• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Laat de Spelen beginnen!

DeletedUser15593

Gast
Dat had ik nog niet gemerkt :O
Dat zijn niet echt nieuwe eenheden ze bestaan al in de heldenwereld :rolleyes:
Het probleem is dat je ze nu niet kan maken omdat je die god (nog) niet kan aanbidden! :mad:
 

DeletedUser13380

Gast
Of per wereld zijn er 10 vlammen. Die gaan elke dag naar iemand anders en wanneer je er een hebt, kan je gratis olympische spelen houden?

Of iedereen heeft een vlam. d.m.v. grondstoffen kan je vlam harder laten branden, maar ook zal er een knop staan "aansteker". Deze kan je om het uur aanklikken, zo word je vlam ook groter. Wie aan het einde zijn vlam nog heeft, krijgt gratis goud/Betere GS-productie/...
 

DeletedUser199

Gast
Ik zat net te denken: Zou het misschien een grepolis toernooi zijn tussen de verschillende servers?
 

DeletedUser

Gast
lijkt me niet Tristan. Daar zouden ze te weinig mee verdienen ;)
 

DeletedUser12160

Gast
Het zal wel weer zijn: de gene die het meest betaalt, krijg hele grote voordelen op de Rest (die niet betaald)
 

DeletedUser12160

Gast
Laten we InnoGames niet gaan afkraken. Als ze niks willen verdienen dan maken ze zo'n spel niet
 

DeletedUser199

Gast
Met alle respect, je reactie slaat nergens op.
Innogames is een bedrijf, natuurlijk willen ze geld verdienen, als jij in de supermarkt iets koopt geeft de supermarkt dat toch ook niet gratis weg?
 

DeletedUser17668

Gast
denk net als met pasen met die kip.. dat was de enige kip waar ik niet van hield trouwens:p
 

DeletedUser12891

Gast
Als ik een simulatie doe, en mythische eenheden selecteer krijg ik ook 'artemis' te zien...
Artemis is / was alleen voor de 'heldenwereld'.
Zouden we die er op de gewone werelden bijkrijgen.
 

DeletedUser

Gast
Dear Players,

Your team of athletes are taking their places on the starting lines and doing their warm-up exercises. It’s time for the event that everyone has been waiting for… Grepolympia will open tonight at midnight!

Pit your athletes against opponents from other cities in Grepolis to win laurels to spend on spells and items in the special Grepolympia store. Every day you can train your athletes and enter them into a race, and the better their placement, the more laurels you can earn!

For more information about how to participate in Grepolympia and start earning laurels to spend in-game, visit the Wiki page.

We hope to see you there!

All the best,
Your Grepolis Team

Van EN Forums

http://wiki.en.grepolis.com/wiki/Grepolympia
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je kan ook de Nederlandse aankondiging en wiki-pagina bekijken hoor. ;)
 

DeletedUser

Gast
Vind het een lastige bedoeling maar zal het straks wel even testen :p
 

DeletedUser

Gast
Hier heb ik geen zin in, een spel in en spel, ik ga paaseireen zoeken.
 

DeletedUser

Gast
Leuke actie, hoewel de vele premium opties uiteraard wel te verwachten waren.

Vindt het alleszins een veel beter uitgewerkt idee dan de voorgaande acties.

chapeau!
 
Bovenaan