• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overname systeem

DeletedUser15415

Gast
Ik zie liever bij nieuw:

snelheid: 2.5
Troepen: 3
Handel: 3
Nacht bonus: Maakt niet uit.
Bescherming 3 dagen omdat je nu heel snel groeit.
Ally: 80 leden
Veroveringen: Nieuw
Moraal: Niet actief.

Bij oud:

Snelheid: 1
Troepen: 1
handel: 3
Nachtbonus: 22 - 7 uur.
bescherming: 6 dagen
Ally: 80 leden
verovering: oud
Moraal: Niet actief
 

DeletedUser20850

Gast
Voor mij is beiden goed, ik speel nu op een wereld met nieuw (RHO) en een wereld met oud (OMEGA). Ik kan er goed mee overweg, alleen jammer dat opstanden zo lang duren, je moet dan vaak nog op een laat tijdstip of zelfs bijna onhaalbaar tijdstip de kolo versturen, bij het oud kan je kiezen wanneer je hem verstuurt, dat is gemakkelijk.

Dus toch eigenlijk een lichte voorkeur voor oud
 

DeletedUser

Gast
oud is leuker, maar ik kan weinig online komen, dus ik kies voor nieuw.
 

DeletedUser

Gast
oud vind ik niet zo goed want wanneer je geen goud gebruikt voor bestuurder ofzo groei je niet zò snel
als je dan wordt belegerd, en je hebt maar één stad,kun je zelf niets doen en moet je (kunnen) vertrouwen op je alliantie
daarom verkies ik nieuw
 

DeletedUser14052

Gast
oud vind ik niet zo goed want wanneer je geen goud gebruikt voor bestuurder ofzo groei je niet zò snel
als je dan wordt belegerd, en je hebt maar één stad,kun je zelf niets doen en moet je (kunnen) vertrouwen op je alliantie
daarom verkies ik nieuw

Dat ligt dan echt aan jou.
Ik heb altijd op Beta zonder goud gespeeld, als jou methode klopt dat spelers zonder bestuurder(dus goud) niet zo snel groeien.. hoe kan het dan dat ik 132 steden daar had?
 

DeletedUser20736

Gast
ik ook, alleen vervelend dat er telkens nieuw opstand systeem is met moraal of er een wereld is waarin je niet mag aanvallen
 

DeletedUser

Gast
ik ben dan meer een old timer, Oud is voor mij ideaal.
Ik zou dan wel de snelheid op 2 willen, en niet op 1 zoals op omega.
Omikron was voor mij de perfecte wereld!
 

DeletedUser

Gast
Ligt er allemaal maar aan hoe verslaafd je bent ...
Zit je hele dag grepo te spelen, dan is oud ideaal voor je.
Indien je nog iets nuttig wil doen in de dag, nieuw systeem.

Verrassend genoeg heb ik liever nieuwe systeem :confused: :p
 

DeletedUser

Gast
Ligt er allemaal maar aan hoe verslaafd je bent ...
Zit je hele dag grepo te spelen, dan is oud ideaal voor je.
Indien je nog iets nuttig wil doen in de dag, nieuw systeem.

Verrassend genoeg heb ik liever nieuwe systeem :confused: :p

Bullshit dat je een nolifer moet zijn voor oud.
Als je een beetje spelinzicht hebt, en een redelijke/goede alliantie, kan je gewoon de halve dag afwezig zijn.
Het is maar net hoe je je steden overneemt qua ligging, en hoe je ze indeelt.

Maar dit is voor veel spelers teveel moeite of te lastig om in te zien.
Bij oud komt gewoon het tactische aspect veel meer aan bod dan bij het nieuwe.
Bij het nieuwe hoef je alleen maar 12 uur te piepen op het forum als je stadje weer eens leeggehaald is.
 

DeletedUser19577

Gast
Chillbeir, lees dit stuk van ReNSz maar niet, heeft wel vaker van die kuren dat hij overal wat aan op te merken heeft. kan die jongen ook niet helpen.
 

DeletedUser

Gast
Chillbeir, lees dit stuk van ReNSz maar niet, heeft wel vaker van die kuren dat hij overal wat aan op te merken heeft. kan die jongen ook niet helpen.

Nee lees mijn 'commentaar' maar vooral niet, stel je voor dat je je gaat beseffen dat je t spel toch niet zo goed beheerst als je denkt.. :O
 

DeletedUser11295

Gast
Fritz snapt het spel goed hoor, geloof me ;). Misschien niet zo goed als Rensz maar Fritz deze keer moet ik Rensz toch echt gelijk geven sorry :p
 

DeletedUser13872

Gast
Oud is voor de actieve, maar dat betekend niet dat je een n0-lifer hoeft te zijn
 
Bovenaan