• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
maar dat is voor de meeste niet van toepassing, omdat er veel gewoon willen spelen in hun eigen taal :)
 

DeletedUser13500

Gast
Rustig afwachten, ik neem aan dat het grepolis team ook wel opmerkt dat phi maar heel langzaam tot niet groeit en dat ze over een tijdje toch de nieuwe wereld zullen starten.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb dit alles bijgehouden. De hele tijd was het een dalende lijn, en vandaag is het met 280 gestegen, maar ik verwacht komende tijd weer dalen.
 

DeletedUser19408

Gast
Reageer nooit op het AF maar dit moest ik toch even kwijt....

Ik denk dat ze maar eens even moeten wachten met een nieuwe wereld... meestal als er een nieuwe wereld komt vallen de oude een periode stil.... dan is daar vaak de lol even weg... omdat iedereen op de nieuwe wereld zit.... Misschien eerst even beter wachten tot er wat werelden zijn gesloten en verdwenen zijn....
 

DeletedUser

Gast
Dan zullen we nog lang moeten w8en. De kleinste aantal in een wereld is 381 in wereld Gamma. Als hij onder de 300 is duurt het nog 1 maand tot de wereld stopt.
 

DeletedUser

Gast
Vandaag zijn er 300 nieuwe spelers bij Phi gekomen. Als het zo doorgaat is het rond volgende week "Vol"
 

DeletedUser

Gast
linkinparkman, je vergeet ook de spelers waar het acc. van wordt verwijderd in de loop van de week.
 

DeletedUser

Gast
Zoals al eerder gezegd kan Chi pas van start gaan als Phi vol zit... Aangezien dit nog niet het geval is, weten wij (het team) ook nog niet wanneer een nieuwe wereld gaat starten en hoe deze er zal uitzien. Dus Innogames kan ook nog geen subtiele hint geven of een aankondiging maken... Helaas :p

Geduld blijft een schone zaak!

Phi zal nooit volgeraken. Innogames maakt te weinig reclame voor het spel want het aantal actieve spelers neemt gestaag af. Wachten op een nieuwe wereld omdat Phi moet volraken is dus zinloos. Als ze slim zijn lanceren ze volgende week een nieuwe wereld i.v.m. de herfstvakantie.
 

DeletedUser

Gast
Phi zal nooit volgeraken. Innogames maakt te weinig reclame voor het spel want het aantal actieve spelers neemt gestaag af. Wachten op een nieuwe wereld omdat Phi moet volraken is dus zinloos. Als ze slim zijn lanceren ze volgende week een nieuwe wereld i.v.m. de herfstvakantie.

Ach ja ik ga gewoon op de .com versie spelen, eer phi vol zit is het jaar 2013 al van start gegaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan