• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Moskee op Ground Zero?

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

heb je niet op discovery gezien dat ze daar een reconstructie van hebben gemaakt, de steun palen in het gebouw werden verhit waardoor het krom trok en het niet meer het gewicht kon dragen.

Heb jij geen natuurkunde gehad, kerosine wordt lang niet zo warm (heet) dat staal gaat smelten, sterker nog, in dat tijdsbestek KAN geen staal smelten, de torens zakte pakweg drie uur later in elkaar.

Ik quote even van een andere site

"In de verklaring van de overheid wordt beweerd dat de steunpilaren in het WTC die gemaakt zijn van zeer hoogwaardig staal, gesmolten zijn door de hoge temperatuur van de ontbrandende kerosine. Maar bij een simpele zoekopdracht in Google laat zien dat dat onmogelijk is. 980 °C is de maximale temperatuur die kerosine kan behalen en dan moet er wel constant brandstof toegevoegd worden. De hoge kwaliteit van het gebruikte staal in de torens heeft een smeltpunt van ongeveer 1537 °C"

http://www.deverborgenwaarheid.nl/?p=19

nu vind ik de complot theorieën vergezocht....maar er zijn punten die verdienen wel meer aandacht ja

Een Pentagon waar een flinke vliegtuig in is gevlogen zet ik mijn vraagtekens bij

Het vliegtuig wat is neer gestort ....helemaal weg, alleen een krater...
En dat soort dingetjes nog meer....das vreemd
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Houd er rekening mee dat als het gebouw in brand vliegt er niet alleen kerosine brandt, maar een compleet gebouw. Dat kan zodoende een veel hogere temperatuur behalen dan een normale kerosinebrand.

Tevens actie46, door te spreken over "Westerlingen" ben je zelf net zo'n groot onderdeel van het probleem als die "Westerlingen" waar je het over hebt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Jij denkt zelf niet na. Jij kan je niet inleven in westerlingen en je luisterd alleen maar naar wat die moslims te zeggen hebben. Dat boek van jullie is al lang achterhaald.. Je hebt een groot bord voor je kop. Het word je blijkbaar onthouden om zelf na te denken door dat veromde boek. Ga zelf is nadenken en je eigen conclusies trekken.

Kijk nou eens naar de feiten. En als ook jij de ogen daarvoor wilt sluiten, geeft dan op z'n minst aan waar de Qor'aan in is achterhaald. Niet alleen maar leuke leuzen roepen. Wie eist bewijst.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Houd er rekening mee dat als het gebouw in brand vliegt er niet alleen kerosine brandt, maar een compleet gebouw. Dat kan zodoende een veel hogere temperatuur behalen dan een normale kerosinebrand.

Tevens actie46, door te spreken over "Westerlingen" ben je zelf net zo'n groot onderdeel van het probleem als die "Westerlingen" waar je het over hebt.


Dan nog is de tijd die verstreken is tijdens de aanslag, niet lang genoeg geweest om het hoogwaardige staal te smelten
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Dan nog is de tijd die verstreken is tijdens de aanslag, niet lang genoeg geweest om het hoogwaardige staal te smelten

Dat bleek maar weer, het was ook niet geheel gesmolten, maar het staal was daardoor dus danig verzwakt dat zwaartekracht voldoende was om het staal te doen bezwijken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Dat bleek maar weer, het was ook niet geheel gesmolten, maar het staal was daardoor dus danig verzwakt dat zwaartekracht voldoende was om het staal te doen bezwijken.
Er zijn gebouwen die nagenoeg net zo hoog, dan wel niet hoger zijn, ook in de fik hebben gestaan
langer, feller, zijn ook niet ingestort.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Er zijn gebouwen die nagenoeg net zo hoog, dan wel niet hoger zijn, ook in de fik hebben gestaan
langer, feller, zijn ook niet ingestort.

maar volgens mij was daar niet eerst nog een vliegtuig op in gevlogen...heb een keer een simulatie gezien van wat er gebeurd moest zijn en dan heeft zo'n vliegtuig een behoorlijk groot effect al op de verdiepingen waarop die inslaat...
 

DeletedUser6728

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik heb iets gezien over vooraf geplaatse bommen. Hitte camera's hebben dit vastgelegd. Ik wil best geloven dat het allemaal opzet was.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik heb iets gezien over vooraf geplaatse bommen. Hitte camera's hebben dit vastgelegd. Ik wil best geloven dat het allemaal opzet was.

Ik heb daar ook wat over gehoord. Heb jij een link zodat ik het ook kan zien?
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Het is msichien onduidelijk maar toch heb ik hier een adres en er is nog een discussie hierover nog ook onder het video.

http://videovolt.blogspot.com/2010/09/911-kamer-met-uitzicht-op-de-twin.html

Hier heb ik nog een video waarbij de pentagon niet is geraakt door een vliegtuig.

http://www.youtube.com/watch?v=BmP2Vy8K0i0&feature=player_embedded#!


Maar het vreemde is dat er steeds niks word gedaan, alhoewel deze accidenten ook een smoes waren voor de oorlog in Afhanistan en al.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Steeds meer bewijzen, die er al lang zijn, maar nog steeds niks dat word ondernomen.
 

DeletedUser6728

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

En wat doen wij eraan? Niets. We kunnen er ook niets aan doen. Daarnaast zou zoiets, als het al uit zou komen (vanaf de US regering) dat waarschijnlijk niet binnen 10-15 jaar zal zijn. Te pijnlijk. Kijk naar WO2, die schandalen komen ook pas nu aan het licht...
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Gelijk heb je inderdaad. Maar ik bedoel, waar blijven de mensenrechten en alles wat hierop een verbod legt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Dus dat ze de inwoners mee vermoorden dan alleen van de soldaten en dat ze ook de WTC gebruiken als reden voor de oorlog alhoewel het allemaal om gas, olie, etcetra als doel word genomen.

En ze zouden nog zogezegd Aghanistan helpen, alhoewel er niks is veranderd bijna.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Je kunt moeilijk een verbod leggen op het breken van de regels.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ja je hebt gelijk, en deze verboden zijn inbegrepen in die regels.
 

DeletedUser6728

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Je kunt moeilijk een verbod leggen op het breken van de regels.

Inderdaad. Hmm.. een regel op een regel? Ik snap het niet meer:) Maar ontopic: ik vind ook niet dat die moskee daar hoort. Ik denk dat je hier veel mensen mee zult kwetsen, wat natuurlijk af te raden is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Maar is het moskee geprotesteerd omdat het een islamitisch gebouw is of omdat het op die plaats gewoon niet hoort vanwege de herineringen die ze willen houden.
 
Bovenaan