• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

zelway

Hopliet
van deze mail weten wij niet
wat we wel weten is dat thomas het acc zou overnemen van guuzy en dan horen we vervolgens helemaal niets meer en hij word rood
wat had je dan gedacht dat we zouden gaan doen ?????
je kan het ons niet kwalijk nemen dat we hem intern hebben overgenomen
en bovendien lees ik ik de mail dat hij vraagd om hem een week niet aan te vallen en rood worden gebeurd na een week en zelf daarna hebben wij 2 weken gewacht met overnemen van hem
 

DeletedUser1528

Gast
De eerste (14 !!! ) steden werden op 23/04 overgenomen terwijl hij dit mailtje op 14/04 verstuurde. Dus maar 9 dagen sinds het mailtje van Guuzy. Nog 2 dagen online en daarna inactief ? Waarschijnlijk wel.
Of misschien een aanvalbare schorsing wegens onwettelijke overgave/overname van het account ... Who knows ???

Maar dat jullie nog 2 weken gewacht hebben is bullshit , vanaf dat hij rood stond is er meteen in actie geschoten vanuit SF en Rupel.
Al geef ik jullie inderdaad wel gelijk als hij plots niet meer online kwam en jullie voor een voldongen feit werden gezet , dat jullie zo snel mogelijk zijn steden wilden internen. Is wel een beetje basic bij alle ally's.

Het zaakje lijkt me niet 100% zuiver vanuit de hoek van guuzy , maar om alle "zonden van Jeruzalem" op SF te steken vind ik er wel een beetje over. Zijn zaakjes die gebeuren :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10329

Gast
zelway lees je reactie nu pas
het is zoals foxbelgium zegt,jullie hebben geen 2 weken gewacht

guuzy is nog on gekomen hoor,ik had hem op 09-05 een pm gestuurd en deze is nog geopent
 

DeletedUser10508

Gast
Horad, Marlon, Guus en Frans.... beetje bang van mij blijkbaar??
Is het nodig om KOLO's te laten landen rond 6u s'ochtends en sommige zelfs in de nachtbonus?

Mij niet gelaten, wees fier op jullie puntjes. Weet echter dat dit zeer laf gedrag is (in mijn ogen), en uiteraard een blijk geeft van angst. Want nu krijg ik toevallig geen aanvallen.... ???

Van Frans had ik zo'n aanvallen kunnen verwachten (ook het continu aardbevingen op mijn stad is een zeer mooie voorbeeld van "zielig" pestgedrag), maar van Marlon/Horad/Guus verwachtte ik dit niet.

Schijn bedriegt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9408

Gast
Word je het beu om steden kwijt te raken ofzo?

Je ziet ook (Net gebeurd met jouw kolo) dat het overdag sturen niet altijd positief werkt! Jouw kolo bij fox is er namelijk wel uit nu.

Daarnaast moet je misschien ook is naar de ligging kijken van de steden die ik van jou overneem. die liggen niet echt in mijn cluster. Wil ik dat mijn kolo overleeft, heb ik meer dan 1000 biremen nodig. zoveel heb ik niet op sommige plekken binnen het uur ter plaatse. Mocht je dan toch nog een stad willen ergens, dan zul je het 's nachts moeten doen. Vraag maar aan gladiator7. die weet dat ook!
 

DeletedUser10508

Gast
Je moet niet een voorbeeld nemen van Gladiator7, hou het maar lekker tussen ons twee. Ik fixeer ook niet op héél 'The Rock', maar alleen op jou.

Ik word het inderdaad beu om telkens s'ochtends te zien dat er een KOLO in mijn stad zit. Dit dan 4-5 dagen ongeveer. Erbij tellend dat ik ook nog is elke dag 100 rapporten (bij wijze van spreken) krijg met spionnetjes van 1.000 zilver, en dat Frans het zo nodig vind om elke dag is een aardbeving te doen op één bepaalde stad.

En inderdaad, je had wellicht niet 1.000 biremen in die buurt. Maar je had wel 2 steden daar op hetzelfde eiland, Daryon was dichtbij, Nico was dichtbij, .... maar ja, dat zijn zeker details??

Voor mij part is aanvallen in de nacht bonus en/of s'ochtends iets wat erbij hoort, en daar zijn er al compensatie's voor, bijvoorbeeld 'Nachtbonus'. Maar alsnog had ik dit soort dingen niet verwacht van onder anderen jou, Marlon. Als ik je dan uitnodig voor een "reden" waarom je je tot zo'n niveau verlaagt, krijg ik geen antwoord.
 

DeletedUser9408

Gast
De reden?

dat is om me sterker te vestigen op plekken waar ik nog niet sterk sta. daarnaast heb ik nu 2 steden op dat eiland. eerst had ik er enkel 1.

allemaal van die spion rapportjes daar doe ik niet aan. dat is ook niet mijn stijl.
Daarnaast zijn nico en koos(Daryon) niet altijd online. Zo zijn ze bijv. niet altijd online wanneer ik een kolo wil leggen.

Vind je het dan niet jammer om een kolo te verliezen? eerst met 3 spelers aanvallen sturen/ timen en dan wordt je kolo eruit geknald. is toch best wel jammer vind je niet?
 

DeletedUser10508

Gast
Die spionrapportjes, dat is alleen Frans.(Bij mij alleszins) Moest je je tot zo'n niveau verlagen, zou het al zeer erg zijn.

Ik vind het inderdaad niet jammer dat deze KOLO verloren is. Tegen 22:00 heb ik al opnieuw een KOLO in mijn stad staan, klaar om op pad te sturen. Uiteraard moet ik wel terug wat troepen bij bouwen, geen probleem hoor.

Maar het gaat er mij om dat dit allen "te samen" is. Jij die "toevallig" steden afpakt in de nachtbonus samen met Frans/Horad/Lifegame, dan Marel die ook is af en toe binnenkomt met een paar aanvallen (ook mooi rond 6u/7u) en dan nog aardbeving + spionrapporten.

Als jullie me weg willen mag je ook gewoon een PM sturen hoor, haha :)

Al bij al vind ik het spijtig.
 

DeletedUser9408

Gast
Samenwerken doe ik nu niet hoor. 's ochtends en 's nachts doe ik altijd alleen of met een allie lid, maar met BG's/ NAP's doe ik het niet!
 

DeletedUser1528

Gast
Aanvallen tijdens nachtbonus is eigenlijk gelijk aan aanvallen tijdens de dag.
Je weet nooit wanneer je "target" online is of niet , als je 's nachts gaat aanvallen heb je 75 à 90% kans dat je target slaapt maar verlies enorm wat met die nachtbonus.

Wat ik niet begrijp Niels is dat jij persé eerst via PM wil checken of ik online ben.
Dat is een strategie die enkel noobs gebruiken ... ik weet dat je niet de beste tacticus bent , maar om zo een lage truc te gebruiken is wel jammer. Ik had meer "fairplay" van je verwacht.
En ik denk dat jij wel weet wanneer ik meestal wel en meestal niet online ben , dat is nooit een geheim geweest toen ik bij TEEE was.
Om dan dit te gebruiken , daar daal je van in mijn achting.

Trouwens , ik geef je een tip mee : ik zal je PM's nooit overdag openen enkel 's avonds of 's nachts , dan weet je toch niet of ik online ben of niet. Zo heeft het toch geen nut meer ;)
 

DeletedUser10508

Gast
Wel Nico, hier zit jij dan echt zeer fout. Ik wilde je niet een PM sturen om te checken of je online bent of niet. Ik wilde je een PM sturen om 1. Te vragen hoe het met je ging, en 2. daarop een vraag stellen i.v.m iets wat ik daarna nog ging uitleggen. Ik heb het hierover ook via PM gehad met Marlon, en dat kan ik je zo per PM als "bewijs" leveren.

Spijtig dat je zo over mij denkt... niet te vergeten dat ik mijn PM rond 17u stuurde en mijn KOLO pas aankwam om 20u.
 

DeletedUser1528

Gast
Als je maanden/weken niets van de vijand hoort of aangevallen wordt en plots krijg je een PM en daar aanvallen+kolo achter.
Wat moet je dan denken ? Toeval gebeurd toch maar zelden.

Maar ik heb je PM ontvangen , blijkbaar zat er toch iets onschuldiger achter dan ik dacht.
Ik zal mij dan ook excuseren hiervoor , daarvoor ben ik man genoeg.
 

DeletedUser18143

Gast
Niels.
Als je vijanden je in de NB aanvallen, vraag je toch aan je alliantie om deff in je steden te zetten.
Ik zie het probleem niet.
 

Armand0

Manticore
In de nacht aanvallen is natuurlijk, zonder meer zelfs, wel een beetje een teken van zwakte ;)
Indirect kan je het als verdedigende partij ook weer zien als een compliment, blijkbaar ben je dan te goed (/ de tegenstander te slecht --> en beseft dit!) om overdag steden/VS/... te verliezen.

Datzelfde geldt natuurlijk voor het loslaten van demotiverende spelelementen, als massale spreukjes en spionnetjes.

Verder ben ik niet zo op de hoogte van deze "casus", iedereen die dat wel (goed) is kan er denk ik zelf wel een analyse op loslaten.
 

DeletedUser1528

Gast
Mensen die in de nacht aanvallen om hun tegenstander te verschalken omdat het ze overdag niet kunnen , is triest.
Maar er zijn ook spelers die meer tijd hebben om in nachtbonus aan te vallen.
Ik denk dat het geen geheim is wanneer ik meestal wel en meestal niet online ben , ik heb dan misschien wel het voordeel om 's nachts wat meer te proberen maar anderzijds ben ik het zwakst wanneer anderen het sterkst zijn.
Dus ik zie het probleem niet in mijn geval.
Iemand die zowel overdag als 's nachts kan/gaat aanvallen maar dit enkel 's nachts doet , is in mijn ogen ook niet zo een sterke speler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
@Geweldige ik
Ik krijg veel OS hoor, echter ben ik niet de enigste die regelmatig onder vuur ligt.

@Armano,
Echt als compliment zie ik dit niet hoor. Eerder als iets lastig, want ik zeg je, "opstaan" en zien dat je een stad verliest is allesbehalve leuk.

@Nico
Ik ga/zal nooit uitzoeken wanneer mensen online zijn of wanneer niet. Het boeit me vrij weinig. Je had me eerder een slechte "technicus" genoemd, wellicht heb je daarin gelijk, want zoals al eerder gezegd, ik zoek niet uit wanneer iemand aanvalt/online is/ ...

Ik hou het lekker op (goed) timen, en dan maar gebedjes doen naar Zeus! :)
 

Armand0

Manticore
Ik verlies ook wel eens, heel af en toe, een stad omdat iemand op nieuw-jaar of in de NB een kolo moet leggen. Maar daar kan ik me dan moeilijk druk om maken. Als mensen het spelletje op zo'n manier willen spelen dan zijn ze het niet waard om er een vervelend/geïrriteerd gevoel aan over te houden ;)

Het gros van de wereld hangt er een beetje flauwtjes bij. Het heeft geen zin om je daar druk over te maken
smiley_emoticons_smilenew.gif
Daarom kan je het beter als een compliment zien haha
 

DeletedUser10329

Gast
goh ik ben het eens eens met die Armand :O

ik heb vrijdag ook een stad verloren,simpelweg had andere dingen te doen
het leuke eraan is dat toen ik er niet was er zelfs nog een kolo mislukte,dat is pas een faal :)
 
Bovenaan