• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Moskee op Ground Zero?

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Inderdaad. Hmm.. een regel op een regel? Ik snap het niet meer:) Maar ontopic: ik vind ook niet dat die moskee daar hoort. Ik denk dat je hier veel mensen mee zult kwetsen, wat natuurlijk af te raden is.

In die lijn kunnen we dus stellen dat Israel ook niet mag provoceren door muren, huizen, zelfs hele steden op Palestijns grondgebied mag plaatsen, omdat hiermee vele mensen gekwetst worden?
 

DeletedUser6728

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

In die lijn kunnen we dus stellen dat Israel ook niet mag provoceren door muren, huizen, zelfs hele steden op Palestijns grondgebied mag plaatsen, omdat hiermee vele mensen gekwetst worden?

Ik ben niet echt up-to-date met die oorlog. Zoals je weet heb ik niets tegen moslims. Maar het lijkt me inderdaad provocerend om een moskee op die grond te plaatsen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Als er een moskee zou worden geplaatst dan zullen er zeker van alles in de moskee of ramen vernield worden door roekeloze jongenren die daar zijn dus ik vind het wel jammer.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Als er een moskee zou worden geplaatst dan zullen er zeker van alles in de moskee of ramen vernield worden door roekeloze jongenren die daar zijn dus ik vind het wel jammer.

Dat vind ik dan enkel logisch, dat soort acties kan je voorzien als je daar een moskee wilt gaan bouwen...
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Dat vind ik dan enkel logisch, dat soort acties kan je voorzien als je daar een moskee wilt gaan bouwen...

jah natuurlijk

Maar als een palestijns jochie een steen gooit, is hij een terrorist, met zijn vader bij de Hamas.

De reden dat ik deze vergelijking constant trek, is dat ik niet kan uitstaan dat hier zo'n ophef over bestaat. Waarom hoort niemand de hulpkreten van de palestijnen, maar maken mensen zich wel druk om de dikke drukke zakenjoden in New York?
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Mischien komt het omdat ze weinig ervan weten of omdat ze niet weten hoe het voelt.
Als ik een paar beelden zal laten zien van Palestijnse slachtoffers, dan zal je zien dat ze hier allemaal van gedachte veranderen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

En als je een paar israelische slachtoffers laat zien, dan veranderen ze weer van gedachten. Het is te ver van ons bed om er echt wat zinnigs over te kunnen zeggen, zowel New York als Palestina/Israel.

Overigens zijn alle acties provocerend. Als je de Moskee bouwt dan provoceer je de domme New Yorkers die denken dat terroristen Moslims waren en als je de Moskee niet bouwt dan geef je eigenlijk aan dat je die domme New Yorkers gelooft en provoceer je dus alle Moslims.

Het enige wat je kunt doen is kijken welke groep je liever provoceert, en ik kies in zo'n geval altijd voor onwetende en ongeïnformeerde blaaskaken, dus ik zou de Moskee gewoon bouwen. Helaas werken de meeste mensen niet op die manier.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Let op: er zijn meer Palestijnen vermoord dan de Israelieten. Dit zelfs met wapens die niet zijn toegestaan bij zulke conflicten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Dat is niet relevant, er hoeft maar 1 plaatje getoond te worden met een tekst erbij om mensen ergens van te overtuigen. Het hoeft niet eens een israelier of palestijn te zijn, en het hoeft niet eens een echt plaatje te zijn.

Onderschat niet hoe makkelijk mensen te beïnvloeden zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Dat is waar, maar als je de feiten van hun daden kent, dan kun je niet zo makkelijk overtuigd worden van een plaatje.
Zo als ik zie dat een Israelse dood is vind ik het niks, naast wat ze de Palestijnen hebben gedaan.
 

DeletedUser6728

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

En als je een paar israelische slachtoffers laat zien, dan veranderen ze weer van gedachten. Het is te ver van ons bed om er echt wat zinnigs over te kunnen zeggen, zowel New York als Palestina/Israel.

Overigens zijn alle acties provocerend. Als je de Moskee bouwt dan provoceer je de domme New Yorkers die denken dat terroristen Moslims waren en als je de Moskee niet bouwt dan geef je eigenlijk aan dat je die domme New Yorkers gelooft en provoceer je dus alle Moslims.

Het enige wat je kunt doen is kijken welke groep je liever provoceert, en ik kies in zo'n geval altijd voor onwetende en ongeïnformeerde blaaskaken, dus ik zou de Moskee gewoon bouwen. Helaas werken de meeste mensen niet op die manier.

Dat hele idee had niet geopperd moeten worden!
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Dermee ook dat ik alleen op het eerste regel kon antwoorden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Waarom had het niet geopperd mogen worden? Er zijn genoeg mensen die er achter staan om het een idee te maken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Wacht even hoor nou ben ik de draad kwijt. Wat vind je nou beledigend en welk idee had niet geopperd mogen worden?
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

ik ben voor een mosque op ground zero omdat dit de eerste stappen zet in amerika naar een betere verhouding met het midden oosten
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Nou, dat moet je dan lekker zelf weten. Als je niet aan wil geven waar je je beledigd voelt, dan zie ik ook geen reden om mezelf te verduidelijken of verontschuldigen, dus dan moet je maar lekker in je eigen sop gaarkoken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

En als je een paar israelische slachtoffers laat zien, dan veranderen ze weer van gedachten. Het is te ver van ons bed om er echt wat zinnigs over te kunnen zeggen, zowel New York als Palestina/Israel.

Overigens zijn alle acties provocerend. Als je de Moskee bouwt dan provoceer je de domme New Yorkers die denken dat terroristen Moslims waren en als je de Moskee niet bouwt dan geef je eigenlijk aan dat je die domme New Yorkers gelooft en provoceer je dus alle Moslims.

Het enige wat je kunt doen is kijken welke groep je liever provoceert, en ik kies in zo'n geval altijd voor onwetende en ongeïnformeerde blaaskaken, dus ik zou de Moskee gewoon bouwen. Helaas werken de meeste mensen niet op die manier.


Het onderlijnde, sorry voor de vorgie bericht ik had het verkeerde geciteerd.
 
Bovenaan