• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen II - LabRats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik wil ook wel voor jullie gaan gokken hoor:p doe ik ook gewoon mn best;).

E: misschien krijgen jullie zelfs meer goed dan dat jullie hebben getekend:O.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Ik wil ermee doorgaan, maar niet als kapitein :O
Ik ben halverwege binnen komen vallen, heb geen idee wat er in de 24 pagina's staat sinds ik gestopt ben met de post volgen, maar ben vervolgens wel de leider van het team... Dat werkt niet helemaal geloof ik :O

Dus als dusdavid de positie als kapitein over zou kunnen nemen, zou dat zeer mooi zijn. Hij zit al bij het spel sinds het begonnen is, en hij is de enige overblijvende speler nu Sanoj ook uitschrijft...
 

DeletedUser

Gast
Ik vind t ook leuk en wil voortdoen, maar ik heb gewoon een erg drukke periode atm, en dat jij dit weekend amper online was hielp ook niet echt :p
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 5.1

De testpersonen waren hongerig, het was al even geleden sinds er ook maar iets was gebeurd, ze hadden zelfs geen eten gekregen. Het was dan ook niet gek dat er verschillende magen goed te horen waren in de verder stille ruimte. Het geluid weerkaatste tegen de koude metalen wanden, waardoor het versterkt werd. Gevolg was dat de ratten die niet bij hun honger stil probeerden te staan er ook last van kregen. Het was ellende, niets anders dan dat.

Een inmiddels welbekende stem klonk boven de andere geluiden uit: "Lieve ratten, we zijn teleurgesteld hoe jullie bij de laatste opdracht hebben gepresteerd. We hopen dat jullie van deze fout hebben geleerd." Na die melding schoof er een paneel in de muur open waarna er weer een robot de ruimte binnen kwam. De machine plaatste een mandje met broodjes op de grond en vertrok weer door het gat waaruit hij gekomen was. De ratten wisten niet hoe snel ze bij het voedsel moesten komen, er werd gevochten om het eten, maar uiteindelijk wist toch iedereen wat te bemachtigen. Ze zaten allemaal op een eigen plekje te knabbelen aan het droge brood, argwanend ten opzichte van de anderen.

Toen de laatste zijn brood op had begon de stem weer te praten. "Jullie moeten goed onthouden dat jullie nog leven dankzij ons. Jullie zouden ons op jullie blote knieën moeten bedanken, want wij..." Opeens klonk er gehoest uit een hoek, Sanoj nr1 ging rechtop staan, het leek wel alsof hij de longen uit zijn lijf probeerde te hoesten. Als snel kwam er bloed omhoog en kort daarna zakte hij slap ineen op de grond. Iedereen keek verschrikt om zich heen, bij wie zou dit nog meer gebeuren? Maar niemand had er last van leek het zo, tot ze dusdavid2 zagen zitten. Uit zijn neus stroomde bloed, ook hij had het leven gelaten. De stem praatte door alsof er niets was gebeurd "... kunnen jullie leven op elk willekeurig moment beëindigen. En dat zullen we dan ook zeker doen als jullie waardeloos blijken te zijn voor ons onderzoek. We zullen eens kijken hoe het staat met jullie reactievermogen, besef dat we veel van jullie verwachten."

Sanoj nr1 en dusdavid2 vallen af.
Als gevolg hiervan zou Pacmega alleen overblijven. We hebben besloten hem bij team Audaces Centuriones te voegen.

Dan de volgende opdracht:
Jullie gaan 3 verschillende flashgames spelen.
Spel 1
Spel 2
Spel 3
Jullie gaan deze spellen allemaal spelen. Iedereen krijgt op deze manier dus 3 highscores. Bij elk spel ontstaat er dus een teamgemiddelde, het team met het hoogste gemiddelde wint het desbetreffende spel. Het team dat de meeste spellen wint wint deze opdracht.
Jullie moeten dus:
- Per persoon 3 printscreens van jullie highscores van deze spellen opsturen naar beide spelleiders. Deze printscreens moeten een datum bevatten.

De deadline is zaterdag 20.00 uur.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wegens een beetje tijdnood is de deadline uitgesteld naar maandag, we verwachten wel dat iedereen instuurt. Dus niet vergeten!
 

DeletedUser

Gast
Gelukkig, ik kwam eigenlijk zelf ook tijd te kort dit weekend :O Nu heb ik tenminste ook nog tijd voor huiswerk, en niet alleen voor flash games nolifen :p
 

DeletedUser

Gast
Van Spel 3 doet de optie 'Try Again' het niet bij mij, waardoor ik dus elke keer met refreshen. Bij de rest ook zo?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ja dat is bij iedereen zo, gewoon het spel meerdere keren openen en naar het volgende tabblad gaan:p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan