• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
ja, maar ik ken het kaartspel. het prinsipe is ongeveer hetzelfde. hier is het alleen veel uitgebreider

Dus irl vraag jij ook of iemand met ervaring contact met je kan opnemen om te helpen enzo, en als iemand dan zo vriendelijk is om dit te doen, beschuldig je ze van wolf zijn? x)

Damn, HoC, ninja.
 

DeletedUser23468

Gast
nee, ik denk zo: wat zou ik doen als wolf en als speler. dit element moet je dan weer niet met het kaartspel verwarren.

en bij kaartspel kun je altijd spieken, is dus ook makkelijker
 

DeletedUser

Gast
nee, ik denk zo: wat zou ik doen als wolf en als speler. dit element moet je dan weer niet met het kaartspel verwarren.

en bij kaartspel kun je altijd spieken, is dus ook makkelijker
Deze laatste regel
 

DeletedUser16774

Gast
hoc staat overigens ook op mijn verdenkingslijstje. en wacht maar totdat we binnenkort weerwolven vlees eten, dan lachen jullie niet meer. deze tactiek werkt, maar is te moeilijk blijkbaar om te begrijpen.

kan ook zijn dat kyraco gwn heel aardig is, vandaar de vraag naar ervaren spelers. die kennen het spel van kyraco en weten meteen of het een weerwolf is of niet
Wel, je mag best aannemen dat Kyra lief is bij WvW, maar zou je die theorie eens willen uitleggen?
 

DeletedUser23053

Gast
als ik meerdere reacties kreeg klopte dat ook, maar nu niet meer. kyraco was de enige

Wel, ik zou ook gereageerd hebben, mocht ik je skype hebben, maar die heb ik niet dus dacht ik voeg jij mij maar toe.

nee, ik denk zo: wat zou ik doen als wolf en als speler. dit element moet je dan weer niet met het kaartspel verwarren.

en bij kaartspel kun je altijd spieken, is dus ook makkelijker

Nouja, de vraag is dan, zou iedereen hetzelfde spelen als wolf?
Nee. Iedereen heeft een andere tactiek en een andere speelwijze, een meer ervaren speler heeft waarschijnlijk ook al meerdere tactieken geprobeerd en zou zich nooit zó makkelijk laten ontmaskeren.
Hierbij moet wel duidelijk zijn, Kyra kán gewoon wolf zijn, maar ik ben het niet eens met je argumentatie en vind Kyraco dan ook (nog) niet verdacht.
 

DeletedUser23701

Gast
heum, ik vermoed toch ook dat labr een wolf kan zijn.

dit omdat hij al van de start zijn best doet om iemand te beschuldigen van wolf zijn.
en hij zegt ook nog eens een goede tactiek te volgen.
nou volgens mij is die tactiek gewoon zo luid mogelijk roepen ..... is een wolf zodat niemand op hem zal stemmen terwijl hij zelf een wolf is.

dit kan dan ook een goede tactiek zijn omdat hij zo simpel is.
en hoe simpeler de tactiek hoe minder er fout kan gaan.

volgens mij heb ik me'n eerste stem al gevonden dan
 

DeletedUser23468

Gast
heum, ik vermoed toch ook dat labr een wolf kan zijn.

dit omdat hij al van de start zijn best doet om iemand te beschuldigen van wolf zijn.
en hij zegt ook nog eens een goede tactiek te volgen.
nou volgens mij is die tactiek gewoon zo luid mogelijk roepen ..... is een wolf zodat niemand op hem zal stemmen terwijl hij zelf een wolf is.

dit kan dan ook een goede tactiek zijn omdat hij zo simpel is.
en hoe simpeler de tactiek hoe minder er fout kan gaan.

volgens mij heb ik me'n eerste stem al gevonden dan

dan stem je eerst op kyra en dan zie je de uitslag. is het een burger stem mij er dan maar uit. maar als het een wolf is dan zie je dat ik gelijk heb
 

DeletedUser23442

Gast
Ik ben aan deze post begonnen om 21:58, ninja's erna negeer ik dus waarschijnlijk.

Labr, in ieder geval fijn dat je actief probeert mee te spelen en niet gewoon stil niets doet. Er zijn veel nieuwerds die enkel zwijgend meekijken, dus dat je wel je best doet is fijn.

Maar probeer niet te veel door te slaan en te zwart-wit te kijken op 1 theorie.
Ik snap opzich je theorie tegen Kyra. Natuurlijk is het zo dat als je je eerst opstelt als 'manipuleerbare' nieuwerd en daarna om hulp vraagt, dat wolven daar graag gebruik van zouden willen maken.
Maar dat betekent niet dat er géén niet-wolven zijn die wellicht behulpzaam willen zijn.
Als je Kyra echt had willen 'testen' had je beter wat meer kunnen praten en kijken hóe ze probeerde te helpen.
Als dan zou blijken dat ze je naar haar hand wil zetten is dat verdacht, maar om te roepen dat ze zeker wolf is omdat ze contact met je opneemt is wat voorbarig

Verder schoot me net opeens te binnen dat labr met 'het kaartspel' niet het vorige wvw potje bedoelt (dat was iig waar ik aan dacht, mss niet iedereen maar iig een aantal anderen vgm ook). Maar hij bedoelt natuurlijk gewoon de reallife versie van wvw. Blijft gelden dat dat heel anders is.

Je staat hier te roepen wie wolf is en wie niet maar je hebt geen theorie
Heb jij die wel ooit gehad bij een stem dan?
 

DeletedUser16774

Gast
heum, ik vermoed toch ook dat labr een wolf kan zijn.

dit omdat hij al van de start zijn best doet om iemand te beschuldigen van wolf zijn.
en hij zegt ook nog eens een goede tactiek te volgen.
nou volgens mij is die tactiek gewoon zo luid mogelijk roepen ..... is een wolf zodat niemand op hem zal stemmen terwijl hij zelf een wolf is.

dit kan dan ook een goede tactiek zijn omdat hij zo simpel is.
en hoe simpeler de tactiek hoe minder er fout kan gaan.

volgens mij heb ik me'n eerste stem al gevonden dan
Zit wat in, maar misschien is hij gewoon te gemotiveerd. Ik moet erover nadenken.
 

DeletedUser23701

Gast
ik probeer gewoon door een of andere mogelijke theorie iemand anders eruit te stemmen.
is iets wat ik vaak doe.
ookal ben ik overtuigd van het een toch het ander verdedigen
smiley_emoticons_panik4.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan