokken. Hij heeft nu net de moslimfundamentalisten waar hij ze wil hebben. Zij reageren met geweld, Wilders kan dus op zijn 'De Islam is gevaarlijk' mantra doorgaan, perfect voor hem.
Wilders provoceert inderdaad en flirt inderdaad met racisme. Echter is en blijft hij een democraat. Hij zegt niet dat alle moslims moeten afgeslacht worden. Hij zegt enkel dat hij de instroom wil beperken, perfect democratisch standpunt. IS(IS) daarentegen pleit wel voor genocides bij andersgelovigen en is daarom op geen enkele manier goed te praten.

Nota: Ik ben niet pro-Wilders laat dat duidelijk zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ah kijk, hier komt weer een aap uit de mouw, http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/3723690/2014/08/23/VS-overwegen-militair-ingrijpen-in-Syrie.dhtml

Vorig jaar was Assad de boosdoener, dus moesten er gematigde (jaja, gematigd, we geloofden het weer bijna allemaal, hahaha) Al Qaeda-strijders bewapend worden en wilde de VS het liefste het land direct platbombarderen (humanitaire actie op z'n Amerikaans). Vervolgens lukt dat plannetje niet, door tussenkomst van Putin. Dan gooien we het over een andere boeg en zijn die gematigde lieverds van Al Qaeda opeens het grootste moslimtuig van IS wat je je maar voor kunt stellen, dus nu moet de VS Syrië om die reden plat gooien. Uiteraard weer om humanitaire redenen. Plat gaan zal het land.

Respect voor de Russen die in Oekraïne wel laten zien wat een humanitaire missie is. Uiteraard zijn we daar ook verontwaardigd over. Vraag me niet waarom, maar blijkbaar is voedsel sturen misdadiger dan bommen gooien.
 

DeletedUser

Gast
ik vind het wel jammer dat Rusland of de SCO geen militaire missie beginnen in Syrië, dit was/is wel de kans voor de SCO om te laten zien aan de NAVO dat ze niet meer de enige zijn
 

DeletedUser19689

Gast
Even een correctie hier, wilders is geen democraat, hij is een zionist

Je kan pro-Israël zijn en eveneens een democraat...

Respect voor de Russen die in Oekraïne wel laten zien wat een humanitaire missie is. Uiteraard zijn we daar ook verontwaardigd over. Vraag me niet waarom, maar blijkbaar is voedsel sturen misdadiger dan bommen gooien.

Inderdaad, dat slaat echt 100% op niets. Rusland had volgens het internationaal recht niet eens iets aan Oekraïne moeten vragen om hulpgoederen te leveren. Het schenden van de Soevereiniteit en whatever Obama en de EU nog uit hun hoed gaan toveren zijn drogredenen.
 

DeletedUser

Gast
Je kan pro-Israël zijn en eveneens een democraat...

ben ik niet mee eens, een zionist streeft naar 1 hoofddoel, net zo als communisme en nazisme ook 1 hoofddoel nastreven, uit eindelijk doen de meningen van anderen niet meer toe.

Verder, democratie hoe het bedacht is bestaat allang niet meer, de democratie van vandaag bestaat uit een mengsel van bestuurssystemen met als doel hoe ze het beste de publieke opinie kunnen manipuleren.
 

DeletedUser

Gast
Je kan pro-Israël zijn en eveneens een democraat...



Inderdaad, dat slaat echt 100% op niets. Rusland had volgens het internationaal recht niet eens iets aan Oekraïne moeten vragen om hulpgoederen te leveren. Het schenden van de Soevereiniteit en whatever Obama en de EU nog uit hun hoed gaan toveren zijn drogredenen.

Allright, wist ik niet. Hoe zit dat precies met dat internationaal recht wat betreft het leveren van humanitaire hulp, weet jij dat JAP?
 
Bovenaan