• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser10508

Gast
niels weet je wat pas pest gedrag is??

als 3-4 spelers van 1.2 mil tot 3.1 mil ( samen zijn deze spelers 7.2 mil aan punten) aardbevingen gaan doen op een klein spelertje van amper 134K punten
wel dat is pest gedrag, zegt ook weer zoveel over het 'niveau' van deze alliantie

ik ga geen namen noemen,ik hoop wel dat ze stiekem mee lezen en dat ze dan beseffen dat ze het nog niet eens kunnen winnen tegen een spelertje van 134K punten, want dit is nu éénmaal de waarheid :)

Gelukkig hoef ik dan niet met zo'n mensen te strijden. ;)
 

DeletedUser10329

Gast
ind,daar heb je een geluk :)

maar het feit dat 1 van de spelers net nog 1 van de slechste kolo pogingen die ik ooit heb gezien heeft gedaan op Armand
hiermee bedoel ik 1 minuut tussen de kolo en eerste os
11 minuten tussen de laatste aanval en de kolo (!!!!!)

ik denk dat dit nogmaals genoeg zegt over het niveau van hun en hoe ze aan hun punten komen, puur internen dus..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9408

Gast
dat niveau zie je op meer plekken hoor.

minuten tussen kolo en aanvallen en kolo en OS laten zitten. nu ook weer niet overdrijven hè:)
 

Armand0

Manticore
Haha oh al een flink tijdje hoor :) Hij was weer gestopt namelijk.

Maar blijkbaar weer opnieuw gestart ergens.
 

DeletedUser10508

Gast
En ik nog zo hopen dat hij de wereld op zijn kop ging zetten :confused:
 

DeletedUser9408

Gast
niet iedereen houdt zijn woord blijkbaar...

een wereld op zijn kop was wel leuk geweest:p
 

DeletedUser9408

Gast
had ik wel door hoor:)

als een speler zo praat als hij deed, weet je dat hij zijn woord niet zal houden.
 

DeletedUser1528

Gast
Ik had er toch ook wel wat meer van verwacht ...
Misschien omdat zijn grootste "targets" (Peos onder andere) ermee zijn gestopt.
Sommige leven meer om anderen het bloed van onder de nagels te halen , dan om iets te betekenen voor hunzelf.

Praatjes zijn leuk , maar je praatjes bewijzen laat een grotere indruk na ;)

Daarin zijn er 2 spelers die van karakter en spelstijl enorm verschillen :
1. Voetballerke met een grote mond maar nog nooit een deftige actie gezien (veel lawaai en geen bewijzen)
2. Marlon die zelden te koop loopt met hoe ze speelt , maar ik heb al ondervonden hoe sterk ze is (weinig lawaai en veel bewijzen)
Alhoewel , Marlon ... Je hebt toch ook eens een periode gehad dat je ermee wou pronken met al je geslaagde acties en veroveringen.
Maar dat was dan eerder uit fierheid , of niet ?
 

DeletedUser9408

Gast
die berichten waren puur om aanvallen te krijgen op mijn overnames, maar ik ben erachter gekomen dat je eerder aanvallen krijgt wanneer e geen berichten stuurt.
 

DeletedUser10508

Gast
Fijn dat jullie elkaar zo geweldig vinden. :)

Maar ik geef Nico wel gelijk, Marlon is goed. Alsnog hoor ik soms ook wel andere theorieën "waarom" ze zo goed zou kunnen zijn. ;)
 

DeletedUser9408

Gast
ja, de spion theorieën en alles. Die ontstaan altijd zodra iets niet helemaal fijn loopt.(voor jullie dan, TEEE)

volgens gladiator7 heb ik een zusje... zou wel willen weten waarom ik niet weet dat ik een zusje heb. Moet ik het misschien toch nog eens met mijn ouders over gaan praten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
ja, de spion theorieën en alles. Die ontstaan altijd zodra iets niet helemaal fijn loopt.(voor jullie dan, TEEE)

volgens gladiator7 heb ik een zusje... zou wel willen weten waarom ik niet weet dat ik een zusje heb. Moet ik het misschien toch nog eens met mijn ouders over gaan praten...

Wederom zeg je dat zodra iets niet helemaal fijn loopt, dat wij (TEEE) theorieën beginnen te zoeken. Toevallig (kan zijn dat je het nog niet wist hoor), ben ik lid van TEEE, en geef ik meestal eerlijk toe dat de tegenstander mijn stad mooi te pakken had.

Ik heb nog nooit gezegd dat Andre(th) om de één of andere reden vals speelt, ook heb ik nooit een theorie gezocht waarom hij een paar steden van mij kon afnemen. Want simpel gezegd, ik was toen gewoon niet online en tegen dan was de stad goed gevuld met OS.

Dus wederom zeg je dat héél TEEE theorieën zoeken, terwijl dat dat niet zo is.
 

Armand0

Manticore
Je praat er een beetje omheen niels :) Je moet niet zo op de pietlullige dingetjes letten, iedereen begrijpt dat niet alle TEEE leden dat doen. Is wel irritant als je steeds zulke verhalen gaat ophangen want niemand heeft er iets aan ;)

Nu begin jij wel over bepaalde "theorieën". Marlon reageert daarop dat er zo vaak theorieën worden bedacht wanneer het voor een alliantie niet lekker loopt (in dit geval TEEE, nanadenana nu doe ik het ook). En daar kan ik inkomen, want vanuit NGNG en co (en nu doe ik het weer) zijn ook vaak theorieën bedacht over ons (Gebbel en ik zouden 1 speler zijn, etc.). Dus marlon heeft gewoon een punt.

Ik zeg hier niet dat heel NGNG en co complotdenkers waren, net zo min beweerde marlon dat net over TEEE. Het was gewoon een algemeen statement, dat er vaak zulke theorieën worden bedacht als een (aantal) speler(s) erg lekker gaan. En jij moet echt even afleren om dan zo te reageren want het maakt echt "no sense". Je hoeft je (of TEEE) niet altijd te verdedigen, en in dit geval werd je (of TEEE) niet eens aangevallen dus dan komt het al helemaal dom over:)

Vertel ons liever wat van die theorieën, ipv te lopen zwetsen, want dat is altijd leuk om te horen ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10508

Gast
Ik verdedig TEEE wél, want ik weet dat veel mensen hier een grote mond kunnen opzetten (waarvan ik ook één ben ^^), maar in-game geen haar voorstellen. Aan de andere kant haat ik het gewoon dat mensen niet nadenken met wat ze zeggen. Oké, dat jullie héél TEEE in het algemeen nemen is te begrijpen, doe ik ook zo vaak. En wellicht is het inderdaad de fout van mij om daar altijd op in te gaan, maar alsnog moet je wel duidelijk zijn. Ik had dit al eens ooit in dit topic uitgelegd, maar ga het niet weer doen ^^

Voor de rest, waarom zou ik de theorieën vertellen als Marlon ze al weet?
 

DeletedUser9408

Gast
voor Armando0's vermaak:p,

ik weet overigens maar 2 theorieën:
1. ik heb een spion bij jullie zitten(TEEE)
2. en:
gladiator7 op 30-03-14 om 21:07
Danique je zus... doe niet onschuldig
marlondehaan op 30-03-14 om 21:05
wie is danique? jij, nee toch?

wij zijn mensen van TR

wie bedoel je van het blok dan?
gladiator7 op 30-03-14 om 21:02
wij zijn Marlon en Danique ?
Of bedoel je de andere mensen van Het Blok ?
marlondehaan op 30-03-14 om 21:00
tja... misschien de muur anders zelf maar afbreken. dan hoeven wij het niet meer te doen...
wij blijven ze inzetten zolang die muur er nog staat...

als er nog meer theorieën zijn, dan hoor ik ze graag...
eindelijk weer iets om over te praten hier:)

het praat overigens een beetje moeilijk om allemaal namen neer te gaan typen over mensen die je verdenken van dingen. kun je makkelijker de alli naam plaatsen waar ze (gekgenoeg?) allemaal inzitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Niels, je verdedigd TEEE terwijl TEEE niet eens wordt aangevallen. Dat is irritant, stop daar eens mee, het is niet nodig ;)

Haha ze hebben zelfs een naampje voor je "zus" bedacht, dat is wel schattig
smiley_emoticons_biggrin.gif


De spion theorie is alleen niet origineel meer :( Die is te makkelijk haha
 

DeletedUser9408

Gast
en ze blijkt ook bij HB in de alliantie te zitten... spelersnaam weet ik alleen niet. ik had bullie ook al gevraagd of die een of andere danique kende, maar nee... en gladiator7 wilde me niet vertellen wie mijn zusje/ zus is:(

overigens heb niks te verbergen hier. vraag maar aan Cyano.
hij heeft mij is aangegeven. Onterecht. hij(Cyano) was zo aardig de verdenking en het resultaat(mijn onschuldigheid aan misdaden) naar mij door te sturen... gek genoeg...
ik ga het bericht nu niet op zoek, maar bij aanvraag van minimaal 2 spelers hier, ben ik bereid hem morgenmiddag op te zoeken. dan heb ik tijd zat:p
 

DeletedUser1528

Gast
Heb jij dan geen zus(je) Marlon ?

Nochtans hadden wij kort na nieuwjaar even een NAP (om mij te laten opbouwen) , tijdens die NAP heb je mij 1x goed aangevallen.
Daar had ik je toen op aangesproken waarop jij mij terugstuurde : mijn zusje zal wat zitten oefenen hebben op Grepo ...
Je zei ook nog dat je je zusje al een tijdje de kneepjes van Grepo aan het leren was.

Nu blijk je helemaal geen zusje te hebben ... Tja , dan heb je toch wel lekker leugens verkocht !
Leugens die ik (gezien de grote mogelijkheid dat je wel een zusje kan hebben) , ook op het forum destijds bij TEEE heb laten weten.
Eens je begint te liegen (zeker wanneer het veel mensen kan bereiken) , kan zo een leugen als een boemerang terugkomen en je raakt ook snel in je eigen gecreëerde web van leugens vast te zitten.

Foei Marlon !!!
 
Bovenaan