• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paus afgetreden

DeletedUser

Gast
Mensen zonder doctrine hebben hele korte tenen. Mensen met een of meerdere godjes hele lange.

dat laat je keer op keer zien.

ik geef keer op keer aan waar de schoen wringt. Ik mag aannemen dat je dat gelezen hebt, en dat je dus ook weet waarom ik daartegen ageer.

dus: als jij heel veel macht zou krijgen, zou je religie verbieden ?
 

DeletedUser11561

Gast
dus: als jij heel veel macht zou krijgen, zou je religie verbieden ?
nee, ik zou de loze claims ontkrachten, de leugens blootleggen, en de hypocrisie aantonen.

iets wat ik zonder macht ook al kan.

Dat alles begint met een goede educatie; de ratio van de mens doet de rest.
 

DeletedUser

Gast
nee, ik zou de loze claims ontkrachten, de leugens blootleggen, en de hypocrisie aantonen.

iets wat ik zonder macht ook al kan.

Dat alles begint met een goede educatie; de ratio van de mens doet de rest.
als ik jou lees, lees ik 'ik wil religie afschaffen', maar je zegt het niet
 

DeletedUser11561

Gast
als ik jou lees, lees ik 'ik wil religie afschaffen', maar je zegt het niet
ik heb reeds eerder in ettelijke posts mijn standpunten uitgelegd, ik zag jou nieuw erbij in de discussies, dus ik neem je niet kwalijk dat je niet alles hebt teruggelezen, en precies op de hoogte bent van wat ik vind en waarom ik dat doe.

(ik wil 't je wel verzoeken, dat scheelt mij dubbel uitleggen ;) )

Mijn standpunt is dat iedereen mag doen wat hij wil, als hij een ander maar geen schade toebrengt, en het niet in het openbaar doet, en al helemaal niet probeert een ander te dwingen zich daaraan te conformeren.

Iets wat geen enkele religie doet of toestaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan