• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Er werd al vroeger in dit topic gezegd dat dit op de Nederlandse grepolis zo snel kwam omdat er van vele spelers de vraag kwam om naar 2.0 over te schakelen. Vele spelers stopten omdat InnoGames, nadat ze de wereldwonderen e.d. aankondigden, geen wereldwonderen en een eindspel kwamen op de oude werelden. Er werd tegen Othiana en sommige mod's hierover zeer hard geklaagd. Nu dit eindelijk zal komen (na een peiling; hierdoor hebben alle spelers hierover iets te zeggen...) wordt er weer fel uitgehaald door sommige mensen naar Othiana en/of mod's. In een samenleving is nooit iedereen tevreden; het is onmogelijk om iedereen zijn wil te geven, zeker nu niet. Maar er werd gestemd en de meerderheid heeft gekozen om 2.0 te krijgen op de oude werelden.

mwah je kunt je de vraag stellen die ik al eerder op wierp of je spelers van de ene wereld moet laten beslissen wat er gebeurt op een andere wereld, om het zuiverder te houden had er mijns inziens een peiling per wereld gehouden moeten worden en met inzicht in de stemming en niet achter gesloten deuren, wat vragen oproept etc, maar dat is mijn mening en ik denk dat die tactischer was dan de nu gekozen opzet (lees meer draagvlak en acceptatie) ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

*knip* 2.0 KOMT OP 1.0 GRRRR

Ik zat al te overwegen om te stoppen, en dat zal nu zeker gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

mwah je kunt je de vraag stellen die ik al eerder op wierp of je spelers van de ene wereld moet laten beslissen wat er gebeurt op een andere wereld, om het zuiverder te houden had er mijns inziens een peiling per wereld gehouden moeten worden en met inzicht in de stemming en niet achter gesloten deuren, wat vragen oproept etc, maar dat is mijn mening en ik denk dat die tactischer was dan de nu gekozen opzet (lees meer draagvlak en acceptatie) ;)

En ik geef je volle gelijk. Op deze manier kan in principe heel Zeta tegenstemmen maar de ander werelden radicaal voor.:rolleyes:

Bij innogames ontbreekt het aan creativiteit en klantvriendelijkheid. Is het zo moeilijk een concept voor een apart eindspel te bedenken voor de 1.0 werelden? Of zijn ze te gierig en kiezen ze voor de goedkoopste en simpelste oplossing?
Met alleen de wereldwonderen te installeren zou je volgens mij beide partijen tevreden houden. Want daar gaat het toch om? De actie van de ww's? Een doel. De rest van 2.0 heeft niets te maken met de verveling. Dus als ze een beetje moeite hadden willen doen hadden ze tenminste kunnen proberen alleen de ww's op de 1.0 werelden te zetten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik denk dat grepolis grotendeels zijn eigen ondergang heeft ondertekent...
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

FOCK ZOOI 2.0 KOMT OP 1.0 GRRRR

Ik zat al te overwegen om te stoppen, en dat zal nu zeker gebeuren.

Iemand stuur bericht naar me pm.

waar je kan zien dat 2.0 gewonnen heef enz..
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

De 1.26 werelden waren allemaal op sterven na dood, iedere dag waren er wel spelers die vertrokken, voor een niet onaanzienlijk deel naar 2.0 werelden.

Uiteindelijk zouden de 1.26 werelden vrij snel lege werelden geworden zijn met een handjevol spelers.

Een sterfhuis dus...

Veel 1.26 werelden hebben nu al minder dan 4000 geregistreerde gebruikers, hoeveel zouden daarvan echt actief zijn?
En bij een aantal van minder dan 1000 actieven gaat de stekker bij een wereld er direct uit.

Als allyleider op een 1.26 wereld vind ik het volstrekt onaanvaadbaar dat de toekomst van mijn speelwereld en dus van mijn ally volstrekt afhangt van de (in)activiteit van anderen.

Ik ben dan ook blij dat er nu een perspectief is om in ieder geval voorlopig door te kunnen gaan en dat we het initiatief nu weer in eigen hand hebben.

Op Alpha (de grootste 1.26 wereld) zijn we daarom al begonnen met de voorbereidingen voor de 2.0 migratie en de komst van de Wereldwonderen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Voor alle duidelijkheid... ik ben voorstander van de doorvoering van 2.0. Gewoon al voor de simpele reden dat de wereldwonderen een extra speldimensie zal zijn voor vele spelers. Dit kan de leegloop van de versie 1.0 werelden tegengaan. Dat de overstap naar versie 2.0 even wennen zal zijn is normaal. Het ziet en voelt helemaal anders aan. Maar je steden en ligging zullen niet wijzigen, waardoor je toch nog iets vertrouwds hebt. Ik denk dat dit allemaal best zal mee vallen.

Ik zie hier vooral tegenstanders van de doorvoering, maar ik denk dat jullie uiteindelijk ook wel zullen wennen. Er is een stemming geweest pro doorvoering 2.0, dus leer dat aanvaarden. Ik ben alvast blij met de inspanning die Othiana en de mods gedaan hebben om de stemming te laten plaats vinden en ik betreur de nogal persoonlijke aanvallen op hen van bepaalde spelers hier.

Innogames is en blijft een bedrijf en ze zullen inderdaad bepaalde keuzes gemaakt hebben. Zoals het niet verder updaten van 1.0 werelden of 2.0 op alle servers of nergens. Zij zullen daar inderdaad de meest kost efficiënte keuze gemaakt hebben. Ikzelf vind het een mooie klantenservice dat ze die upgrade willen doorvoeren. Het eenvoudigste voor hen was geweest om alles te laten zoals het was.

Zo horen jullie ook nog eens de stem van een voorstander van 2.0.

Nogmaals bedankt aan Othiana en de mods voor hun harde (en vaak ook ondankbare) werk ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Denk ook dat grepolis zijn onder gang er aan komt, je had de 2.0 nul, daar kunnen de voorstanders van 2.0 heen, en je had de 1.0, daar kunnen de voorstanders van 1.0 heen.

Het was dus Perfect, maar nu, is het helemaal verprutst door grepolis zelf!
 

Araluen

Manticore
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

De 1.26 werelden waren allemaal op sterven na dood, iedere dag waren er wel spelers die vertrokken, voor een niet onaanzienlijk deel naar 2.0 werelden.

Uiteindelijk zouden de 1.26 werelden vrij snel lege werelden geworden zijn met een handjevol spelers.

Een sterfhuis dus...

Veel 1.26 werelden hebben nu al minder dan 4000 geregistreerde gebruikers, hoeveel zouden daarvan echt actief zijn?
En bij een aantal van minder dan 1000 actieven gaat de stekker bij een wereld er direct uit.

Als allyleider op een 1.26 wereld vind ik het volstrekt onaanvaadbaar dat de toekomst van mijn speelwereld en dus van mijn ally volstrekt afhangt van de (in)activiteit van anderen.

Ik ben dan ook blij dat er nu een perspectief is om in ieder geval voorlopig door te kunnen gaan en dat we het initiatief nu weer in eigen hand hebben.

Op Alpha (de grootste 1.26 wereld) zijn we daarom al begonnen met de voorbereidingen voor de 2.0 migratie en de komst van de Wereldwonderen.

dat is toch leuk? dan krijgen de personen die overblijven nog steeds de kans om leuke dingen te doen. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

dat is toch leuk? dan krijgen de personen die overblijven nog steeds de kans om leuke dingen te doen. :p

Inderdaad leuk!:)

Stel dat je stopt met Grepolis, omdat 2.0 gaat overheersen, dan ben je geen echte Grepolis speler, echte zullen altijd door blijven vechten!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

je bent idd geen grepolis speler meer als je stopt :O
 

Araluen

Manticore
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

in iedergeval zit ik nu op een server in een land waar je als je 300 punten hebt al in de top 250 :)
ik en mijn ally gaan daar lekker overheersen. :O
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

als de wereldwonderen al eindspel waren aangekondigd hadden jullie dan gestopt

zie het als een kans om je zelf te laten zien

in iedergeval zit ik nu op een server in een land waar je als je 300 punten hebt al in de top 250 :)
ik en mijn ally gaan daar lekker overheersen. :O

omdat je hier niet in de top kan komen xd
 

Araluen

Manticore
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

ik moest halverwege overnieuw beginnen, en toen was iedereen al zo groooooooooooot :(
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

komt er trouwens oud overname gedoe op v2 werelden die 1 waren?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

komt er trouwens oud overname gedoe op v2 werelden die 1 waren?

Het overnamesysteem is onafhankelijk van de spelversie, dit blijft dus gewoon zoals het is ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

een echte speler speelt door wat er ook gebeurt
als je een stad verliest speels je toch ook door ik ik iedergeval wel

ik zei nee maar ik blijf vechten zoals het hoort op grepolis!

ga niet klagen bij innogames of de moderators omdat de stemming tricky was
als jullie dat hadden gelezen in plaats van dit was het nooit gebeurt
trouwens hun spelen ook grepolis of niet
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

een echte speler speelt door wat er ook gebeurt
als je een stad verliest speels je toch ook door ik ik iedergeval wel

ik zei nee maar ik blijf vechten zoals het hoort op grepolis!

ga niet klagen bij innogames of de moderators omdat de stemming tricky was
als jullie dat hadden gelezen in plaats van dit was het nooit gebeurt
trouwens hun spelen ook grepolis of niet

opstanden kunnen altijd -,-

wij beslissen zelf hoe we vechten
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Op Eta mijn alliantie Alura was bijna iedereen tegen maar als de andere werelden voor zijn. vandaar dat de percentage zo hoog was van voor 2.0:confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik ben zelf tegen, en iedereen die hier reageert lijkt wel tegen, die voor durven niets van zich te laten horen:) maar de moderators en alle andere belangrijke wel, dats logisch.
 
Bovenaan