• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Komplot theorieen

DeletedUser12440

Gast
Inderdaad zelfverdediging.

In sommige gevallen de doodstraf met of zonder rechters uitspraak.
 

DeletedUser6887

Gast
Inderdaad zelfverdediging.

In sommige gevallen de doodstraf met of zonder rechters uitspraak.

Zelfdefensie ben ik akkoord mits er geen andere mogelijkheid was.
Straffen vind ik niet kunnen en al zeker niet zonder rechter.
 

DeletedUser

Gast
Weet nog iemand mij iets over illumiantie/tempelier te vertellen.

Had eerst paar sites maar ben ze kwijt.
Iets over een pastoor die miljoenen zwijggeld kreeg van rome voor zijn opgravingen, en daarmee een maria kerk bouwden.
 

DeletedUser

Gast
- Wat snap je niet aan het eerste filmpje ? Je ziet duidelijk dat Osama naar het nieuws kijkt over de aanslag op 9/11. Wanneer je inzoomt op de TV zie je dat hij live kijkt. Waarom filmt hij zichzelf terwijl hij naar het nieuws kijkt ? Doe jij dit ? En zou jij zo een filmpje de wereld insturen als het toch niks betekend ?
Sry, ik snap hier niets van. Een oude man (misschien Osama) kijkt naar het nieuws en wordt door iemand gefilmd; conclusie....???

- Dat de VS ook schuldig is aan moord etc betekend niet dat daarom wat Bin laden zegt, moreel goed is. Als jij het eens bent met hem zou ik toch zelf overwegen om naar de psychiatrie te gaan. Wanneer iemand de dood van +/-3000 onschuldigen rechtvaardig vind, noemt men dit ontoerekeningsvatbaar. Dus ik weet niet met welke bril jij kijkt. Moeten wij Belgen ook aanslagen op Duitsland rechtvaardig vinden omdat men destijds met Hitler bij ons een spoor van verwoesting achter gelaten hebben ? Of moet ik plots goedkeuren wanneer Vlaams Belang propaganda verspreid om alle moslims te repatriëren omdat enkelen hier een spoor van verwoesting achterlaten ? Zo blijven we bezig hé ;)
Moord is NOOIT goed te praten.

Je moet de zaken in de juiste proporties zien. 9/11, ongeveer 3000 doden. Irakezen, Afghanen, Vietnamezen mochten willen dat ze 3000 doden te betreuren hebben door Amerikaanse agressie.
Alleen in Irak praat je al over vele honderdduizenden tot hoogstwaarschijnlijk meer dan een miljoen doden door Amerikaanse agressie. Het verschil in het aantal doden staat in geen enkele verhouding en valt niet te vergelijken!! 1 miljoen-3000=997.000, dat zijn nog eens 330 soortgelijke aanslagen als van de Twin Towers voordat die rekening vereffend is. Niet vreemd dus dat velen staan te juichen als die torens in elkaar storten.
 

DeletedUser12440

Gast
Zelfdefensie ben ik akkoord mits er geen andere mogelijkheid was.
Straffen vind ik niet kunnen en al zeker niet zonder rechter.

Ik zie dat anders als je met 1 moord dingen kan verkomen zoals tristan van der vlis praktijken dan stem ik voor.

Illumiantie/Vrijmetselarij zijn ook hele verhalen van paar jaar geleden in verdiept maar tegen woordig is het bijna een marktings doel.


@Flowervalley
Helemaal mee eens.
+ Terroristen zijn een crimineel en slecht maar wat amerika doet moet goed voorstellen.
Terwijl ze hele dorpen plat gooien omdat er terroristen rond lopen ?
 

DeletedUser6887

Gast
Niet vreemd dus dat velen staan te juichen als die torens in elkaar storten.

Ahzo, je weet dat je dan eigenlijk geen haar beter bent dan de VS en Bin Laden wanneer je het goedkeurt dat er 3000 onschuldigen gestorven zijn. Ik juich het niet toe dat de VS andere landen terroriseert maar omgekeerd jij wel. Dat zegt al veel over wie dat je bent en je zou je moeten schamen. Zelfde voor tds070
 

DeletedUser12440

Gast
Ooh ik bedoel het niet om goed te praten.
Er zouden nooit onschuldige slachtoffer moeten zijn van acties van terroristen/VS/of wie dan ook alleen is dit helaas altijd het geval.
 

DeletedUser

Gast
Ahzo, je weet dat je dan eigenlijk geen haar beter bent dan de VS en Bin Laden wanneer je het goedkeurt dat er 3000 onschuldigen gestorven zijn. Ik juich het niet toe dat de VS andere landen terroriseert maar omgekeerd jij wel. Dat zegt al veel over wie dat je bent en je zou je moeten schamen. Zelfde voor tds070

Ik keur de actie zeker niet goed, vooral niet omdat ik denk dat het een inside-job is geweest. Dat maakt het allemaal nog gruwelijker. De ware aard van de machthebbers uit de VS is mij allang duidelijk. Helaas hebben vele anderen nog een raar geïdealiseerd beeld van onze zogenaamde bondgenoot. Neemt niet weg dat elk burgerslachtoffer door overheidsterreur of door een terroristische actie is er één teveel is.

Terroristische acties zijn te begrijpen omdat terroristen/vrijheidstrijders geen andere oplossing meer zien dan (zelfmoord-)aanslagen plegen tegen de grote machtige onderdrukker. Voor misselijkmakende wandaden van de overheid valt geen enkel begrip op te brengen.

Een vraag aan jou dety: keur jij de "War on Terror" goed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Kijk Abu Ghraib is natuurlijk zielig, en niet goed te praten.


Er is ook een verhaal waarbij de CIA implantaten heeft met GPS en data-storage en de mogelijkheid om diverse drugs in de stofwisseling los te laten die gedrag beinvloeden. Dit alles om een echte sleeperagent te creeeren die data kan verplaatsen zonder het te weten. Dat kunnen geheimen zijn maar ook geld of lanceercodes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
beetjke offtopic: maar ik denk niet dat het gepast is om op de Amerkikanen te foeteren.
zonder hen zaten wij nu in een groot Arisch rijk, geleid door de zoon van Hitler.
 

DeletedUser19689

Gast
beetjke offtopic: maar ik denk niet dat het gepast is om op de Amerkikanen te foeteren.
zonder hen zaten wij nu in een groot Arisch rijk, geleid door de zoon van Hitler.

Dat zou ik nog niet zo direct zeggen. De meeste Nazi doden zijn door onze communistische vrienden veroorzaakt (Stalingrad, Leningrad,...) en dus niet door onze Amerikaanse vrienden.
Sommige historici claimen dat de SU het alleen kon, maar er zijn er ook die omgekeerde beweren.
Je kunt btw zoiets toch niet voorspellen.


Eastern Front until 12/31/44
2,742,909
Western Europe until 12/31/44339,957
Final Battles in Germany 19451,230,045
Other (including Sea and Air War Germany)245,561
Italy150,660
The Balkans103,693
Northern Europe 103,693
Africa 16,066
Prisoners of War 459,475
Total5,318,531
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
beetjke offtopic: maar ik denk niet dat het gepast is om op de Amerkikanen te foeteren.
zonder hen zaten wij nu in een groot Arisch rijk, geleid door de zoon van Hitler.

Hitler kwam onder andere aan de macht dankzij de financiering door de Union Banking Corporation, met Prescott Bush, de opa van de horrorfamilie.

Ook de geschiedenis van WO2 is anders dan we op school geleerd hebben.
Ik luister liever naar Michael Parenti :)

[video=youtube;qedrKTGo1nA]http://www.youtube.com/watch?v=qedrKTGo1nA[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6887

Gast
Een vraag aan jou dety: keur jij de "War on Terror" goed?

Ik vind het terecht dat terroristen opgepakt moeten worden en veroordeeld moeten worden. Net zoals onze politie dit doet tegen criminaliteit. Dus dat men oorlog voert tegen hun moet wel, zij ( terroristen ) gaan niet vriendelijk meegaan naar politiekantoor. Dat de VS dit doet moet nu helaas wel omdat andere landen of landen waar de terroristen zelf in wonen niks of te weinig doen. Ben wel akkoord dat men het niet geheel op de juiste manier doen en dat er enkele zijn die met een dubbele agenda werken. Bij de VS is het nu : het doel heiligt de middelen, waardoor er veel talloze slachtoffers vallen.

Jij zegt dat : Terroristische acties zijn te begrijpen omdat terroristen/vrijheidstrijders geen andere oplossing meer zien dan (zelfmoord-)aanslagen plegen tegen de grote machtige onderdrukker. Voor misselijkmakende wandaden van de overheid valt geen enkel begrip op te brengen.

Hier ben ik het niet mee eens. Dat er vrijheidsstrijders zijn ok, maar je kan dit op andere manieren oplossen. Kijk naar Noord - Afrika waar men in verschillende landen door middel van samen (vredevol *) protesteren ook een regering kunnen doen vallen. Helaas zijn daar verschillende regeringen die geweld gebruikten tegen de protestanten. Maar het lukt wel als je volhardend bent. Zo is de vrouwenemancipatie en de emancipatie van Afro-Amerikanen in de Verenigde Staten van Amerika ( Ghandi ) ook gelukt. Zo zie je wat vakbonden kunnen bereiken enz....

Ook mag je niet vergeten dat de meeste terroristen ( moslims dan ) het gehele westen als een kwaad zien op religieus vlak en dat men dus aanslagen pleegt voor eigen doeleinden en niet zozeer tegen onderdrukking. Zelfs al blijft de VS in hun land en zouden ze niks doen, de aanslagen zullen blijven. Heb je ooit al eens gezien hoe men in zo landen soms de jongeren opvoed ? Men creëert al haat in de jongeren van kleins af tegenover het westen enkel en alleen maar voor hun Jihad.

Elke actie waarbij moord, onderdrukking, aanslagen, etc... gebeurd is niet goed te praten. Maar de dag dat je zelf 1 van deze acties uitvoert en of goedkeurt, ben je zelf geen haar beter als hun/je tegenstanders.

* vredevol begonnen met enkele heethoofden ertussen natuurlijk maar het was een goed begin dat helaas uit de hand liep.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je zou denken dat een club met zelfmoordenaars uiteindelijk geen leden meer overhoud. Maar nee, en waarom is dat.. Misschien om deze reden. Er zijn gevluchte ex-Hezbollah leden die openlijk erkennen dat in elke groep militante vrijheidsstrijders die worden opgeleid, de mentaal zwakkeren of minder weerbare mensen geworven worden voor dit zeer prestitiueze speciale programma. Met de belofte van 72 maagden.

Ik denk dat de haat voor kapitalisme aangeleerd is, met propaganda. Om de aandacht af te leiden van de zaken de in eigen land spelen. Heeft iemand "the Devils Double" gezien?
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het terecht dat terroristen opgepakt moeten worden en veroordeeld moeten worden. Net zoals onze politie dit doet tegen criminaliteit. Dus dat men oorlog voert tegen hun moet wel, zij ( terroristen ) gaan niet vriendelijk meegaan naar politiekantoor. Dat de VS dit doet moet nu helaas wel omdat andere landen of landen waar de terroristen zelf in wonen niks of te weinig doen. Ben wel akkoord dat men het niet geheel op de juiste manier doen en dat er enkele zijn die met een dubbele agenda werken. Bij de VS is het nu : het doel heiligt de middelen, waardoor er veel talloze slachtoffers vallen.

Het aantal terroristische aanslagen is sinds het begin van de "War on Terror" explosief (lol) gestegen. Blijkbaar levert deze oorlog niet het gewenste resultaat op, eerder een averechts resultaat. Voor onze veiligheid hoeft die oorlog dus niet gestreden te worden.

Hoe zie jij de Nederlanders die in WO2 in het verzet zaten en aanslagen op de Duitsers pleegden?

Hier ben ik het niet mee eens. Dat er vrijheidsstrijders zijn ok, maar je kan dit op andere manieren oplossen. Kijk naar Noord - Afrika waar men in verschillende landen door middel van samen (vredevol *) protesteren ook een regering kunnen doen vallen. Helaas zijn daar verschillende regeringen die geweld gebruikten tegen de protestanten. Maar het lukt wel als je volhardend bent. Zo is de vrouwenemancipatie en de emancipatie van Afro-Amerikanen in de Verenigde Staten van Amerika ( Ghandi ) ook gelukt. Zo zie je wat vakbonden kunnen bereiken enz....

* vredevol begonnen met enkele heethoofden ertussen natuurlijk maar het was een goed begin dat helaas uit de hand liep.

De Arabische Lente heeft precies gebracht wat de bedoeling was. Wankele regeringen, schulden, chaos. De ideale situatie voor de kapitalistische landen/bankiers om deze landen aan zich te binden en de grondstoffen te plunderen. De bevolking daar wil dat helemaal niet, maar zij zijn net zoals wij ten onder gegaan aan de des-informatie die door de VS, de CIA en de massamedia naar buiten is gebracht.
Libië is nu weer helemaal terug bij af. Onder Gadaffi is dit land tot bloei gekomen en is van pauperstaat in het meest welvarende land van Afrika veranderd. Waarom moest hij sterven? Zelfs Amnesty International was tevreden over de ontwikkelingen in Libië ( het rapport uit 2010 Libye of tomorrow, of zoiets). Waarom werd deze man opeens als idiote dictator afgeschilderd en moest hij afschoten worden? Libië is, net zoals alle andere landen van de Arabische Lente, nu een slavenstaat geworden. Syrië is het volgende slachtoffer van de westerse vernietigingsdrang.

Ook mag je niet vergeten dat de meeste terroristen ( moslims dan ) het gehele westen als een kwaad zien op religieus vlak en dat men dus aanslagen pleegt voor eigen doeleinden en niet zozeer tegen onderdrukking. Zelfs al blijft de VS in hun land en zouden ze niks doen, de aanslagen zullen blijven. Heb je ooit al eens gezien hoe men in zo landen soms de jongeren opvoed ? Men creëert al haat in de jongeren van kleins af tegenover het westen enkel en alleen maar voor hun Jihad.

In hoeverre kun je dit op jezelf projecteren? Hoe zien wij de moslims? Als het grote kwaad misschien met hun rare geloof?
Wij worden ook volgens bepaalde richtlijnen opgevoed, dat het kapitalisme heilig is bijvoorbeeld. Een van de belangrijkste ingrediënten van kapitalisme is armoede. Armoede is nodig om Rijkdom en Macht te laten floreren. Daarom is de halve wereld zo arm, opdat wij rijk en machtig kunnen zijn.
 

DeletedUser19689

Gast
Over het rapport heb je het toch wel fout denk ik, ik heb het even opgezocht, de korte samenvatting zegt toch iets anders.
In a few short years, Libya has transformed itself from a pariah state to an active member of the international community. In sharp contrast, the pace of reform at domestic levels has been slow. The Libyan authorities have not kept their promises to address the legacy of past human rights violations and to introduce safeguards to prevent them recurring. Serious human rights violations continue. Victims of human rights abuses have little hope of judicial protection and redress, while those responsible for torture, unlawful killings etc enjoy total impunity.
 

DeletedUser

Gast
Over het rapport heb je het toch wel fout denk ik, ik heb het even opgezocht, de korte samenvatting zegt toch iets anders.

mmm, "tevreden" is inderdaad een beetje overdreven. Altijd even checken hoe het ook alweer zat, voordat je iets noemt :)
Waar het om gaat is dat Libië in een stijgende lijn zat, vooral op sociaal gebied. Dit was absoluut niet het moment om even de boel daar in puin te schieten. Als de schendingen zo ernstig zijn dan hadden ze 30 jaar geleden al in moeten grijpen, als ze dat zo belangrijk vonden.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/archief/article/detail/1001074/2010/06/24/Amnesty-constateert-lichte-verbetering-van-mensenrechten-in-Libie.dhtml
 
Bovenaan