• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13380

Gast
Keek vandaag op Forum... Zag dat aankondigingen blauw was, ik kei blij... Uiteindelijk uitkomst... Spelupdate XD
 

DeletedUser

Gast
plzzz nieuwe wereld?
phi gaat nooit meer volstromen, dat ding is al sinds midden in de zomervakantie bezig
en niemand wil daar echt nu nog gaan starten.
 

DeletedUser

Gast
al bijna 2 en een halve maand, maar dat was ook zo voor lambda.
dus als dit garantie geeft voor een top wereld (qua instellingen) dan vind ik het best :)
 

DeletedUser13380

Gast
idd :) Waarschijnlijk spelen ze strategisch en openen ze de wereld in het begin van de herfstvakantie.
 

DeletedUser

Gast
nee, dan was die al aangekondigd geweest wss.
De herfstvakantie is hier (NL) nu begonnen.
 

DeletedUser

Gast
zou het niet kunnen dat ze er eentje openen als ergens anders het WW tijdperk is aangebroken?
 

DeletedUser13380

Gast
Dan zou hij er nu al zijn. Weet niet op welke wereld, maar ik kreeg een melding dat er een WW-tijdperk is aangebroken. Dus, dat kan niet :)
Ze mogen nu wel eens wat opschieten --"
 

DeletedUser

Gast
ik gok of als ze 22 à 23K spelers hebben op phi, of na 3 maanden sinds de start van phi.

dus dan zou het die 2 optie worden :p
 

DeletedUser13380

Gast
Aléé... Ik keek op het forum, "aankondigingen" blauwgekleurd... Verdomde captcha ;)
 

DeletedUser

Gast
Guys deze discussie is useless....

Als innogames zo blind is om niet in te zien dat als ze een nieuwe wereld starten weer nieuwe inkomen hebben dan is dat hun probleem. Ze zullen gauw wel merken dat phi vol proberen te krijgen hopeloos is.
 

DeletedUser

Gast
Guys deze discussie is useless....

Als innogames zo blind is om niet in te zien dat als ze een nieuwe wereld starten weer nieuwe inkomen hebben dan is dat hun probleem. Ze zullen gauw wel merken dat phi vol proberen te krijgen hopeloos is.

Helemaal mee eens! Wie wil er nu nog op Phi gaan starten.
Ik hoop wel dat de volgende wereld een snelle wereld qua speed word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan